lamosi Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Som laik a pacia sa mi budíky zo Superba (design) a chcel by som sa opytat, ci by to slo do Octavie I ... mam 2003 a MaxiDot ... v zivote som nevidel samotne budiky na stole, takze neviem ako to je ... ale v mojej reci povedane: "Stacilo by mi vymenit ten predny plast + rucicky" ?? Dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Březen 2007 Sdílet Vloženo 29. Březen 2007 Nedavno tu byla na prodej v bazaru stribrna Octa s budikama ze SB, tak to musi jit, ale me se to teda nelibi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamosi Vloženo 29. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2007 Nedavno tu byla na prodej v bazaru stribrna Octa s budikama ze SB, tak to musi jit, ale me se to teda nelibi... Tak ono je to taky vec nazoru a vkusu ... me se to celkem libilo ... je pravda, ze v te Octavii to muze vypadat jinak, ale v Superbu je to hezke ... skoda, ze to nemuzu predem videt na Octavii ... nemate to nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vilda Vloženo 29. Březen 2007 Sdílet Vloženo 29. Březen 2007 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19944 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamosi Vloženo 29. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2007 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19944 Tak presne tohle jsem mel na mysli ... moc dekuju Fakt se mi to libi a budu nad tim uvazovat ... akorat, budu to muset asi vymenit cele, protoze je tam aj jiny rozsah rychlosti, ne ... pokud se teda nemylim a ja uz budiky s MaxiDotem mam, tak nevim nevim ... Uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 29. Březen 2007 Sdílet Vloženo 29. Březen 2007 Klidně takový maxidot udělám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...