Publikováno Červen 12, 200718 r Ahoj, chci se zeptat jestli nemáte někdo náhodou zkušenost s těmito sponkami mezi pružiny. Řeším totiž problém s novým podvozkem od Weitecu,auto si mělo sednout na obou nápravách o 35mm dolů,ale zadek si sednul o něco víc než předek.A já ted právě řeším jak tomu předku ještě pomoct dolů.A narazil jsem právě na tyto sponky.Poradíte někdo prosím?
Červen 13, 200718 r já se s tím setkal na polských stránkách asi před rokem,chtěl jsem si to dát na káru,ale pak jsem viděl borcovo auto,kde mu ty" klamry" na jedný straně odpochodovaly k sobě a praskla pružina,naštěstí ,když to prasklo jel pomalu,ale nedovedu si představit,když to prdne ve 150km rychlosti,proto jsem si pořídil sportovní podvozek,já bych si to na auto NEDAL
Červen 13, 200718 r Hynku, takový těžký "kramle" si na auto nedávej! Mám pro tebe jiný návrh. Předek nechej tak jak je a zadní péra podlož takovou lehkou podložkou ze silonu (na obr.) Podložka příslušné tloušťky se dává do nápravy pod péro. Pokud by jsi chtěl výkres, no problemo. Mám ho. Upraveno Prosinec 12, 20195 r od Milan II
Červen 13, 200718 r Autor já se s tím setkal na polských stránkách asi před rokem,chtěl jsem si to dát na káru,ale pak jsem viděl borcovo auto,kde mu ty" klamry" na jedný straně odpochodovaly k sobě a praskla pružina,naštěstí ,když to prasklo jel pomalu,ale nedovedu si představit,když to prdne ve 150km rychlosti,proto jsem si pořídil sportovní podvozek,já bych si to na auto NEDAL Ono to ale z Polska není,to bych na auto fakt nedal.Je to od německé firmy Sandtler,takže to žádnej šmejd určitě nebude. Jinak právě já ten sportovní podvozek mám,ale bohužel jen s pevným snížením.Měl jsem koupit štelovák a měl bych pokoj
Červen 13, 200718 r Autor A já ted právě řeším jak tomu předku ještě pomoct dolů. vyndej přední pružiny Bez těch pružin by to bylo asi už moc nízko,to asi neeee...
Červen 13, 200718 r Autor Hynku, takový těžký "kramle" si na auto nedávej! Mám pro tebe jiný návrh. Předek nechej tak jak je a zadní péra podlož takovou lehkou podložkou ze silonu (na obr.) Podložka příslušné tloušťky se dává do nápravy pod péro. Pokud by jsi chtěl výkres, no problemo. Mám ho. Tuhle variantu mi v tom obchodě nabízeli taky,já ale ten zadek zvedat nechci,s ním jsem spokojenej. Ale ten předek musí dolů,zkusím ty sponky a uvidím.V tom obchodě se mi zaručili že ty sponky se normálně používají a jsou bezpečný. V nejhorším se zkrátějí pružiny,jinak už nevím....
Červen 14, 200718 r No jak myslíš... Já bych si to na auto nedal. A pružiny bych taky nikdy neřezal, tím se péra na dobro zk..ví. Auto s takto upravenýma pérama poskakuje jako traktor na balónech.
Červen 15, 200718 r já nevím,ale nekrátit ani spony,kup prostě jiný vždyt to není takový balík ne?nebo jí zaklekni na kolech.
Červen 15, 200718 r Autor já nevím,ale nekrátit ani spony,kup prostě jiný vždyt to není takový balík ne?nebo jí zaklekni na kolech. Nové pružiny koupíš jen čtyři,já potřebuju jen dvě přední.A od toho Weitecu co tam mám,se na ropáka dají sehnat jen tyto pružiny.Třeba na benzína tam nabízejí i pružiny i se snížením 50mm,ale nevím jestli by se to dalo použít i na ropáku.
Červen 18, 200718 r já se s tím setkal na polských stránkách asi před rokem,chtěl jsem si to dát na káru,ale pak jsem viděl borcovo auto,kde mu ty" klamry" na jedný straně odpochodovaly k sobě a praskla pružina,naštěstí ,když to prasklo jel pomalu,ale nedovedu si představit,když to prdne ve 150km rychlosti,proto jsem si pořídil sportovní podvozek,já bych si to na auto NEDAL Ono to ale z Polska není,to bych na auto fakt nedal.Je to od německé firmy Sandtler,takže to žádnej šmejd určitě nebude. Jinak právě já ten sportovní podvozek mám,ale bohužel jen s pevným snížením.Měl jsem koupit štelovák a měl bych pokoj NE zkoušeli jsme před pár rokama, když ještě moc peníze nebyly a tohle vypafalo krutě, že za málo peněz snížit auto, ale už nikdy, to auto se chovalo strašně divně, po týdnu to letělo ven a pěkně jsme našetřili penízky na origo sport pružiny
Červen 18, 200718 r Hynku uplne nevim,jestli bych to na auto daval..Kdysi jsem to chtel dat na Fabku a nakonec z toho seslo..Kamosuv znamej si to dokonce delal sam,je to zamecnik ci co a mel to na Swiftu..No nejak sem se nad tim zamyslel a prestalo se mi to pozdavat..Ja bych to na auto taky covece necpal..Nevim..
Červen 18, 200718 r jeden kamoš si to potom podle mě dělal ze závitové tyče, kterou ohnul, do pásoviny navrtal dvě díry a dotáhl dvouma matkama, měl Escorta, snižoval ho o hodně, cca 10-12 cm, auto vypadalo bomba, bylo na zemi, ale v zatáčkách, prostě jsme tomu nevěřili. Záleží na tobě, jestli to chceš na parádu, aby to vypadalo sníženě, nebo kvůli jízdním vlastnostem. ale já bych v obou případech koupil nižší pružiny, není to zase takovej ranec, vždyť co jsem viděl, tak od 3000 Kč se už dají sehnat
Červen 18, 200718 r na favu jsem mimo pružin snižoval předek i poposazením tlumiče,kde jsem převrtal uchycení toho šroubu o 12mm níž,ale nevím jak je to u octy,ještě jsem to nestudoval,jinak na těch kolech bych dal v předu 16" a vzadu 18" a gumy s nízkým profilem a musí to být v předu níž.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.