Lukas1450 Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Losky nemusis sa toho bat to zmaknes .. ked som sa ja do toho pustil a zvladol som to tak zmaknes to aj ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 7. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2010 Taky mě to vrzání šíleně štvalo, takže jsem se do toho pustil. Nejdřív jsem sundal tapec a pak ty gumové záslepky na plechové výplni dveří. Tudy jsem promazal obě kolejnice a jezdce, ale pískalo to dál. Vzhledem k tomu že jsem den předtím opravoval sousedovi prasklou stahovačku a namotaný lanko tak jsem už věděl, že na těch kolejnicích jsou dvě vodící kladky nahoře a dvě dole a že na těch dolních bylo vidět že přes ně asi při dešti teče voda. Tudíž byly suchý a nenamazaný. Vzal jsem olej ve spreji (něco s teflonem) a nasadil na trubičku cca půlmetrovou bužírku. Mezerou nahoře po sundání lišty tapecu mezi oknem a plechem dveří byly vidět na dolních koncích kolejniček spodní bílé kladky. Ty jsem prostříknul sprejem a stejně tak potom pro jistotu i horní a světe div se, přestalo to vrzat. Takto jsem to dělal už na čtyřech dveřích 2 fábií a vždycky se to povedlo. Tzn. že vržou hlavně ty kladky a že se nemusí sundavat ten plech stahovačky a příp. odvrtávat nýty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin_koudy Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Tak jak to teda je? Musejí se ty nýty odvrtávat nebo ne? V červenci to nejspíš zkusím, teď v těch vedrech to začíná vrzat šíleně, přitom kouknu na zámek šoféra, který se totálně zbláznil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pilotek Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Pridám skúsenosť s pískaním okien na Octavii 2. Bol to príšerný zvuk, ktorý za tepla ešte zosilnel, ako keby ste škrtili mačku. Pripomína to síce škripot hladkého skla po gume, ale nerobia to tesniace gumené profily. Škrípanie vydávajú tie 4 biele kladky lanového mechanizmu spúšťania okna, na ktorých zrejme časom vyschne akékoľvek mazivo. Nič nerozoberajte, spustite okno celkom dole, odchýľte tesniacu gumu na spodku okna (z vnútornej strany dverí - tam je lanový mechanizmus spúšťania okna) plastovými alebo drevenými špachtľami (niečo už v dielni, garáži, alebo kuchyni nájdete) a svieťte si tam silnou lampou. Zhora lokalizujte horné dve kladky a prípadne jednu z dolných. Dolnú prednú namažete otvorom na výtok vody na spodku dverí. Keď si zhora dobre posvietite, dokážete ju cez ten spodný otvor uvidieť aj hadičkou cielene namazať. Najprv začnite nejakým WDčkom, ale nie striekať kade-tade do dverí a čakať deň-dva, kým sa to dostane ku kladkám. Na trubičku WDčka nasaďte tenkú predlžovaciu hadičku/bužírku a nasmerujte ju priamo na biele kladky (pískajú na svojich klzných uloženiach). Pískanie prestane okamžite, keď premažete všetky 4 kladky. Pre dlhšiu trvanlivosť (WDčko je záležitosť na krátky čas) ešte doporučujem kladky tou istou metódou prestreknúť kvalitným vazelínovým sprejom (napr. motorkársky sprej na reťaz). Potom už len dobre poodmastňovať zamazané sklo a je po pískaní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.