Chybí ti ještě vzduchový, kabinový filtr a palivový? Ten u mojeho 1.0TSi není. Mě teď taky končí záruka a budu pokračovat v AS už s vlastním materiálem a výhradně s úkony které si sám vyžádám a rozhodně ne podle plánu výrobce. Maximálně příjdu jen o záruku mobility.
Z ručičky teploměru nelze na 100% vycházet je to už jen pouhý sdělovač že má motor "provozní" teplotu. Teď je sice relativně teplo, ale zkusils zakrýt chladič? Chtělo by to zjistit opravdovou teplotu motoru třeba krabičkou ELM. Bude i nový termostat opravdu OK?
Cestování po STK je zbytečnost. Co STK jiný názor? Všichni víme jak výklady legislativy občas na konci "potravního řetězce" v praxi vypadají. Napiš konkrétní dotaz na MD a jedině tam dostaneš směroplatný vyjádření a ne vachrlatý názor šmudly z STK.
Problém v nabíječce? Jinou baterku to nabíjí? Já si dokoupil druhou lídlovku (v akci jen za 180,- kč), protože jedna pro 3 auta 3 motorky a další techniku má práce víc jak dost. Za pár týdnů končí 5 letá bohatě využitá záruka na auto a původní baterka si zatím žije svým životem a momentálně zase i s káblíkem.
Dřív jsem jezdil nepravidelně 130km do práce vždy mě po vystoupení z Rapida "chytly záda" a kolega spolucestující se mě smál a on si nikdy nestěžoval. Dnes jsem po dlouhé době dal 2x100km a pohoda. Asi tím, že už do té práce nejezdím.
Zainvestoval jsem do O1 1.6BFQ 2009 před rokem, zapečené kroužky, rozvody, náplně a vše kolem za cca 25.000,-. Auto je jinak v kondici, má jen necelých 200.000 a bude jako druhé v baráku doufám ještě hodně dlouho.
Měnit podle plánu po 30.000? Mám 70kw Rapida 2019 a první výměna byla po 5.000 a pak vždy po 15.000 až do letošního roku. Byl jsem se dnes objednat na plánovaný servis po 5 letech a mimo servisu brzdové kapaliny bude i olej mimo plán a sice jen po cca 6.000km i když už auto teď už moc nejezdí. Tyto nesmyslné intervaly mě vyškolily u O1 1.6BFQ která žrala až 1L na 1.000km a neminula výměna zapečených kroužků ve 180.000km.