Jump to content

ben06

Uživatel
  • Content Count

    2,272
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ben06 last won the day on May 7 2012

ben06 had the most liked content!

Community Reputation

278 Excellent

About ben06

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zvláštní, já se s touto závadou ještě nesetkal, ani o ní neslyšel a nevím jak u F3, ale u jinýho modelu jsem nouzový otevření v manuálu viděl, manuály dnes už nikdo nečte 😂
  2. Mám taky LB a o mazání jsem taky uvažoval a teď se to potvrdilo, že to může být správná cesta, díky.
  3. Co tak autu zkusit trochu naložit i jízdní styl má trochu vliv. Kde auto stojí? Na dešti, garáž? Kolik je najeto? Bubny jsou zpravidla téměř bezúdržbové, spolehlivé a s minimální cenou za údržbu po dobu životnosti auta. TPI je technická produktová informace? k závadám a jejich způsobu odstranění.
  4. Dyť to tady píše admin, tento problém se řešil jinde v sekci F3 i Rapid tak si to najděte, furt dokola. Po výměně je nutný proplach i dle TPI u mě byl asi nedostatečný a ucpal se. A argumentaci TPI servis nezajímal.
  5. ben06

    Litá kola

    Chtěl bych vidět jak to wd v zarvaném závitu fungovalo, ale dobře, rozumím. Na forech čtu jak se univerzálně radí na vše jen WD. Jak jsem psal, není echt konzervant a ani mazadlo, na to je moc suchý. Ale čistidlo je vynikající. Luxusně se s ním čistí zbraň, ale i taky zapečený karbon třeba na chromových dílech motorky.
  6. ben06

    Litá kola

    Lidi furt dokola, to všemocné wd je především výborný čistič třeba na flintu, ale ne mazadlo a konzervační prostředek. Použij s citem sílu, když už nahřívání tady asi nepůjde.
  7. Závada by se asi měla prokázat tak, aby byla jasná a zřetelná pro obě strany. Měl jsem taky lehce hlučný Sanden a palivové čerpadlo už při 5tis., servis si zvuky až na podruhé nakonec nahrál, poslal do ŠA a oboje vyměnil. Jen díky špatně provedenému proplachu jsem tam byl za půl roku znova a opět uznali závadu. Jsme přece v česku, část národa by si ráda udělala na záruku výměnu poloviny auta. Pokud je pasivita na straně servisu a jsi v právu, nech si závady podložit znaleckým posudkem a žalobou k soudu. Máš jistě jako důkaz zakázkové listy, kde jsou uvedeny a popsány závady a vyjádření s
  8. Problém rekuperace a baterky si načti, je toho tady a nejen u F3 dost. Nikdy jsem od dob š100 neměl starost o baterku jak teď, ale jak jsem psal udělá si sama co chce asi i tak. Zásuvku budu řešit taky jak se oteplí 😁
  9. Podívej se, já mám doma jako 3. auto vysmívaného oholeného Juniora 2005 jako pracanta a za cca 5 let co je doma jsem kromě oleje a gum nic neinvestoval a jen jednou dobíjel baterii před zimou. Kolem baterky 2 roky starého Rapida Style+ kde jen cvají samý relátka a trvá, než se auto uspí tajtrlíkovat nebudu a rekuperace je daň dnešní doby, kterou si zaplatíme my... A co se týká kompresoru čerpal jsem z říslušného fora u F3 i Rapid, kde je to široce rozvedeno a vše najdeš lehce sám pokud budeš chtít 😀. Takže nejen akumulátor se tady dokola omílá.
  10. Myslím, že to dobíjení zbytečně hrotíš, baterka si udělá stejně co chce a v jiných sekcích toho najdeš mraky. Buď budeš občas používat nabíječku nebo vytáhneš konektor. K reklamaci Sandenu ti TPI může posloužit jako podpůrný argument, ve finále si pravděpodobně budou nahrávat zvuk a pošlou to do ŠA k posouzení jako u mě. Měl jsem anabázi i s opakovanou reklamací z důvodu špatného proplachu po výměně za Denso.
  11. Přesně tak, a když se rozhodne umřít tak umře i bez příznaků, protože už to není baterka jak ve 105/120. Už mě to ani tak netrápí.
  12. A z favorita/formana jsi nikde neviděl? Ty první byly sice hnědý, ale to není asi problém. Rádia s otočnými knoflíky se do kastlíků instalovaly zpravidla obráceně jeho do zadní strany takže bys to jen nečím zalepil.
  13. Se 742 jsem kdysi plachtil po cestě z bývalé práce celkem i 7 km 😁. Zítra ráno ve 3.00 ještě budu nabíjet a až se budu v pátek v poledne vracet tak už bohužel asi jen rekuperovat 😕
  14. Já to vím, ale jako staromilec jsem neměl důvod to měnit a ta spotřeba 00nic mě až tak nepálí 😀.
  15. To jsem já myslel tím jízdním stylem, když jsem u aut bez rekuperace byl zvyklý na jízdu bez kvaltu hlavně na několikakilometrových sjezdech co mám na trase, kdy jsem nechával motor odfrknout po táhlém stoupání.
×
×
  • Create New...