Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj

pořídil jsem si rádio symhony, vše je O.K. ale pokaždý když zapnu zapalování tak po mě chce kod, který samozřejmě mám ale sem línej ho tam neustále zapisovat.

Zkoušel jsem měnit nastavení v menu ale nepomohlo to tak nevím jestli nejsou na ISO svorkovnici přehozený nějak piny, jsem laik tak za každou radu dík :)

zrejme mas prehodene piny. trvale +12V pin 7 a od zapalovania pin 4.

• Autor

dík zítra to přehodím ;)

• Autor

tak ISO konektory přehozeny ale zas mi nejdou repráky :(

tak ISO konektory přehozeny ale zas mi nejdou repráky :(

neblbni, mal si prehodit iba 2 draty medzi sebou ;) vrat tie tvoje zmeny a vyskusaj ci to ide. alebo zapoj radio na "stole", teda ak to mas ako spravit.

• Autor

radio tet jde jak má tzn.nemusim dávat neustále kod, ale nejdou repro, jelikož jsem zkoušel všechno možný tak nevím jestli jsem si ho už neddělal sám, může se vypálit záměnou ISO svorkovnic repro/napájení ?

Musíš přehodit piny 4 a 7 na bloku A !!

post-29-1174305402_thumb.jpg

• Autor

jo tak jsem to udělal ale jak jsem to strkal spátky tak jelikož ty jistící pacičky jsou vylámaný tak jsem nejspíš přehodil blok A s B a nevím jestli jsem to tím pádem navypálil na svorkovnici na repro na radiu :( sem spěchal a takhle to dopadlo

Zkus změřit napětí na svorkách 4 a 7, možná odešla pojistka ( na radiu, na boku palubky ) nebo koncové zesilovače, když jsi do nich omylem pustil volty.