profor Vloženo 28. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Obnovím túto tému zasa... Dnes som dal naspäť pôvodné Philipsy 4300K a oproti tým 6000K je to jak keby som mal obyčajné žiarovky. Ale je to o zvyku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Kamo este zopar tvojich prispevkov a fakt ma na 100 % presvedcis a potom porovname. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 2. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 No ja ich už na aute nemám a bol som s Philipsami nastaviť v servise svetla tak asi do nich už nebudem vrtať a zrejme su volne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Zaujimave ze si vymenil opat za 4300 k. PRECO??? No ja ich už na aute nemám a bol som s Philipsami nastaviť v servise svetla tak asi do nich už nebudem vrtať a zrejme su volne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 2. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Prečo? Písal som vyššie že čoho majú oproti tým 4300 menej nie o moc ale majú a k tomu to namodralé svetlo moc nepomáha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2007 Bodeť pánové, ne nadarmo se pro seriovou vyrobu zvolilo 4300K. Proste je to optimum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bajo Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 Pekne pekne ozaj. svietia dobre. mozes byt spokojny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 29. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2007 Cena tu už bola spomenuta...čitaj http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=462545 cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Neviem ci niekto uz daval: svetelny tok xenonov: 5000K cca 3200 lm co je cca 3x viac ako bezna halogenka 600K cca 2800 lm 8000K cca 2550 lm 10000K cca 2200 lm 12000 cca 2100 lm Inak profor, co stoji nastavenie svetlometov v servise? Rozmyslamnad neorigo HID xenonami 4300-5000K na Roomstra. Je to jednoducha montaz? netreba nic robit s ovladacmi ci softwareovo upravovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 19. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Diky za upresnenie, akurat 3200lm majú 4300K, 5000K som ani nevidel ešte Na časť otázky som Ti odpovedal v sekcii Elektrika, inak nič nemusiš nastavovať, roomster tak ako fabia ma mechanicky spinač takže nenastavuješ softwarovo nič. Pokial si mal dobre nastavene svetla čo aj máš keď je auto nové, do servisu nemusíš Inak mna to stalo asi 200Sk Neviem ci niekto uz daval:svetelny tok xenonov: 5000K cca 3200 lm co je cca 3x viac ako bezna halogenka 6000K cca 2800 lm 8000K cca 2550 lm 10000K cca 2200 lm 12000 cca 2100 lm Inak profor, co stoji nastavenie svetlometov v servise? Rozmyslamnad neorigo HID xenonami 4300-5000K na Roomstra. Je to jednoducha montaz? netreba nic robit s ovladacmi ci softwareovo upravovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 (editace) Diky profor za radu. Inak da sa to vymenit bez odmontovania svetla z karoserie? Alebo odporucas vybrat cely svetlomet a tak montovat. Potom ak ho dam nazad, ostane tak isto nastavene ako bolo pred tym? Alebo sa odporuca pred vymontovanim ho prestavit do nejakej "nulovej" polohy (napriklad ze vo vnutri nastavim na -. Inak s tymi Kelvinami je to velmi zaujimave. medzi 3000 - 5000K je velmi minimalny rozdiel vo svetelnom toku. Preto som tam napisal cca 3200 lm. niekto udava tento tok aj pri 3000K. Ja som uz videl predavat 5000K xenony. Osobne rozmyslam bud 4300 alebo 5000K. Tam velky rozdiel asi nebude. Editováno: 19. Září 2007, autor: RomanKo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 19. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Bude zober 4300K menil si už žiarovku? Skus to a uvidiš či je to ťažke, priznam sa odzadu som room svetlo nevidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Priznam sa ze ani ja...teda kukal som nan ale len takym tym amaterskym pohladom. V navode na obsluhu to vyzera dost jednoduch, no v skutocnosti to bude asi viac nehostinne prostredie v tom motorovom priestore. Zajtra otvorim kapotu a skusim pozriet. Pozriem aj DP ci tam nebude nejaky help. Ziarovku som zatial nemenil ziadnu...ved mam auto len 4 mesiace...nestras. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AADIO Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 Máte někdo zkušenosti http://aukro.cz/item337046743_xenonova_vyb..._d2s_6000k.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AADIO Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 nikdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 Máte někdo zkušenosti http://aukro.cz/item337046743_xenonova_vyb..._d2s_6000k.html Mám je od toho dodavatele a jsem spokojený,svítí to asi méně než 4300K,ale zase jsou výborně výrazné čáry a značky. Už se ke standardním výbojkám 4300K nevrátím,byť světelný tok mají větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 12. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 No vyzerajú podľa petice ako tie moje JDM ale myslím že to robí ten istý číňan takže sú to asi oni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baus Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Ahojte. Potrebujem poradit. Kupil som Xenon H1 do dialkovych svetlometov. (Octavia II) Mam tam origo Xenon - tlmenne. Musel sol tam kupit aj medzikus, lebo my blikali. Ale nie som spokojny, neviem ci funguju dobre. Skusenost mam zatial takuto: ak zapinam dialkove, tak akoby svietili 2x silnejsie a pekna do modra, ale to je iba sekunda. Potom zoslabnu a zacnu zosilniet tak pekne do biela ale potom mam pocit akoby presly dozlta, alebo akoby zoslabli. Su to japonské HID. Origo Xenon mi toto nerobi. Uz som ich chcel reklamovat. Prosim poradte my ako dalej. :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 4. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2009 No. Za prvé máš sadu na základe D2 a nie D1 To je normálny jav Never tomu že sú to japonské hehe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baus Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Prečo čo je rozdiel medzi D1 a D2? Dnes sa mi zdali že svietia dobre. Mohlo to zapričiniť počasie že sa mi zdalo že su slabé? Ak budem môcť, urobim zopár fotiek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 5. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Neviem najsť tu stránku kde to bolo pekne popisane... D2S sa nepoužíva na autách s bixenonmi, teda takými ktoré majú len šošovku a nie žiadne halogenové dialky, ako má napr staršie BMW3 alebo superb kde ked zablikáš ked nesvietia xenony blikáš len halogénmi. Je to tým že tá výbojka, ako by osm to napísal, sa horšie kontroluje pretože nemá vn trafo na sebe ale v ballaste a ked napr zapneš xenon D2S a vypneš a hneď znova zapneš, mení farby. Tá výbojka potrebuje väčší čas na zotavenie ako D1 systém. Po horení totiž sú v priestore v plynnom skupenstve soli ortute a iných kovov ktoré pokial sa neochladia a neusadia následný vn výboj (cca 22kV) cez ne spôsobí to sfarbenie. Ak sú uložené na banke, výboj prebehne len v xenonovom plyne a ked sa vnútro ohreje, soli sa zmenia na plynne a horia tie potom. Ak máš D1S, ktorá má VN štartér na sebe, je to tá kocka, tak tam ballast vie v akom stave tá výbojka je a vie upraviť výboj a prúd tak aby to horenie bolo skoro stále konštantné , preto je po zapálení a vypnutí a znovu zapálení farba svetla rovnaká. Inak to sfarbenie som si všimol že u 6000K výbojiek čo som mal nebolo také, ale kto vie čo tí šikmáči do tej banky ešte dali Je samo možné že v závislosti od počasia sa ti to zdá iné, chcelo by to proti stene skúšať Ale, málo pravdepodobné že by ti kolísalo napätie na výstiupe meniča pre výbojku, to by ti nesvietila vôbec a menič by sa zastavil. Ale, ten prvotný silnejší záblesk je práve to čo som popisoval, VN oblúk v xenone a v zápätí nejakú dobu trvá kým sa vnútro banky ohreje natolko že sa začnú odparovať tie soli kovov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baus Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Ďakujem za odpoved. Ano robilo to počasie, lebo nadruhy deň už svietili fajn. A chová sa to tak isto ako si to opisal. Už sa neobávam. Len som chcel vedieť či som nekúpil hnoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 8. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2009 V podstate si ten hnoj kúpil ale to je normál No som rád že som pomohol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 tak dotycny na aukru ma uz i 5000k http://www.aukro.cz/item560110086_xenonova..._d2s_5000k.html .. tak to asi zkusim, treba to bude rozumny kompromis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.