Jump to content

ben06

Uživatel
  • Content Count

    1,823
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

ben06 last won the day on May 7 2012

ben06 had the most liked content!

Community Reputation

163 Excellent

About ben06

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

2,474 profile views
  1. záleží na pohledu, moji 2 kolegové mají loni zakoupené O3 a nemají problémy, ale toto téma je o něčem jiném.
  2. už jsem ta tady kdysi psal, že auta z prvních serií byly, budou a musí být vždy zajíc v pytli a proto už beru auto nejlépe po modernizaci. Mám tu osobní zkušenost třeba u průšvihy prvních š105/120 a pak u favorita z "předprodeje" prvních 2000 ks jen pro firmy (se dvěma jsem jezdil), kde se za provozu taky "testovalo", takže žádné poslední roky, ale už od doby AZNP je to furt stejný. SM jsem hltal před 40 lety a ten dnešní mě už nic neříká jako další rádoby nezávislé plátky a weby a pořady v tv. Férovým prodejcům ještě někdo věří? Já takového neznám.
  3. Původně jsem chtěl, ale uznal jsi to sám. Ve srovnání s nějakým levným asi ve výbavě oškubaným toledem 2013 a rapidem 2019 style+ jsi opět mimo mísu, ale to je tvůj echt pohled ze scaly. Věřím, že jestli půjdu ještě do Scaly (moc jsem ji chtěl), tak už bude jinde, prostě můj čuch na porodní průsery mě opět nezklamal a je to tak.
  4. mám rapida rok a zatim není problém, protože parkuju pod střechou. Na O1 a F1 (jsou stejné) kupuju výhradně v Lídlu a vydží dost dlouho i při parkování venku a za ty peníze super, tuším že jsou momentálně zase v akci.
  5. https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002
  6. Ano předpokládám minimální úpravy. No já jen, že je to léta zavedená chyméra, kterou podporuje i výrobce v jehož zájmu není aby si majitelé TZ řešili dodatečně a levněji. Moje O1 měla ten nejsilnější altík i bez origo TZ a to bylo za cenu cca 2000 včetně elektriky, stejně tak i na F1 jsem rovněž TZ montoval sám a tahá vesele taky vleky i bez rádoby extra výbavy.
  7. myslím, že když se podíváš do F3 tam i jinde řešili korozi kolem osvětlení spz taky hojně.
  8. celkem by mė u přípravy TZ zajímalo jestli může tvrzení o jiném chladiči a alternátoru někdo potvrdit, osobně bych věřil jen silnějšímu větráku. Částečná předmotáž elektroinstalace je pochopitelná.
  9. za splnění podmínek je záruka na korozi víc jak 4 roky
  10. Jeď reklamovat hned a prohlídku ti můžou udělat taky, já si nechal už v 6.000km i vyměnit olej když už jsem tam byl. Mě taky v servise chvíli vodili za nos a tak jsem dal nepříjemný tón a vyreklamoval jsem i mírně hlučné palivové čerpadlo což dokonce slyšel i technik na rozdíl od toho cvrlikání. Problém Sandenu tady byl XX krát dokola a měli ti dát rovnou nový kompresor.
  11. Před rokem mi na novém rapidu taky dali Denso a před 2 měsíci jsem byl znova reklamovat když klimatronik nešel vůbec. Vyměnili jen ucpaný ventil regulace. Nevím to přesně, protože jsem auto vyzvedl bez papíru, technik tam nebyl a já nemohl čekat. Nicméně systém měl být údajně propláchnutý od špon ze Sandenu, aby k ucpání toho ventilu nedošlo. Od té doby jezdím jen na AUTO a žádné zvuky uvnitř nevnímám. Klima letos dostala zabrat zatím jen jednou, kdy chladila na rozdíl 10° a jen vnější hluk se mi zdál větší jak dříve. Samozřejmě hned reklamuj a ať to dají na diagnostiku, ještě že mám prodlouženou záruku. Asi před měsícem někdo dal na forum TPI, ale kde přesně si nepamatuju, tak si ho najdi.
  12. přesně tak, toto všemocné WD není na mazání vůbec vhodné, jo na čištění zbraně je super, ale je "suché" a vhodné jen na "rozhýbání". Všechny panty a mechanismy zavírání dveří mažu už roky běžným mazacím olejem, nebo vazelínou a olejem FAB na zámky, vše je ke koupi ve spreji.
  13. Ano když sedneš z jinýho tak to jistě ucítíš, když už sem taháš 1.2, ale já mám pro vás jen rapida 70kw, ale jezdím taky i s X autama denně a z práce letím rapidem.
  14. ben06

    Škoda SCALA

    Už to někde bylo, za mě jo.
×
×
  • Create New...