Jump to content

ben06

Uživatel
  • Content Count

    2,368
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ben06 last won the day on May 7 2012

ben06 had the most liked content!

Community Reputation

298 Excellent

About ben06

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Já bych na nic nečekal. V systému jsou špony a zvuk se zřejmě bude stupňovat až ty špony ucpou regulační ventil což se stalo mě za necelý rok po výměně za Denso po špatném proplachu celého systému. Záruku mám do 03/2024 a další problém nemám.
  2. Naprosto souhlasím, taky jsem si prošel tímto obdobím. Kdysi jsem cpal do světel žárovky s vyšší svítivostí až mi jedna explodovala v nové parabole u O1 i když měly atest stejně trvanlivost stála za prd vzhledem k tomu co jsem jezdil. Já jsem s xenama u rapida naprosto spokojený.
  3. To je sice zajímavý výzkum z praxe, ale s nesrovnatelnými parametry. Začínal jsem taky na 100/110 a dál a každá řada a doba měla svoje specifika. Nicméně klesající výdrž tlumičů není nijak potěšující.
  4. Rumun třeba, ale ten jejich holobyt dnes bez rádia i klimy?! Černý nárazníky a doplňky ala hlavně médii vysmívaný F1 Junior bych dokázal odpustit 😂. https://automix.denik.cz/nova-auta/nova-fabia-versus-nejvetsi-konkurenti-jak-si-vede-vuci-sanderu-cliu-a-yarisu-202.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
  5. Na Rapidovi jsem měl zimní Nokiany 15" nijak extra hlučné, ale z letních 16" Dunlop jsem byl po koupi nového auta hodně rozpačitý. Nakonec jsem ubral na tlaku z max hodnot a je to výrazně lepší.
  6. ben06

    Vady a neduhy

    Jako auto má sloužit mě a po každém kontaktu se solí fakt nemám čas šmrdlat wapkou spodek. Stojím pod střechou na průvanu. Dnes toho auta vydrží víc jak kdysi, 11 letá O1 má jen provozní šrámy a luxusní lak. Rapid má sice nějakou povrchovou korozi na podvozku, ale nevím to tak dramaticky.
  7. Vyměň svíčky, ta moje je na ně taky chytlavá.
  8. 20km? Nic nedopasuje. Řeš to po 1000, ale to musíš i někdy brzdit.
  9. Jezdil jsem v plném obsazení + bagáž D1 v dobách její největší tankodromové slávy a origo tlumiče mi vydržely taky víc.
  10. Jestli tečou tak je vyměnit a nejlépe za originál, já jednou dal bilstein na zadek O1 (stejná náprava jak Rapid) a ani ne za 2 roky jsem letěl z stk, když jeden tlumič už lehce slintal. V sekci F3 se nedávno řešili tlumiče taky při cca stejných km šly do háje.
  11. A nebo dolít na tu chvíli i olej za pár peněz mimo AS, ten motor se z toho nezblázní. 5-6 tis.? slušná pálka.
  12. Tak jsem mapy.cz na AA krátce vyzkoušel, nic mi nepadá.
  13. No já po pravdě na Scalu čekal a nakonec vzal domů k O1 Tour+ a F1 Junior skladového Rapida Style+ z "výprodeje". Nejsem zklamán, zvláště když sleduju neustálý porod Scaly. Teď vážně, odradila mě nutnost koupit i fičůry a v budoucnu jistě i kurvítka co já jako stará škola opravdu nechci, raději bych si dokonfiguroval i očesanou verzi dle svých priorit a nešetřil bych. Nedávno jsem s velkým "údivem" četl rozhovor s hlavounem ŠA, který "překvapil" s budoucím návratem jednodušších verzí modelů škodovek.
  14. Nějakých 12 mm je naprosto zanedbatelných, něco naložíš, plná nádrž a ty plasty stejně orveš a pokud to má nízkoprofilové široké gumy tak to v "terénu" nemá co dělat. Na takové služby mám jako 3. auto hlavně médii poplivaného juniora na 155-80/13", který pole, louku a les dá na pohodu a oproti echt fabiím je vyšší 😀
  15. Nějaký extra zvýšený podvozek mají scaly pro PČR, fotky někde byly a je to asi už extrémní koza. Moc bych od toho nečekal. Pakety pro špatné cesty byly už i na O1. Plastové !!! kryty na podvozku a hlavně specifické díly a tím jistě dražší tlumiče, pružiny atd. a měla tuším i ocelový kryt pod motorem a to scala určitě mít nebude.
×
×
  • Create New...