Publikováno Duben 26, 200718 r Jsem zatím spokojeným majitelem OII TDI 77kw, a po 16tis jsem přišel na zvláštní závadu. Při agresivnějším rozjezdu (stalo se mi to 2x když jsem potřeboval rychle vjet do křizovatky) Z jedničky řadím dvojku co nejrychleji a při vytočeném motoru nad 3500ot jdu PŘES ZUBY na dvojku. Spojka domáčknutá až na podlahu. U ostatních rychlostí a do 3500 to jde čistě, ale při tom vytočení motoru to zaskřípe a dvojak tam jde až za 1sec. Jde mi o to, že to udělá v tom nejhorším okamžiku, když potřebuju co nejrychleji auto rozjet a nevystihnu včas přeřadit.. Když to vytočím a počkám 1 sec a pak tam dám tu dvojku, tak je to ok. Nejsem si vědomý, že bych někdy s autem špatně zařadil se špatně sešláplou spojkou a do 15tis jsem s autem jezdil přes zimu jako v bavlnce a tak jsem ani jedničku nikdy tak nevytočil. Bojím se s tím jít do servisu, že mi řeknou že jsem špatně zařadil a budou se mnou hned hotoví. Nemáte s tím někdo podobnou zkušenost, případně co by to mohlo být ? Upraveno Duben 26, 200718 r od Bubák
Duben 26, 200718 r ...presne toto sa stáva aj mne, všetci ma majú za debila čo nevie radiť a mňa už nebaví vysvetľovať že ja za to nemôžem... konečne v tom niesom sám
Duben 26, 200718 r co by ses bál, prosim tě. Z toho se může vyklubat pěknej průser. Jak by ti asi tak moh někdo dokázat, žes to zavinil. Nebo je snad někde napsaný, že se na to záruka nevztahuje ?
Duben 26, 200718 r Autor Tak to jste mě také "potěšili" že se to nestává jen mě. A do servisu se bojím, už jen proto, že se děsím, co mi poserou a zapomenou dotáhnout, pokud by tu převodovku měnili. Jestli to raději nepřejdu P.S.: Reklamoval jsem takhle už rezonaci ve dveřich a po jejich celodenní opravě to dělá ještě víc, tak jsem se s tím raději smířil ...
Duben 26, 200718 r Nám se na firemní Fabii ještě v záruce vysypalo ložisko v převodovce no a týden musel náš servis čekat než jim z MB povolili rozebrat převodovku. Motor 1.9 SDI
Duben 26, 200718 r doporučuju rozjíždět se na dvojáka a jedničku eliminovat ale vážně, je to prekerní.. já s tím asi zatím zkušenost neměl ale zítra to zkusím, schválně co to udělá
Duben 27, 200718 r Autor Tak jsem volal do servisu: 1)Ano občas sem s tím klienti chodí... Škoda a.s. se k tomu vyjadřuje tak, že řadit při 3500 a výš rychle na 2ku se běžně nedělá .... nejste závodník, tak tak nejezděte, buďto počkejte nebo tak nevytáčejte motor. 2) Až to bude dělat i při 3000 , tak jsou špatné synchrony a to je na záruku... 3) Počkejte tak do 50tis.. jestli si to nesedne 4) Jinak minimálně 3 dny bez auta.. No jsem klidnější že nejsem jediný a že jsem vlastně závodník (ale mají tam prý klienta co řadí 2ku při 4200
Duben 27, 200718 r Abych pravdu řekl,tak u TDI 77kw točit jedničku do 3500ot.se mi zdá velmi drsné a naprosto zbytečné,to bych asi ani nepraktikoval kdybych měl služebáka,natož u svýho auta.Nic proti,ale musím souhlasit s vyjádřením Škodovky,já teda osobně bych se styděl s něčím takovým jít vůbec do servisu to se na mě nezlob.
Duben 28, 200718 r Hoši hoši Vám co řadíte v 3500 ot bych na chvíli půjčil převodovku bez synchronů a vono by Vás to naučilo jak se správně řadí. Zvykli jste si na to, že synchron to za Vás vyřeší, ale on není všemocný. Jinak jednička na 3500 je docela odvaz nebo ne? Pěkně by jste se naučili nahoru zmáčnout spojku, počkat až klesnou otáčky, znovu spojku a potom řadit a dolů pěkně s meziplynem. To by bylo potom žrádlo co? Ani by Vás nenapadlo si stěžovat na to, že řadíte přes zuby, to by jste totiž vůbec nezařadili.
Duben 28, 200718 r počkej, zase jim hned nevyhrožuj s "vétřieskou" , i když nutno říct, že by hoši za takový řezení pořádnou ránu přes pazoury asi zasloužili
Duben 29, 200718 r počkej, zase jim hned nevyhrožuj s "vétřieskou" , i když nutno říct, že by hoši za takový řezení pořádnou ránu přes pazoury asi zasloužili Ne já jim nevyhrožuju P V3S, jen bych jim chtěl připomenout, že ani technika není všemocná a potřebovali by to co píšeš v druhé části věty.
Duben 29, 200718 r co to je??? jak jakože prasarna radit ve 3500tis, že je to drsný? kde je to psaný, že je to na dýzla drsný? už x-krat jsem takhle řadil, x-krát jsem vzal prevodovku pres zuby a pořád řadí tak jak má. nevidim jedinej duvod, proc bych mel premejslet, v kolika tis radim. svuj motor hodne casto posílám za 4tis ot/min, mam namotáno 90tis km a všechno funguje. duvod, že ve 3500tis se bežně neřadí a že nejsi závodník je blbost, to neni žadnej důvod. a řadit jako bez synchronů? na to si nebudu kupovat auto za bratru 3/4 míle... s tim razenim samozrejme pisu o razeni z jednicky na dvojku, abyste me nenarkli, ze neumim číst Upraveno Duben 29, 200718 r od Luke288
Duben 29, 200718 r počkej, zase jim hned nevyhrožuj s "vétřieskou" , i když nutno říct, že by hoši za takový řezení pořádnou ránu přes pazoury asi zasloužili hele a zrovna od tebe tohle beru jako ironii , tys nikdy nevytocil jednicku na tvrdo?
Duben 29, 200718 r tak hokus pokus za mnou.. někde mezi 3,5-4 jsem řadil a pohoda.. ale pulka Děčína se ohlédla, co to zase jede za MAGORa...
Duben 29, 200718 r Chápal bych to mít nějaký EVO nebo něco podobnýho,což asi takový zacházení i vyžaduje,ale TDI 77kw točit na jedničku na 3500ot......!prostě nepochopim,dit to nemá vůbec žádnej jinej efekt než to že řve motor.Abych pravdu řekl tak já ani přesně nevim v kolika řadim dvojku,na otáčkoměr vůbec nečumim,ale stopro vim že to neni víc jak 2000ot a to ještě tak do kopce,na rovince s tím na jedničku jen tak pohnu a dávám dvojku.Těch 3500ot to snad na jedničku ani netočí DSG ve sport.režimu,to schválně zítra zkusim kolik to točí. Vím že neni nikde psaný jak se má z naftou jezdit to je pravda,ale podle mýho každej zkušenej řidič nic takovýho neudělá,nic proti.
Duben 29, 200718 r Stává se mi to občas taky. Potřebuju vystřelit třeba na tramvajovým pásu, proklouznou kola na jedničce, vyletí otáčky, hodím dvojku, která jde někdy přes zuby a co s tím nadělám. Je to hned A že bych s tím chodil do servisu a nechal si rozebrat převodovku - To bych musel být úplnej blázen.
Duben 30, 200718 r Chápal bych to mít nějaký EVO nebo něco podobnýho,což asi takový zacházení i vyžaduje,ale TDI 77kw točit na jedničku na 3500ot......!prostě nepochopim,dit to nemá vůbec žádnej jinej efekt než to že řve motor.Abych pravdu řekl tak já ani přesně nevim v kolika řadim dvojku,na otáčkoměr vůbec nečumim,ale stopro vim že to neni víc jak 2000ot a to ještě tak do kopce,na rovince s tím na jedničku jen tak pohnu a dávám dvojku.Těch 3500ot to snad na jedničku ani netočí DSG ve sport.režimu,to schválně zítra zkusim kolik to točí.Vím že neni nikde psaný jak se má z naftou jezdit to je pravda,ale podle mýho každej zkušenej řidič nic takovýho neudělá,nic proti. me je vcelku jedno, jakej si myslíš, že jsem nebo nejsem řidič, ted jsem si to zkousel, kopnout tam dvojku az ve 4000ot/min a pro to auto to neni vubec zadnej problem, jestli u tvyho TDI ma tohle efekt pouze ten, ze rve motor a nic jinyho, tak pak nevim, ale myslim, ze kazdej zkusenej ridic vi, ze bude mit dynamičtější zrychlení. jasně, ja jsem mozna jeden z mala, co TDIcko dost drtí, ale to snad nevypovídá nic o zkušenosti nebo nezkusenosti. ad DSG- mno, pokud to nepusti na sportovní režim do vyšších otáček na prvni převodovej stupen, tak proc se ten rezim jmenuje sportovní? potom je u mě DSG dost sračka, protoze i tatovo tiptronic na režim D při sešlápnutí plynu na podlahu řadí z jednicky na dvojku az okolo 4000ot/min nemam rád laxní rozjezdy, ty zas nepochopim ja, proto pod 2tis ot/min řadim jenom za studena, jinak běžně okolo 3tis a to auto, převodovka, spojka tim nijak netrpní, pokud mi to někdo nějakým pádným argumentem vyvrátí, budu rád. ale zajímal by mě rozdíl mezi řazením v otáčkách mezi 1-2 stupněm a třeba mezi 3-4 při předjíždění
Duben 30, 200718 r Stává se mi to občas taky. Potřebuju vystřelit třeba na tramvajovým pásu, proklouznou kola na jedničce, vyletí otáčky, hodím dvojku, která jde někdy přes zuby a co s tím nadělám. Je to hned A že bych s tím chodil do servisu a nechal si rozebrat převodovku - To bych musel být úplnej blázen. myslim, ze tohle je spíš práce se spojkou, taky se mi párkrát stalo, ze jsem chvátal a spojku pustil dřív než bylo zdrávo, ale zatim největší peklo co se mi stalo bylo, kdyz jsem prolítával kruháč na trojku, chtel tam prdnout čtyřku a místo toho tam padla dvojka, nastesti jsem vcas zase vyšláp, jinak by mi motor vystřelil ven
Duben 30, 200718 r myslim, ze tohle je spíš práce se spojkou, taky se mi párkrát stalo, ze jsem chvátal a spojku pustil dřív než bylo zdrávo, ale zatim největší peklo co se mi stalo bylo, kdyz jsem prolítával kruháč na trojku, chtel tam prdnout čtyřku a místo toho tam padla dvojka, nastesti jsem vcas zase vyšláp, jinak by mi motor vystřelil ven já normálně řadim z 1 na 2 tak pod 2000 když jedu z práce a do práce, bo to mám asi necelé 2 km a za tepla to proženu.. nebojím se to trochu prohnat ve vysokých otáčkách.. CIMBU píše, že by se mělo TDI nechat po náročnější jízdě tak minutu na volnoběh.. tak by mě zajímalo, co je tím myšleno.. jestli sportovní jízda nebo delší trip..
Duben 30, 200718 r btw mě ještě ted tak po ceste mestem napadlo, jak vy, co je pro vás nepochopitelný řadit ve víc jak 2tis ot/min řešíte výjezd z vedlejší, když ta kilometrová mezera ne a ne přijít? a to nejen ve městě, ale třeba i mimo město, kde je to ještě markantnější. v dáli jede auto dejme tomu 100km/h, za nim další, a pořád. tak vy pak teda rozjedete jednicku na 1500-2000ot/min a pak dupnete na podtočenou dvojku, při čemž efekt akcelerace je skoro nula a donutíte tim pádem ty auta za váma brzdit? no asi sem divnej, ale dělám to jinak, pravda je, že zkučeným řidičem se nazvu tak po milionu ujetých km superfatty: to dochlazeni mysli tak, kdyz jedes fakt na krev, tak ze neni dobry zastavit a hned chcipnout, ale tohle dochlazení poměrně snadno řeší cca minutovej volnější dojezd
Duben 30, 200718 r Tak s tím problém rozhodně nemám se připojit z vedlejší na hlavní,i když je hustej provoz tak nevidim jedinej důvod proč prostřelit křižovatku jak závoďák. Hele asi takhle,v životě se tu nikdo z nás nechodne jak jezdit nebo jak by se mělo,a je to i nesmysl někomu něco vnucovat,každej z nás si tu myslí že tak jak jezdí on je nejlepší podle svého svědomí a je to,nemá cenu to řešit.Jediný čeho se touto diskuzí může docílit je to že tu pošlem do prd...e . Ono je v celku jedno jestli máš najeto 100.000km nebo milión,záleží na určité osobě jestli má k tomu vlohy a vůbec nějakej vztah,znám lidi co maj taky najeto hromadu km a jízda s nima je o nervy.Podle mě je důležitý být hlavně za volantem v klidu,žádná křeč,netahat tam žádný emoce a podobně,kolikrát co vidim na silnicích za psychopaty to se nestačim divit. Já už mám určitě za sebou víc jak 1,5 mil.km a věřmi že taky sem tam udělám nějakou školáckou chybu,jak v provozu tak i při ovládání auta,ale musel jsem mít i trochu toho štěstíčka protože jsem nikdy v životě auto ani neškrábnul a to je v tomto provozu taky fakt o štěstí a nejen o nějakym umění,viz.můj kamarád který měl v životě tak 3 bouračky,ale pokaždé tak že stál na světlech a pokaždé do něj někdo přiletěl,to je pak k nasrání.
Duben 30, 200718 r se 105konma mam problem se v hustym provozu zaradit aniz bych vytocil jednicku. to nema s výstřelem jako závodak nic spolecnyho, protoze o tom si ty naše oktávky včetně RS muzou nechat zdat
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.