vorlajz Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 tak jest... řečeno jasně, stručně a hlavně výstižně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 (editace) tak jest... řečeno jasně, stručně a hlavně výstižně! No je to tak ... jak uz sem psal predtim odpoledne ... kdybys neresil penize tak si nekoupis diesel ale benzin, protoze ti bude uplne jedno jestli to zere 30l/100km nebo 3,8l/100km jako nekterym tady na foru a jeste k tomu plunulou jizdou Editováno: 27. Březen 2008, autor: MichalF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 prostě benzín je benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 Mám ve firmě jak naftu(1.9TDi) tak i benzín(1.8TSi) i když mému stylu spíše vyhovuje nafta a vždy tomu tak bylo tak musim uznat že třeba ten 1.8TSi je moc povedenej a nákladově se dnes v pohodě vyrovná naftě...takže dnes je to spíše tak nějak o chuti každého z nás......ale když už bych benzín,tak jedině turbo......když jsem seděl za volantem 1.6,2.0 a i jiných značek 2.0,2.4 tak po tom co jsem zvyklí na zátah turba se mi s tim nejelo moc příjemně......ale jak jsem psal,jezdim z TDI více jak 15let tak to je zvyk. Z čeho jsem byl ale naprosto unešen,bylo svezení z Audi A6 3.0TDI Quattro v úpravě od ABT z necel.300koňmi........pánové to byl nejlepší motor kterej jsem kdy kočíroval,on už sám o sobě je tento motor bomba,ale ještě v této úpravě to bylo prostě nepopsatelné....tam by zaplesalo srdce i toho nejzapřísáhlejšího fandy benzínů.......... Při zpáteční jízdě ze zkušebky s touto Audinkou kdy už řídil kolega se na nás na D1 přiřítil Brňák z poslednim BMW5 3.0i kterej už z dálky na všechny blikal jak smyslu zbavenej...tak mu kolega nejdřív uhnul a pustil ho,ale pak jsem ho pošťouchnul at si zazávodí......no pan BMW musel utřít slzu v oku.....neměl sebemenší šanci.....jen jsem se pak musel z kolegou smát když jsme v Praze na Spořilově sjížděli a ten borec nás udřeně dojel po tom co jsme už tak 2km jely do 120km/h a tak smutně se na nás podíval.....to byl krásněj pohled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 Z čeho jsem byl ale naprosto unešen,bylo svezení z Audi A6 3.0TDI Quattro v úpravě od ABT z necel.300koňmi........pánové to byl nejlepší motor kterej jsem kdy kočíroval,on už sám o sobě je tento motor bomba,ale ještě v této úpravě to bylo prostě nepopsatelné....tam by zaplesalo srdce i toho nejzapřísáhlejšího fandy benzínů.......... S timdle motorem sem mel cest v A4 ktera je mnohem lehci a s tim autem to dokaze nadherne zamavat. Ale to je motor uplne nekde jinde nez sou nase 1,9tdi 2,0tdi 1,8t 1,8tsi 2,0tfsi atd. Ale pak zas kdyz sednes z takovehle naslapane nafty do naslapaneho benzinu, tak si zas reknes, ze ten diesel v tom 3.0tdi byl super, ale todle je proste uplne jina liga. Ano to jsou pak auta v milionech Kc, ale nad nima pak uz zadna nafta neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 (editace) Po svezeni v A4 3,0TDi Quattro nebo BMW 530D (co teprv 535D) urcite Diesel , ten ma budoucnost, o 1/3nizssi spotreba nez srovnatelne benziny, 6Valy maji i dobrou kultivovanost ani jsem nepoznal u Audi ze je to diesel, navic se dalo tocit skoro 5t ot.... horsi je to u 4valu treba PD v ORS II apd je docela rozklepany a hlucny, CR by to mel zpepsit .... ale uznavam ze do supersportu porad patri benzin, (krom R8 4,2TDi) , ma spoustu kladnych vlastnosti plynulejsi zatah, vetsi spektrum vyuzitelnych ot. , lepsi zvuk ... nicmene Diesely jsou od roku sinejsi a pronikaji i do sportovnich aut (BMW6 635D, Audi S-line 3,0TDi, BMW5 535D v Mpaketu apd.) nebo do zavodu (zavody cest vozu Seat TDi zajizdi lepsi casy jak benzinovy, nebo 24h LeMans) ...kdo tohle nevidi je ignorant... ..nekdo sice rekne ze kdyz uz ma 2mega na auto tak mu na spotrebe nesejde, ale znam spoustu lidi co penize moc neresi ale celkove naklady jim nejsou lhostejne, a proto voli diesel... ..ale at si kazdej vybere co je mu blizssi... Editováno: 28. Březen 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 Po svezeni v A4 3,0TDi Quattro nebo BMW 530D (co teprv 535D) urcite Diesel , ten ma budoucnost, vetsi spektrum vyuzitelnych ot. , lepsi zvuk ... To si asi upad ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 To si asi upad ne ? LEPE CTI A MENE PIS ! "ale uznavam ze do supersportu porad patri benzin, (krom R8 4,2TDi) , ma spoustu kladnych vlastnosti plynulejsi zatah, vetsi spektrum vyuzitelnych ot. , lepsi zvuk ... " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 LEPE CTI A MENE PIS !"ale uznavam ze do supersportu porad patri benzin, (krom R8 4,2TDi) , ma spoustu kladnych vlastnosti plynulejsi zatah, vetsi spektrum vyuzitelnych ot. , lepsi zvuk ... " Omluva pane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Po svezeni v A4 3,0TDi Quattro nebo BMW 530D (co teprv 535D) urcite Diesel , ten ma budoucnost, o 1/3nizssi spotreba nez srovnatelne benziny, 6Valy maji i dobrou kultivovanost ani jsem nepoznal u Audi ze je to diesel, navic se dalo tocit skoro 5t ot.... To co tu píšeš je bezesporu pravda ale má to i svou stinnou stránku-na cca 120 tis. přijde a to zvláště u Audi velký finanční náklad na servis protože je tu může nastat souběh nutnosti měnit rozvodový řemen a zároveň nádrž s aditivy pro DPF-ta co je pod rezervou.Karlos zmiňoval, že do Superba je to za cca 40000 + cca 12500 za rozvody a samozřejmě u Audi je to za dražší peníze, takže po stránce finanční se to benzínu minimálně vyrovná a výhodu bych spíše viděl v dynyaice svezení. 3.0 TDI CR samozřejmě nabídne lepší pocit dynamického svezení než atmosférický 3.2FSI v nové A4 a u A6 je to podobné. Jakýkoliv TDI nabízí lepší dynamiku než atmosférický FSI ale náklady spojené se snižováním emisí začínají ekonomiku dieselů značně snižovat.Je fakt, že dost dlouho jezdíš za levno ale pak přijdou velké náklady na servis, které to celé prodraží.U benzínu jezdíš dráž ale v servisu to nejsou takové finanční šoky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Jsem trosku rozcarovan ze zde pisi sami zavodnici me jako normalnimu zenatemu cloveku ,ktery auto potrebuje aby s nim zajel do prace a na chatu ,1.6 plne vyhovuje , jasne ze bych si koupil diesel kvuli spotrebe ,ale kdyz jsem srovnaval ceny dieslu a benzinu stejny rok vyroby ,tak proste slusny nezniceny diesel najeto kolem 100 - 150k je minimalne o 40 - 50 000 drazsi nez benzin a to pri mem vikendovem jezdeni neusporim ani kdyby diesel zral 2l na 100 a mel ho 10 let (menim auto tak cca po 4 letech) navic kdyz se divam na ty nacipovane cmoudy , kdyz pridaji a clovek za nima nevidi pres dym , tak mi to prijde docela katastrofa ze takove auto muze projet pres technickou. ale kazdemu podle chuti , ja kdybych si mohl osobne vybrat a mel dost penez beru OII RS benal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Jsem trosku rozcarovan ze zde pisi sami zavodnici me jako normalnimu zenatemu cloveku ,ktery auto potrebuje aby s nim zajel do prace a na chatu ,1.6 plne vyhovuje , jasne ze bych si koupil diesel kvuli spotrebe ,ale kdyz jsem srovnaval ceny dieslu a benzinu stejny rok vyroby ,tak proste slusny nezniceny diesel najeto kolem 100 - 150k je minimalne o 40 - 50 000 drazsi nez benzin a to pri mem vikendovem jezdeni neusporim ani kdyby diesel zral 2l na 100 a mel ho 10 let (menim auto tak cca po 4 letech) navic kdyz se divam na ty nacipovane cmoudy , kdyz pridaji a clovek za nima nevidi pres dym , tak mi to prijde docela katastrofa ze takove auto muze projet pres technickou. ale kazdemu podle chuti , ja kdybych si mohl osobne vybrat a mel dost penez beru OII RS benal Však taky na technický trable s TDI jsou nemysli.Problém bývá dosáhnout a udržet max. předepsané otáčky( emise na dieselech se zkouší na max. otáčkách) anebo je dosáhnou a mají velkou kouřivost.Za oboje z STK vyhodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 3.0 TDI CR samozřejmě nabídne lepší pocit dynamického svezení než atmosférický 3.2FSI to je právě ono, je to jenom ten pocit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Kolik má který kW a N.m? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 (editace) A4 3.2 FSI 195kW, 330 Nm, 0-100 6,2s A4 3.0 TDI 176kW, 500Nm, 0-100 6,1s takže beru zpět a Rosta měl pravdu, 3.0TDI je fakt dynamičtější než 3.2FSI Editováno: 30. Březen 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 30. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Jak muze bejt ten 3.0 TDI dynamictejsi nez 3.2 FSI kdyz rozdil v akceleraci je o 0,1s lepsi pro benzin??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Jak muze bejt ten 3.0 TDI dynamictejsi nez 3.2 FSI kdyz rozdil v akceleraci je o 0,1s lepsi pro benzin??? Look to popletl 6,1 je pro naftu a 6,2 pro benzín, ten pocit dělá hlavně turbo,benzín zrychluje relativně nenápadně a tak to budí dojem pomalejšího vozu oproti dieselu.TDI má 500 Nm již v 1500 ot, kdežto benzín 330 Nm až od 3000 vejš a to dělá ten pocit pomalejší reakce a fakt, že točí až do 7000 ot to nezachrání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 jsem kokot, už je to správně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Nejsi, a je to zajímavé srovnání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 srovnání zajímaýv rozhodně, protože v tomhle případě je benzínová verze fakt jen pro pure benzínáře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Taky je otázka, jestli to neni jen marketingovej trik. Papír totiž snese všechno. Stejně jako to udělal VW u GTi, kdy na papíře je GTi s DSG rychlejší o dost než s manuálem a u Seatu Leon mislim, že to byl FR nebo tak, při ještě trožku nižší hmotnosti než GTi, tam žádnej rozdíl mezi manualem a DSG nebyl. Zas nevěřte všemu, co na vás marketingový oddělení automobilek chrlej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Taky je otázka, jestli to neni jen marketingovej trik. Papír totiž snese všechno. Stejně jako to udělal VW u GTi, kdy na papíře je GTi s DSG rychlejší o dost než s manuálem a u Seatu Leon mislim, že to byl FR nebo tak, při ještě trožku nižší hmotnosti než GTi, tam žádnej rozdíl mezi manualem a DSG nebyl. Zas nevěřte všemu, co na vás marketingový oddělení automobilek chrlej DSG má lepší zrychlení než z manuálem....viz.v technických info. u SII je u 1.8TSI(manuál.) zrychlení(100km/h) za 8,6s a ten samej motor z novou 7.stup.DSG to má za 8,5s. Já co jel z normál.6.st.DSG v OII 1.9TDi 77kw tak mi připadalo že ta s tim DSG má tak o 15-20koní víc než z manuálem........DSG je fakt moc povedená převodovka a ta nová 7.stupňová je navíc bezúdržbová tak už je úplně super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 K te A4 nebo A6 Kdyz uz vrcholnej diesel, tak taky vrcholnej benzin ne Aneb RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 K te A4 nebo A6 Kdyz uz vrcholnej diesel, tak taky vrcholnej benzin ne Aneb RS jasně, to je druhá věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 DSG má lepší zrychlení než z manuálem....viz.v technických info. u SII je u 1.8TSI(manuál.) zrychlení(100km/h) za 8,6s a ten samej motor z novou 7.stup.DSG to má za 8,5s.Já co jel z normál.6.st.DSG v OII 1.9TDi 77kw tak mi připadalo že ta s tim DSG má tak o 15-20koní víc než z manuálem........DSG je fakt moc povedená převodovka a ta nová 7.stupňová je navíc bezúdržbová tak už je úplně super. Jasný, já vím, že nahoru řadí rychleji. Ale jde o to, že VW ma u letáku ke GTi s DSG zrychleni rychlejší oproti manualu, než seat, kterej má tu samou techniku a žádnej rozdíl tam neni když už, tak by měly být rozdíly u obou aut a ne jen u GTi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.