Přejít na obsah

Dekorativní lišty interieru


ZdendaTDI

Doporučené příspěvky

Čau, mám na Vás jednu prosbu, zda je možné vyměnit boční dekor dveří, mám Octavii Elegance a je tam lišta imitující karbon, prstenem jsem do ní udělal omylem pěknou rýhu a tak chci vědět zda misím kupovat celou výplň dveří nebo je možné koupi jenom onen dekor. Moc dík za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle Etky ta lišta není jako díl..aspoň na sestavě bočního panelu dveří o tom není nic uvedeno..je tam jen kompletní panel pro jednotlivé verze.

Nejsem si jistý,ale někde na fóru už jsem o těch lištách četl,že tam možná jsou nějak natavené,takže když výměna,tak jedině jako improvizace,ale je otázka,kde tu novou lištu sehnat

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dveře nevím,ale známej měnil tu co je nad schránkou před spolujezdcem a tu koupil extra.

Když tak zajdi na vrakoviště,když tam bude mít nějaký prasklý čalounění z bouračky tak ti to nechá za pakatel,takhle už jsem taky občas uspěl když jsem scháněl nějakou věc která se neprodává jako samosatný díl.

Ty lišty na čalounění dveří jsou jen lepené na to jsem koukal když jsem měl čalonění dole,neviděl jsem tam žádný čuflíky jako příchytky,narozdíl od těch na přístrojovce,ty jsou i šroubované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na té přístrojovce jsou jen zacvaknuté na takové plechové zobáčky..ty není problém jako náhradní díl. Obávám se,že to jako pohledový díl na vrakovišti v bezvadném stavu bude asi problém..navíc OII na vrakáčích ještě asi moc nebude a když,tak to bude nejspíš taky poškozený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co já vím tak na vrakovišti toho maj nejmín na Superby,právě nejvíc tam toho berou na Octávky jak I tak i II,na OII tam má převážné funglový věci,( nejvíc tam máj ma OII novou plechařinu už lakovanou z fabriky,blatníky,kapoty,narazníky,dveře,vše seřazení v řadách,jen si vybrat barvu.)známemu jsem dával kontakt tam kam občas jezdim,chtěl se zeptat na sedačku řidiče na OII kterou si nejdřív propálil cigaretou a pak ještě roztrhl,hned mu tam nabídl novou za 3500kč ještě zabalenou v igelitu a stařší,ale netknutou za 2000kč,řikal sám že byl taky udivenej kolik tam měli na OII věcí,ještě mu nabídl že za nějakej pidipeníz od něj vykoupí tu jeho propálenou.

Pocopitelně chce to objet,z vlastní zkušenosti vím že se najde vrakárna že je dražší i než prodejce.Kdysi jsem scháněl známemu s chaty to šroubovací víčko nádrže,tam kam jezdim měli tenkrát přes léto zavřeno tak jsem zajel na jinou vrakárnu a tam mi řekl za víčko nádrže 400kč když nové v servisu s účtem stojí 410kč,zajel jsem na druhou vrakárnu a tam jsem ho pořídil za 50kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně v Praze,Hor.Počernice

Podotýkám že to jsou funglový věci ještě nejetý.!!!

Už je to tak 1,5 roku ještě když jsem měl OI,jsem tam jednou přijížděl a akorát odtamtud vyjížděl menší nákladák v origo barvách + plachtou škoda co zavážej servisy a když jsem tam přišel tak koukám a frajeří vybalovali mega přepravky plný origo nových náhrad.dílů.(kotouče,ramena,tlumiče i s pružinama,komplet hliníky i z gumama,nový převodovky,díly interíéru a mnoho dalšího,maj tam i fungl.nový motory taktéž seřazení v řadách ).Když jsem se toho chlapíka zeptal jak je to možný že vrakoviště zaváží origo kamion tak se jen usmál a nic na to neřekl,to samé je na vrakovišti ve Vršovicích u nádraží akorát že tam jsou dražší.

Dnes na těch vrakárnách podle mě moc už nefrčí nějaký rozebírání bořených aut,jo sem tam tam něco takovýho maj.Vždy když jsem tam byl a něco chtěl tak to měli pouze fungl nový.

Na OI TDI jsem tam třeba kupoval několikrát rozvody,tak za fungl sadu (řemen,nap.kladka a 2x převod.kladka jsem tam dával 3000kč+vod.pumpa 1200kč,takže 4200kč za kompletní rozvody),pak třeba origo čelní sklo s pruhem na OI za 1600kč atd. Podotýkám že vše bylo zabalené v origo balení a následně při provozu bez sebemenšího problému.!!!

Mám vyzkoušené tři místa v Praze kam pro díly ( Hor.Počernice-ph9,Vršovice-ph10,Harfa-ph8 ) a všude maj jen fungl.věci které ještě nebyli namont.na autě a za cca 50% ceny+ na Harfě to je i s účtem bez navýšení ceny a možností servisu,maji vlastní dílnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako náhradný diel tá lišta neexistuje, takže jedine vrakovisko, ale zrejme ani tam nebudú šťastní, ak tam niekto príde a odvŕta si tú lištu a výplň nevezme.

Lišta je natavená, také sa dá odvŕtať (pri troche opatrnosti), na opätovn= upevnenie by sa dali pri troche šikovnosti použiť skrutky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
Ahoj mam otázku ohľadne líšt na dverách a prístrojovom panely.Mám ich strieborné a rád by som ich vymenil za lišty s elegance,alebo LK.

Akým spôsobom sa dávajú dole a aká je cena nových líšt.to ak by sa mi ich nepodarilo s niekym vymeniť .

octaviainterier409a40dcje6.jpg

cena je vysoká-musíš koupit leda celý tapec dveří (jeden cca. 4000Kč, nemýlím-li se), proto doporučuji buď výměnu (se kterou nepočítej),nebo ruční lakování...lišty se sundají/nandají sundáním tapecu,z druhé strany jsou šrouby, totéž platí u palubky-rozebrat,z druhé strany najdeš šrouby ;)

Editováno: , autor: Deny.Kr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik a co sa týka tej výmeny,nie je to celkom stratené,nakolko ak by si chcel niekto urobiť auto aj s interierom na štýl RS-y,tak ako keby ich našiel,stačilo by mu dokúpiť iba panel okolo rádia,ale každopádne ich pozriem ako náhradný diel,alebo karbonove nálepky

teskocrs034324118acc6d0sl0.jpg

Editováno: , autor: Scynet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty dva díly kolem volantu jsou jen nacvaklé pokud si to dobře pamatuju.

Podvolantem nevím ale lišta před spolujezdcem je na 3 šroubech a nepřipadala mi na vycvyknutí-rozebíral jsem celý spodek palubky, naštěstí drží jen na 5ti šroubech, měnil jsem ji za lištu s madlem ze Scouta a je to dost blbá práce kvůli špatnému přístupu a to mám opravdu velice kvalitní nářadí.Lišty ve dveřním tapecírunku jsou prý navařený nikoliv našroubovaný ale zda-li je to pravda jsem si neověřoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nejsem si úplně jist, je to zatavené z výroby, jak to urveš, tak se to budě těžko zatavovat, nebude co...

můžu potvrdit,že to jde..udělali jsme to tak 2x,navíc máme na spodní části lišty chrom. proužek= méně místa pro "zacvaknutí" a větší odpor-a v pohodě jsme to zatavili,drží to dobře ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...