Jump to content

ben06

Uživatel
  • Content Count

    1,324
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

ben06 last won the day on May 7 2012

ben06 had the most liked content!

Community Reputation

78 Excellent

About ben06

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,567 profile views
  1. Mě teď originální po 10 letech a půl roce umřela a čekal jsem na její konec 3 roky. Koupil jsem Exide, boška nebyla a další varty mi domů nesmí.
  2. Léta beru olej LL shell na skoda-dily.cz, tuším do neděle je asi nějaká ta pošta zdarma.
  3. DušanV> mám stejný požadavky jako ty, jsem už starý na ty vifikundace scaly, byl jsem sklamaný nemožností osekat ji o ty (pro mě) některý zbytečnosti. Máš pravdu, je mi těch mladých líto. Ale kdybych si koupil Scalu místo Rapida jistě bych chtěl, aby všechno opravdu fungovalo, když už si za to zaplatím. Majitelům scal nezávidím, je to k vzteku.
  4. Kdyby jsi trochu pohledal tady, nebo u jiných modelů, které mají totožný motor s GPF tak už to tady bylo xx krát. AS dávají většinou dle 504/507 5w30 co zde píšou uživatelé fóra a mě ho dali taky.
  5. To si pánové v MB z ostudy už dělají i *rdel?
  6. ben06

    Scala a konkurence

    kubasta> souhlas, soused důchodce má ix20 cca 4 roky a navoněná bída inteieru sedí, palubka a ovladače ošuntělé, hnus. Já na jaře řešil dilema Scala a Rapid1 style a druhý zvítězil.
  7. A tím praskáním plastů potvrzuji, co jsem nedávno rozdělával doma na Juniorovi to se mi sypalo pod rukama, zlatá felda.
  8. Co by pak dělali se Scalou u které se začíná šeptat něco o malém zájmu...
  9. Buď si zpětně přečti a vyhodnoť co je na fóru o LL anebo si ho po 15.000 vyměň jako ostaní sám, nic tím nepokazíš.
  10. ben06

    Škoda SCALA

    Uż jsem to psal několikrát, ne všichni ty zbytečný fičury opravdu potřebují, nebo vůbec využijí. Klima a rádio jistě nikomu nebude zavazet. S prokletým Juniorem to kdysi přehnali a trhli ostudu, teď z toho mají paniku a vnucují i co není třeba. Ostatní značky mají pro domácí trhy i specifické "socvýbavy".
  11. ben06

    Škoda SCALA

    Ano, nemožnost koupit základ (nemyslím tím verzi Junior) a něco si dle možností dokofigurovat je taky pro některé zájemce limitující, ne každý prahne po vnucovaných fičůrách, asistencích a nakonec i problémových konektivitách.
  12. ben06

    Škoda SCALA

    Včera jsem zabloudil na stránky k mému prodejci a ejhle stojí tam samá Scala a takový to byl u prodejce předvídaný zájem a nedostatek vozů pro zákazníky, asi se ale dokázali dobře předzásobit. Ano dnes bych taky vybíral Kamiq, kufr už moc jen ve dvou nevyužiji. Někde jsem o víkendu četl, že očekávaný prodej scaly zdaleka nedosahuje prodej Rapidů v meziročním srovnání, to se příliš ventilovat nebude.
  13. Ne údajně, u O1 to bylo kolem +5°, Rapid to má +/- stejně, někdo uváděl trochu jiné přesné číslo. To jsi nikdy při při couvání nezaznamenal, že se zavře? Jestli zůstane v pozici zavřeno při vypnutí zapalování při zpátečce jsem neměl důvod zkoumat. V jiném tématu někdo předpovídal i poruchy serva při této funkci a má pravdu.
  14. ben06

    Škoda SCALA

    Vytopené auto, zabahněný motor je teda průšvih, sedák beru třeba jako nevyzkoušenou záležitost, ale přehnaně proklamovaným fičůrám jsem hned jako starý praktik nevěřil. Já jsem naposled (2009) bral novou výběhovou O1 Tour a ta byla až do včerejška (asi snad jen těsnění pod hlavou při 170tis.+ klekla originál baterka 10 let!!! stará) byla naprosto bez problémů. U Rapida jsem možná až pedantsky řešil Sanden a mám Denso plus palivové čerpadlo, ale asi neznalý uživatel by jezdil a jezdil a nic neřešil. Mám 13 tis. km a jsem max spokojený s výbavou i přes zažité letité klišé o lacinosti a jakési skládačce.
  15. ben06

    Škoda SCALA

    Proto jsem na jaře taky definitivně Scalu zavrhl a šel do výběhového Rapida Style+. Slavná nefunkční konektivita a další fičůry mě neberou a slabý prodej Scaly o něčem svědčí.
×
×
  • Create New...