Petr Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 V Praze jsu jezdil jeden čas taxíkama pořád, a tak mohu alespoň trochu hodnotit.. Asi bych je v zájmu objektivity rozdělil na 2 základní skupiny: 1) opravdové pány taxikáře, kteří Vás vnímají jako zákazníka: přijedou, otevřou dveře, naloží zavazadla. Jedou nejkratší cestou (Prahu znám dost dobře, když jsu tam po študích zůstal přes 12 roků) a sami odhadnou, jestli si s nimi chcete povídat nebo jestli mají raději mlčet. Ti jsou fajn a skoro nikdy mne nenatáhli na ceně a vždy vydali stvrzenku z elektronického počítadla. Ale je pravda, že většinou jsu si je objednal přes dispečink. A pak 2) skupina - početnější - sígři, svoloč, looseři a já nevím dál, jak bych je ještě nazval (dámám se omlouvám z těch mi vždy bylo vážně pokaždé na nic. Tepláková kultura, milion tetování, drogy, a já nevím co ještě. Lepší raději nevidět a ještě lépe vůbec k těmto looserům nenasednout a nepotkat je. Jinak musím i zde podotknout, že zatímco 1. skupina ony dopravní předpisy víceméně dodržovala, ta druhá skupina sígrů minimálně. Vyléčilo mě to, že jednou tenhle exot vjel do křižovatky normálně na červenou a já to na zadním sedadle málem schytal do zadních dveří od vozidla, přijíždějícího správně ze strany na zelenou Od té doby jezdím pouze po vlastní ose a když to nejde, tak Želvou (ti jsou super a většinou profíci) nebo TAXI VŽDY A JENOM přes dispečink. Jak si stěžoval TOMASB, tak s ním více méně souhlasím: bez licencí, bez pokut a bez tvrdých sankcí se svoločí a sígrama nikdo nepohne.. Škoda, že Magistrát hl.m. Prahy je tak slaboučký a málo důsledný proti této lůze, ale bez jejich důslednosti se to nezmění. Na závěr bych chtěl alespoň vyzdvihnout ty slušné taxikáře, kteří po Praze také jezdí. Je jich málo, ale jsou Takže díky jim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 (editace) Tak taxikařina byla počátek mého podnikání v roce 1992,to teprv bych vám přál vidět co v té době jezdilo za borce,to bylo neúsnosné,to byli borci co jezdily cizince z Letiště-Centrum=3000kč apod...Nechtěl zaplatit?zavezl ho do ústraní,vysílačkou zavolal kolegy,dostal do huby,přišel o kufry a zaplatil ještě rád...to byl teprv mazec.Dnes je to proti tomu procházka růžovym sadem.Jasně jsou pořád borci co máj zapojené turbo např.místo tempomatu a ještě se s tim na letišti u benzínky hlasitě chluběj+ pak ty jejich mazátka na taxametru,udělá kšeft,vytiskne stvrzenku,zmáčkne mazátko a ta jízda se mu neuloží=daně 0kč. Ale to maj pánové od září 2008,max.od 2009 velkýho peška,magistrát zavádí novej system GPS kontroly,každej taxikář bude muset mít přístroj kterej bude zároveň taxametr,vysílačka(každá společnost si do ní nahraje pouze svoji aplikaci)+GPS,v praxi to bude znamenat že když naloží zákazníka,spustí taxametr tak okamžitě se na magistrát(taxi společnost) odešle místo naložení,na jakou jede taxu,kolik má v autě lidí a po ukončení cesty se vše uloží....to už hoši budou muset přiznat každej halíř a navíc za ten přístroj se bude inkasovat vratka 25.000kč..to se sakra stenčí počat taxiků. A co je podle mě nejhorší skvadra jsou ty smluvky u taxi-společností např.Sedop,Speed-Car,Kurýr-taxi,Žlutý anděl a jim podobné....to je verbeš k rozbití huby,s nima bych nejel ani kdyby to byla poslední možná doprava.Ale to taky brzy zkončí,na smluvky totiž přešli taxikáři po tom co jim nastolily podmínky typu žluté folie atd.a ted magistrát chce aby i smluvky jezdící pod taxi společnosti musel mít taky žluté folie a podmínky stejné jako taxi a vůbec přemýšlej o tom že smluvky nebou moct vůbec jezdit u taxi společností......takže jen tak dál a už aby to bylo.. Jinak já osobně kdybych musel jet taxikem tak vlezu jedině do taxika od AAA,tam bych měl jedině jistotu,protože p.Kvasničku(majitele AAA) znám již léta a ten při stížnosti i kdyby mělo jít o předražení o pár kč okamžitě vyhazuje a ještě on jako člen představenstva taxi dopravců zařídí pozastavení licence,takže u něj si to jeho řidiči nikdy nedovolej(navíc u AAA jezdí většina těch starších taxikářů a dob kdy ještě jezdily pod DP za komoušů,takže stará škola+znalost Prahy a né debil z navigací co ani neví kam jede)....s ostatními bych nikdy nejel...s vyjímkou třeba známého apod. Ty co okrádaj jsou jen líný prasata nic víc,chtěj udělat jeden kšeft a mít prostě vyděláno,ale poctivej a pracovitej taxikář kterej do toho ráno zasedne po 5h ráno(kdy bývá nejvíc kšeftů typu letiště apod.) musí mít do 11h vyděláno přes 2000kč,ty odpoledne už bývaj takový vlažný tak většinovej průměr na den je 3000kč/den(66.000kč/měsíc) a letištní 5000kč/den(110.000kč/měsíc)-(jak letištní AAA tak i ty smluvky tam s těma stříbrn.Passatama) a to je minimum a bráno jen v prac.dny bez víkendu.A navíc takovej poctivej taxikář s čisťounkym autem má větší možnost že si ho všimne nějakej člověk s firmy a začne se mu hrnout i práce od jinud,což byl třeba můj případ....tímto způsobem jsem takto přišel já ke všem svým firmám kde dnes zajištuju dopravu a už mám 11ks aut. Jen zírám a nekomentuji to A nebo jen trochu, kdyby ten skvělý pan majitel Áček byl takovej polobůh, jak si jej tady vybarvil (já ho neznám, ty o něm píšeš jako skoro o všemožném nejvyšším), tak tam polovina těch rádoby "taxikářů"(pilotů F1) nejezdí. Tak trochu vím jak to tam okolo chodí. Jen poslouchám, koukám, nestačím se divit a potom se bavím. Jinak ti přeji přízeň těch firem a drž si je. Editováno: 10. Únor 2008, autor: Palo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Tak mám ze včerejška takovej pěknej příklad co jsou taxíkáři za kurvy. Po jedné ráno jsme opouštěli El Gaucho(Hviezdoslavova 13) a rozhodně nikdo neměl chuť na procházku, tak jsme čapli prvního taxíka. Jeli jsme 2 taxíky pěkně pospolu. Já platil na hotel Dukla(Appolo - Dulovo námestie) 300,-SK a ve druhém taxi platili 160,-SK. Jeli jsme současně a naprosto stejnou trasu. Je to jen kousek od sebe, tak 20 minut pěšky. Sice jsem už při placení tušil, že to není v pořádku, ale nějak mi to bylo celkem jedno(v El Gaucho jsme beztak nechali 27.000,-SK), páč jsem už po dobré večeři a dost alkoholu chtěl bejt v posteli. Bylo mi to celkem jasné už jen z toho, jak sebou trhnul, když jsem na něj na konci při placení začal mluvit česky. Mezi sebou jsme se totiž celou cestu bavili anglicky.Pro tentokrát jsem se vysral na princip a nerozmatlával to, což za normálních podmínek bych dal taxikářovi vyžrat. Ježiši marjá pano, ty řešíš po útratě 27.000,-SK rozdíl 140,-SK na taxálu, ikdyž jde stejně o firemní prachy? Kruci písek, proč si to nejel Mondeem? Proč chlastáš, když máš Mondeo? Kurňa tvoje problémy bych chtěl řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BadyS Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 k taxikum : Praha: Velmi mile jsem byl překvapen taxi passanger nebo jak je ta firma, co stojí na Ruzyni (stříbrné passaty), potřebovali jsme rychle z letiště na hlavní nádr., opravdu jsem nečekal nic moc dobrého,ale opak byl pravdou, přijemný ridič v obleku, čisté a udržované auto, po cestě pokecal, dostali jsme se do zácpy a tak jsem si říkal jestli se od toho nějak odvíjí cena, že tu s náma trčí apod, byl jsem ujištěn že ne, že tuto trasu jede za pevnou taxu, bylo to něco kolem 500-600,-kč, dojeli jsme k hlaváku a tam kde mají výstup taxi(né zrovna příjemné prostředí) taxikář okoukl situaci a říká, já vám popojedu k jinému vchodu kde je klid, takže maximalně spokojen, příště neváhám s touto společností Jihlava: co se taxíku vcelku trága, 2/3 vraky, jezdí tam ted nějaké Byznys taxi, pronajímá auta ridičum tuším za 6,-kč/km + cosik, nevím moc těch info v noci nepoberu, jezdíme vcelku daleko, takže se dá domluvit i na slušné ceně předem. Ostrava: konkurence veliká, comfort taxi na mě dojem neudělalo, většinou předem domluvená cena = ceně jak z taxametru, odtud zkušenosti ale malé, neb když potřebuji odvoz, volam osvědčeného člověka.. Já osobně vybírám podle slušně vypadajícího auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Jen zírám a nekomentuji to A nebo jen trochu, kdyby ten skvělý pan majitel Áček byl takovej polobůh, jak si jej tady vybarvil (já ho neznám, ty o něm píšeš jako skoro o všemožném nejvyšším), tak tam polovina těch rádoby "taxikářů"(pilotů F1) nejezdí. Tak trochu vím jak to tam okolo chodí. Jen poslouchám, koukám, nestačím se divit a potom se bavím. Jinak ti přeji přízeň těch firem a drž si je. Nemohu nereagov... pana kvasničku osobně neznám ale už jsem hodně slyšel s dobrého zroje ..a myslím že martin RS by tady o taxi mohl vyprávět velké příběhy .... Jinak ještě nedávno byl velký boj na letišti zrovna se jednalo o AAA pak snad ještě sedop mezi passat taxi takže si myslím o tom své tak trochu bela mafia ... a o letišní Pumpě BENZINA ... no radči noo coment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Neřikám že p.Kvasnička je bůh,má to už v hlavně taky pořádně rozhozený,ale pořádek ve svých řidičích si sakra dovede udělat.....znám 2.řidiče co vyhodil..jednoho za nebezpečnou jízdu se zákazníkem a druhého(letištáka) za lehkej ťukanec když vezl zákazníka kterej byl z jeho viny... Jinak letištní pumpu SHELL(ne Benzina) taky radši Noo Coment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Tak taxikařina byla počátek mého podnikání v roce 1992,to teprv bych vám přál vidět co v té době jezdilo za borce,to bylo neúsnosné,to byli borci co jezdily cizince z Letiště-Centrum=3000kč apod...Nechtěl zaplatit?zavezl ho do ústraní,vysílačkou zavolal kolegy,dostal do huby,přišel o kufry a zaplatil ještě rád...to byl teprv mazec.Dnes je to proti tomu procházka růžovym sadem.Jasně jsou pořád borci co máj zapojené turbo např.místo tempomatu a ještě se s tim na letišti u benzínky hlasitě chluběj+ pak ty jejich mazátka na taxametru,udělá kšeft,vytiskne stvrzenku,zmáčkne mazátko a ta jízda se mu neuloží=daně 0kč. -----------ZKRACENO--------------------------- člověk s firmy a začne se mu hrnout i práce od jinud,což byl třeba můj případ....tímto způsobem jsem takto přišel já ke všem svým firmám kde dnes zajištuju dopravu a už mám 11ks aut. OMG to jsem nezral btw J.Kvasnicku znam osobne a dost dlouho ale spis by me zajimalo jestli Hans Christian Andersen je tvuj tata nebo bracha.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Neřikám že p.Kvasnička je bůh,má to už v hlavně taky pořádně rozhozený,ale pořádek ve svých řidičích si sakra dovede udělat.....znám 2.řidiče co vyhodil..jednoho za nebezpečnou jízdu se zákazníkem a druhého(letištáka) za lehkej ťukanec když vezl zákazníka kterej byl z jeho viny...Jinak letištní pumpu SHELL(ne Benzina) taky radši Noo Coment Jo pravda shell ... jsem to poplet... jak je to červené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Jo pravda shell ... jsem to poplet... jak je to červené... Pro nás co nejsme z Pha, můžete trochu upřesnit co se děje na pumpě ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 (editace) Pro nás co nejsme z Pha, můžete trochu upřesnit co se děje na pumpě ? Já raději nevím co se tam děje. Já tam jen někdy myju v myčce a honem honem odtud pryč, protože ty báje a pověsti co se tam vykládají, to raději neslyšet a nevědět o nich. Prostě je to taková perníková chaloupka, kde se dějí a vyprávějí samé "pravdivé" zážitky Editováno: 11. Únor 2008, autor: Palo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 když to spočtu:8hod práce, řekněme 6hod ježdění X 50km/h = 300km/den když vemu, že si chce rozumně vydělat a budu počítat 50tis./měs, tak by měl mít od kilometru na mzdu cca 50.000:20=2.500,-/den 2.500,-:300=8,30 Kč/km jako odměna za práci 300kmx20dníx12měs=72tkm ročně, provoz 5 let = 360tkm nájezd za 5 let když budu počítat, že do auta a jeho údržby nacpe 1.500.000,-Kč, tak pak 1500000:360000=4,20 Kč/km 8,30+4,20=12,50Kč/km palivo 30Kč x 8 l/100 =240 Kč/100km, tj 2,40 za km 12,50 + 2,40 = 14,90Kč/km. Takže podle mně je odpovídající cena tak 15,-Kč/km, která by měla zajistit za 6 hodin vožení zákazníků 50km/h rychlostí cca 50.000,-/měsíčně a pokrýt náklady na provoz. To naprosto odpovídá tomu, že ve Waršavě jezdí za tyhle prachy. Kolik si pak vydělá pražský taxikář? A pořád je mu to málo??? Na jednu stranu hezky spocitane ale mas tam dve dost velke chyby. 1.Po Praze udelas prumernou rychlost pres den 16-18 km/h. Tam kde je rychlos omezena 50km/h a je spousa krizovatek, semaforu, dopravnich zacp atd. za sest hodin neujedes 300Km ani nahodou. 2.Zapominas na prazdne kilometry. tzn ze by jsi musel pocitat i kilometry kdyz jedes pro zakaznika (coz je nesmysl) a nebo by jsi musel nalozit dalsiho pasazera tam kde jsi vylozi predesleho... (opet nesmysl) To moizna tak v te hre Taxidriver A naprosty souhlas tim ze kilo na kilometr je sprosta a naprosta hovadina!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 11. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Ježiši marjá pano, ty řešíš po útratě 27.000,-SK rozdíl 140,-SK na taxálu, ikdyž jde stejně o firemní prachy? Kruci písek, proč si to nejel Mondeem? Proč chlastáš, když máš Mondeo? Kurňa tvoje problémy bych chtěl řešit neřešil jsem 140,-SK, ale princip. I když ani ten jsem neřešil, protože jsem neměl náladu cokoliv řešit. Prostě krást se nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 OMG to jsem nezral btw J.Kvasnicku znam osobne a dost dlouho ale spis by me zajimalo jestli Hans Christian Andersen je tvuj tata nebo bracha.... Vidiš a můj táta už jako mladej s Kvasňou hral v jedný kapele a pařej spolu dodnes a Jirku beru spíš jako rodin.příbuznýho takže mám veškeré info o problematice taxi apod.z první ruky včetně toho že se v tom pohybuju už 17let.Teda v taxi ne proboha to by dnes byla pro mě urážka,spíš jako mezinárodní dopravce. Než dnes dělat Pražskýho taxikáře tak radši prodávám párky v rohlíku na staromáku a budu si připadat jako větší machr než jako se cejtej právě někteří taxikáři....někteří to je fakt skvadra k pohledání a přeju jim aby tady nastolily hodně brzy podmínky alá EU to jich půjde víc jak polovina dopr.ele protože ty podmínky jsou fakt dost hustý,dit je to ostuda,např.jako naposled co mi přijel z německa kamarád z manželkou vlakem na Holešovice,jelikož jsem ten den musel pracovně do Vídně a nestíhal jsem tam být pro ně včas+všichni moji řidiči byli taky někde na cestách,tak jsem je poprosil at si tam vemou ke mě do Klánovic taxika..tak za necel.21km což i kdyby stály dost času v kolonách tak to nemůže stát nad 650kč a to je opravdu max.tak jim ten pan taxikář naúčtoval přes 900kč a pak tady prý u baráku bouchal do taxametru že mu údajně nešla vytisknout stvrzenka...fakt ubohý..... .Škoda,já přijel 30min.po nich,přijet když zrovna platily tak to rozhodně tak nenechám a pan taxikář na mě nikdy nezapomene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 (editace) Vidiš a můj táta už jako mladej s Kvasňou hral v jedný kapele a pařej spolu dodnes a Jirku beru spíš jako rodin.příbuznýho takže mám veškeré info o problematice taxi apod.z první ruky včetně toho že se v tom pohybuju už 17let.Teda v taxi ne proboha to by dnes byla pro mě urážka,spíš jako mezinárodní dopravce.Než dnes dělat Pražskýho taxikáře tak radši prodávám párky v rohlíku na staromáku a budu si připadat jako větší machr než jako se cejtej právě někteří taxikáři....někteří to je fakt skvadra k pohledání a přeju jim aby tady nastolily hodně brzy podmínky alá EU to jich půjde víc jak polovina dopr.ele protože ty podmínky jsou fakt dost hustý,dit je to ostuda,např.jako naposled co mi přijel z německa kamarád z manželkou vlakem na Holešovice,jelikož jsem ten den musel pracovně do Vídně a nestíhal jsem tam být pro ně včas+všichni moji řidiči byli taky někde na cestách,tak jsem je poprosil at si tam vemou ke mě do Klánovic taxika..tak za necel.21km což i kdyby stály dost času v kolonách tak to nemůže stát nad 650kč a to je opravdu max.tak jim ten pan taxikář naúčtoval přes 900kč a pak tady prý u baráku bouchal do taxametru že mu údajně nešla vytisknout stvrzenka...fakt ubohý..... .Škoda,já přijel 30min.po nich,přijet když zrovna platily tak to rozhodně tak nenechám a pan taxikář na mě nikdy nezapomene. No vidis a ja se pohybuju pres 12 let v taxikarine (a jako machr si nepripadam) a nestydim se za to, nemam ani proc bych se mel stydet. Svoji praci delam podctive, nekradu. Tak za co bych se mel stydet? To ze spousta "taxikaru" dela jen ostudu a slavny prazsky magistrat nedokaze tomu ucinit zadost neni prece chyba taxikariny... Hazet vsechny do jednoho pytle je nesmysl, to je jako kdyby Te natahnul cisnik v restauraci a ty jsi tvrdil ze se krade v kazde hospode... edit: OT ted by uz nezabubnoval ani hori Editováno: 13. Únor 2008, autor: Dutch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 a vono se krade.. ale u těch taxikářů to tak neni.. znám i slušné taxikáře.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendaT4 Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 když to spočtu:8hod práce, řekněme 6hod ježdění X 50km/h = 300km/den když vemu, že si chce rozumně vydělat a budu počítat 50tis./měs, tak by měl mít od kilometru na mzdu cca 50.000:20=2.500,-/den 2.500,-:300=8,30 Kč/km jako odměna za práci 300kmx20dníx12měs=72tkm ročně, provoz 5 let = 360tkm nájezd za 5 let když budu počítat, že do auta a jeho údržby nacpe 1.500.000,-Kč, tak pak 1500000:360000=4,20 Kč/km 8,30+4,20=12,50Kč/km palivo 30Kč x 8 l/100 =240 Kč/100km, tj 2,40 za km 12,50 + 2,40 = 14,90Kč/km. Takže podle mně je odpovídající cena tak 15,-Kč/km, která by měla zajistit za 6 hodin vožení zákazníků 50km/h rychlostí cca 50.000,-/měsíčně a pokrýt náklady na provoz. To naprosto odpovídá tomu, že ve Waršavě jezdí za tyhle prachy. Kolik si pak vydělá pražský taxikář? A pořád je mu to málo??? mne to je celkem jedno,ale asi nemáš moc podnikatelského ducha. Málokterej pražskej taxikář projezdí v osmi hodinách 6čistejch hodin,a pokud máš povolenou rychlost 50km v hod průmněrná v praze nemusí bejt ani poloviční z toho!! To je jen můj názor prahu znám dobře a zácpě se holt často nevyhneš a pokud ano musíš najet něaký ten km navíc,což zákazník pochopitelně těžko nese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 21. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 musím vám dát za pravdu, že jsem nepočítal s cestami poprázdnu(už to někdo zmiňoval) a je taky pravda, ty zácpy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Ono s taxikarema je to opravdu tezky..Neda se je hazet vsechny,ale je fatk,ze vetsina,se kterou se clovek v ulicich prahy,a nejen tam setka,tak jsou smejdi a skoro pokazde cloveka natahnou. Jak psal BadyS,ze byl prijeme prekvapen sluzbama Passanger trasport (strirny Pasiky z letiste -drive tzv. Vizáci) Celkem se divim..Nebo divim..Je fakt,ze maji pevne taxy a jestli si pamatuju dobre,tak je to 480kc cesta letiste-centrum a naopak.Auta,pravda musi mit uklizeny,ridici kosile a kravaty..Ale to jak jezdi s lidma po praze,hazeji mysky,predjizdeji z prava,jezdi na oranzovou a prekracuji rychlost..I kdyz je logicke,ze tak nejezdi vsichni.Ale casty to ukaz... Sam do toho tak nejak vidim,jelikoz jsem pri skole jezdil "hotelovym taxikem" z jednoho hotelu primo v centru nedaleko vaclavaku.Jedilo se bud Supem,nebo MB E 270CDI,T4kou,nebo Vittem.V praze je nekolik takovych dalsich spolecnosti,kde je podminkou MB a ridic musi vypadat,mit kravatu atd. A je taktez nemyslistelne,aby v aute byl bordel..Takze pokud bylo venku nejak hnusne a mezi jezdenim chvile casu,jeo se na nejakou pumpu vyluxovat a na mycku.Takhle to ma vypadat. Na druhou stranu je tu ta ostatni verbez..Obcas jedu trasu Andel-Brevnov,coz jak kazdy kdo zna trochu prahu vi,ze je cca 2,5km v podstate jen tunelem.Kdyz chytnu taxik,tak ma prvni otazka je,zda to za danou castku tam a tam odjede.Vyse zminovanou trasu jsem jel nejmene za 150,- a to si taxikar jeste nechal priplatit 10kc za nejakych 200m.No hruza..Dalsi ma jizda opet na stejne trase byla s taxikarem "snedsi pleti" v sedem Seatu Ibiza HTP.Rikam,jestli je to za dve kila na kopec v pohode..?On,ze jo,byl i celkem vyrecnej,akorat to loupnul do jedny jednosmerky,aby to nemusel objizdet az k rece...Cca za mesic jsem na nej narazil znova,tak rikam,byl v pohode,zkusim ho zas..Zase se ptam,jestli dve kila v poho..?On na to..No tak co mam delat..Tak rikam,ze muze jet treba do prdele...Co s nim,s magorem.Naklady na tuhle cestu nejsou ani litr benalu.. Takze je to tezky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Tak to já jsem si takxíka ještě nikdy nevzal. Dát 2kila za 2kilometry to si to radši zajdu pěšky, když zrovna nejede tramvaj. To by mi bylo líto dát. Ty tramvaje v praze jezdej celou noc takže není problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 (editace) Tak to já jsem si takxíka ještě nikdy nevzal. Dát 2kila za 2kilometry to si to radši zajdu pěšky, když zrovna nejede tramvaj. To by mi bylo líto dát. Ty tramvaje v praze jezdej celou noc takže není problém To je jasny,ze tagem jezdim v nejnutnejsich pripadech.. jinak nocni "vonavy a prazdny" tramvaje to jistej...Ale vis jak,zalezi na tom,v jakym je clovek stavu,kolik jehodin a co ho druhej den ceka..Nekdy si holt priplatim a sem za par minut doma,nez se mrdat na Brevnov tramvaji pres ujezd skoro 3/4 hodiny.. nota bene,kdyz dalsi jede az za 25 minut... Editováno: 21. Únor 2008, autor: Martyp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.