dms Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 podle čeho se auta dělí na ty třídy? nějak mi nejde na rozum, proč je passat ve vyšší třídě než OII? osobně mam najeto něco přes 100tis a že by byla nějaká rozhrkaná herka, to vůbec ne, třeba starší generace A6 nám vrzala daleko víc. jinak vybírat OII x passat- tak už jenom kdyz vidim tu přístrojovku, tak má u mně 100bodů oktávka. podvozek má taky podle toho co jsem měl možnost porovnat sportovnější, takže opět bod pro OII. tzn nějak nikde nevidim ty důvody proč připlácet za passata. rozhodně znak maska s VW ve znaku neni nic tak světobornýho, aby mě donutilo plácnout se víc přes kapsu...jak je na tom passat s velikosti kufru? myslim, že opět vede OII... tak jsme na Škoda fóru, tudíž čekám tyto odpovědi třídy se určují výbavou, rozměry, velikostí podvozku, na netu je k tomu toho víc, jen hledat u povolaných zdrojů a ne někde,kde chtějí prosadit výrobek ten či onen. O sportovnějším tu nelze brát jako výhodu, protože sice i nejnovější Passat má sportovnější design, ale ani jeden z nich není sportovní auto ! Já si nekupoval auto, abych v něm vozil lednici nebo skříně, na to mám vozejk, a v sedanu jsem vždy odvezl co jsem potřeboval - 3 košíky nákupu nebo 6 pytlů brambor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 díky hoši oběma za odpovědi, ale prasknul by mi, když slyším, že to snad každýmu za tepla blbě startuje a doposud nikdo nezjistil proč. Co v tý fabrice do pr..ele dělaj. Takovou závadu přeci musejí mít zmapovanou skrz naskrz ne ?! Podle mého známého s autor.servisu už min.dva roky ve fabrice tyto motory neřešej nějakým inovováním a vychátáváním neduhů,tam už se to připravuje na příchod nové generace motorů (commonrailů) Řikal že dřív jezdily min.2 do roka na školení s toho min.jednou speciálně na motory,ted už na motorech nikdo nebyl víc jak rok a půl (prý nejsou žádné změny),jen jim přijdou max.aktuál.zdělení jak co případně řešit + co maj navykládat majitelům vozů a tj.vše. Těch 2.0TDi je škoda,i když jsem spočátku od něj čekal víc,zklamal mě ten nástup výkonu,tak stejně když se roztočil tak tahal moc hezky,to kam se hrabe 1.9TDi........akorát ty poruchy mi způsobily to že o tomto motoru nemůžu ani slyšet.ŠKODA to bych od VW nečekal ani náhodou po zkušenosti se starýma TDI. no to je moc hezká zpráva, že na to serou, nicméně opakuju znovu, tuhle závadu už museli řešit milionkrát, tak proč to boha jeho nikdo neumí pojmenovat ????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 (editace) podle čeho se auta dělí na ty třídy? nějak mi nejde na rozum, proč je passat ve vyšší třídě než OII? osobně mam najeto něco přes 100tis a že by byla nějaká rozhrkaná herka, to vůbec ne, třeba starší generace A6 nám vrzala daleko víc. jinak vybírat OII x passat- tak už jenom kdyz vidim tu přístrojovku, tak má u mně 100bodů oktávka. podvozek má taky podle toho co jsem měl možnost porovnat sportovnější, takže opět bod pro OII. tzn nějak nikde nevidim ty důvody proč připlácet za passata. rozhodně znak maska s VW ve znaku neni nic tak světobornýho, aby mě donutilo plácnout se víc přes kapsu...jak je na tom passat s velikosti kufru? myslim, že opět vede OII... tak jsme na Škoda fóru, tudíž čekám tyto odpovědi třídy se určují výbavou, rozměry, velikostí podvozku, na netu je k tomu toho víc, jen hledat u povolaných zdrojů a ne někde,kde chtějí prosadit výrobek ten či onen. O sportovnějším tu nelze brát jako výhodu, protože sice i nejnovější Passat má sportovnější design, ale ani jeden z nich není sportovní auto ! Já si nekupoval auto, abych v něm vozil lednici nebo skříně, na to mám vozejk, a v sedanu jsem vždy odvezl co jsem potřeboval - 3 košíky nákupu nebo 6 pytlů brambor naopak, ja nejsem žádnej škoda fanatik, oktávka je naprosto průměrný auto, existuje spousta lepších, otázka je, za jaký peníze. kritéria na zařazení do kategorie jsou přece pevně daný, ne že je budu hledat někde, kde se snaží něco prosadit. takže abysme jenom tak neplkali, dal jsem si trochu práci: Passat rozměry d/š/v 4765/1820/1472 rozvor náprav 2709 rozchod kol p/z 1552/1551 výbava- ehm, co ve výbavě nabízí Passat víc než OII, aby to bylo na zařazení do vyšší třídy? kufr 485 šířka v loktech p/z 1466/1511 OII rozměry d/š/v 4572/1769/1462 rozvor náprav 2578 rozchod kol p/z 1539/1528 kufr 560 šířka v loktech p/z 1415/1423 hm, bohužel v náhledovým okýnku jsem to měl hezky pod sebou a seřazený, ale tenhle systém to nebobere... tzn resume je takové, že passat je o nějakých 193mm delší a větší rozvor náprav, takže podle mě nic, kvůli čemu by se tyhle dvě auta nedaly porovnávat... ad sportovní- nepsal jsem, že je OII nějakej sporťák, psal jsem to v souvislosti s podvozkem. ad velkej kufr- z tvýho pohledu je vlastně zbytečnej, protože máš na všechno vozejk, pro mě je to hodne příjemnej bonus, už jsem do auta naložil a odvez půlku bytu a nemusel pro všechno jezdit 2x. Editováno: 3. Listopad 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 to Karlos3: s těmi problémy s mazáním máš plně pravdu, problém je, že písty nejsou mazané roztřikem oleje od klikovky ale tryskou, která vstřikuje olej do mazacího kanálu v pístu.Když má motor naběháno přes 200 000 dělá to problémy vlivem usazenim, které se časem v mazacích kanálech vyskytnou.Určitě by pomohlo na 200 000 rozebrání motoru a pročistění mazacích cest-ale protože je to nákladná oprava nikdo do toho nejde. Když kluci diskutovali o chipnutí 2.0TDI 103kW na 178kW měl jsem pochybnosti především o tom mazání, které by bylo potřeba posílit silnějším čerpadlem a většíma tryskama. Ale ten známej-osobní mechanik řikal že to ani mít nemusí mít tolik km,že tam měli auta s lehce nad 100000km,naopak se divil že mě to potkalo až tak pozdě.Jestli to známé houkání způsobuje to že je píst nedostatečně mazán,tak to už byl problém tak od 70-80000km.Vím že chlapy co mi jezdily na těch 2.0TDi tak ty si stěžovali na ty hluky tak od 70000km. No každopádně 2.0Tdi už mi nesmí přes práh garáže,to se fakt VW vůbec nepovedlo,byl jsem zvyklí že staré TDi bylo vždy bez problémů,chlapy mi na tom vždy nejeli hromadu km ( minim.kolem 400000km ) a nikdy mi ty motory nekleknuli,vlastně i ty současné 1.9TDi PD jsou v pohodě,mám jich 5x s toho 2x už maj nad 300000km a jediné co se u toho dělá je běžná údržba. To jak se tu někde píše že současné 1.9TDi PD žerou moc olej tak bych to tak tragicky neviděl,měl jsem dříve i hodně starých 1.9TDi,ty které měli klasický servis.interval na 15000km s normál syntet.olejem tak ty jezdily s olej.náplní od výměny k výměně a pak totožný motor od 2001 který měl prodloužení interval na 50000km tak tam už se taky muselo dolejvat,takže mi to nepřijde nějak vyjímečné. Jinak Octávka 2 je velmi dobrý auto,můžu s vlastní zkušenosti říct že i lepší než Passat,ale ne s 2.0TDi,to je HROB. haha Nevim co je úsměvného na tom že Octávka lepší než Passat. Dobře,možná LEPŠÍ je trochu přehnané,ale né každopádně horší. Já měl Passaty už od roku 1998.Ten předposlední model co jsem kupoval pro sebe nový ve 2003,byl sice velmi dobrý,ale nová Octávka proti němu je daleko vychytanější auto s mnohem lepšíma jízd.vlastnostma.Dobře mezi starou Octávkou a tehdejšim Passatem i když měli zhruba totožnou techniku byl veliký rozdíl,ale ted mezi novou Octávkou a současnim Passatem už tomu dávno tak neni,to jsou stejná auta v jiném obleku,navíc Octávka vyhráva svojí praktičností a mnohem hezčim interiérem ( a to neni jen z mojí hlavy,ale i dle testu a článku v AutoNews ).Jediné co je u Passatu plus je to že má více příplatkových verzí,takže se do něj dá narvat víc věcí a pak možná vypadá hodnotnějc,pak elektrohydaulická ruční brzda(ikdyž nevim jestli zrovna toto je výhoda) každopádně je to modernější a pak to modernější startování zamáčknutím klíčku,ale standartně stejně vybavený Passat vr. Octávia jsou podle mě stejné auta,akorát že Octávka vyhráva praktičností (kufr),příjemnějším interiérem a navíc CENOU (dle AutoNews a dva další testy ) a jen s tim musim souhlasit.Já když se rozhodl tehdy že prodám Passata tak jsem lítal mezi Autosalónem VW a Škoda a poměřoval a prostě jsem těm článkům musel dát za pravdu a těd jsem rád že jsem tak udělal. no,tak jednak jsou to 2 různé třídy, Octávie je o třídu níž a pokud nějaký test porovnával vozy, které nejsou ve stejné třídě dá se pochybovat o jeho odbornosti. Dále je tu věc značek, Škoda bude pořád jen Škoda, potom VW a potom Audi, tak to je děleno i v koncernu, nejen mezi zákazníky. Denně jezdím s O2, sám mám Passata B5 Facelift a O2 co mají najeto 30 tis.km a výš jsou bohužel rozklepaný herky, žádný komfort ani zdaleka ve srovnání s Passatem co má najeto 150 tis.km. Náprava u O2 krok zpět, sice jednodušší a možná míň poruchová, ale určitě ne komfortnější. V Passatu je mnohem víc místa uvnitř,jak vpředu tak vzadu, pocitově ve vyšších rychlostí se v O. necítím tak dobře, interiér je dost subjektivní věc, ale jaký se líbí mě asi nemá cenu psát Nechci se tě dotknout tak předem promiň,ale cítim s tebe postkomunistické myšlení,jako že cizina je cizina a Škodovka je šit jako tomu bývalo před 20lety(mimochodem Passat je montován v závodě VWBratislava) a nebo si jeden s těch co má Passata,cítí že škodovka jim dávno šlápnula na paty a vylejváš si tu VW komplex aby si se cítil lépe....nevím,jen to tak cítim s tvého příspěvku,protože kdyby si opravdu měl něco za sebou s Passatem a novou Octávkou jako já,tak píšeš naprosto něco jiného. Čtu vše o autech co kdy a kde vyšlo,Ano papírově je Octávka II ve třídě níže,ale v horní hranici a svojí prostorností,kvalitou použit.materiálu a spracováním dokonce předčí auta vyšších tříd a ve skutečnosti je řazena k Passatu,Mazdě 6 atd. Pak důvod toho proč Octávka II musela ustoupit střední třídě je ten že tam už má Škodovka Superba a tím by ho naprosto odkopnula a to si s jeho špatnou prodejností nemůže dovolit,ale v reálu většina lidí ví jak to je a znám lidi z mé branže co maji Superba a po usednutí do Octávky řekli že je nová Octávka je daleko luxusnějc spracování auto než Superb a starej Passat.Tak tam jde spíše o něco jiného než že by Octávka neměla na Střední třídu,naopak jsem četl i několik anglických testů a tam píšou že Octávka si plnohodnotně zaslouží střed.třídu. Nevím kde si vzal že v nové Octávce je méně místa?já měl na své firmě 5x Passata z roku 98,pak po celiftu z 2003 byla obměna (celkem mám za sebou s Passatama +- 2,6milion.km) a až na ten široký střed.panel v Octávce II který zužuje prostor pro nohy řidiče a spolujezdce je místo naprosto totožné a navíc Octávka II je ještě o 0,9cm širší než je třeba Superb a má mega kufr který je třeba u Passata tragický v porovnání s Octou. Ještě detail,na Passatech skoro každých 100000km mě stála př.náprava 40000kč a to ještě ze známosti (známá nemoc Passatů,Superbů),což u čtyřech Octávii II mám najeto už přes 300000km a kromě 2.0TDi(není problém jen ve škodovkách) a pár novorozeneckých prkotin kterými trpí každé nové auto se nedělalo vůbec nic,tak nevim kde bereš že to jsou sračky rozesraní a rozvrzaní,já bych teda řekl že třeba v Passatu mi toho na kostách drnčelo a vrzalo víc. Nechci tu tvrdit že nová Octávka je nejlepší na světě,tak to rozhodně ne,ale třeba v porovnání ze starým Passatem mu v mnohém a to bez legrace natře zrak. Když vemu nového Passata ve kterém jsem jel taky mockrát při mém rozhodování o koupi nových aut do firmy,tak za to že má ten novej Passat modernější systém startování a elektrohydr."ručku"-v jiném jsem ho vychtanějšího nenašel a nejen já,tak za to nebudu dávat o min.200.000kč víc to nejsem zas padlej na hlavu.Ano kdyby byl lepší v porovnání staré Octávky a tehdejšího Passata kde byl rozdíl opravdu citelný,tak mlčim,ale tomu tak případě nové Octávky prostě neni a ještě když vemeš jak si Octávka drží cenu,tak pomalu za tu Octávku po 3-4letech dostaneš víc než za stejně starýho Passata s pořiz.cenou daleko vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 (editace) hezky napsáno. já jen dodám, že i starýho B5 pašíka jsme měli, náprava se měnila okolo těch 100tis km jak už bylo napsáno, odešly tři turba. zpracování OII mi přijde na úrovni audi, spousta lidí se mi tu kvuli tomu smálo, ale mam možnost přímýho srovnání s audi A6 starší i nynější generací... kamošovo tatík si koupil novýho pašíka, kámoš má OII. obě auta jsou hodně dobře vybavený, jenom táta chce měnit auto se synem, že v OII se mu jezdí líp. zvláštní... karlos: můžu se zeptat čim se živíš, že píšeš ujety kilometry v řádech milionu, viz 2,6mil s passatama? Editováno: 3. Listopad 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 hezky napsáno. já jen dodám, že i starýho B5 pašíka jsme měli, náprava se měnila okolo těch 100tis km jak už bylo napsáno, odešly tři turba. zpracování OII mi přijde na úrovni audi, spousta lidí se mi tu kvuli tomu smálo, ale mam možnost přímýho srovnání s audi A6 starší i nynější generací...kamošovo tatík si koupil novýho pašíka, kámoš má OII. obě auta jsou hodně dobře vybavený, jenom táta chce měnit auto se synem, že v OII se mu jezdí líp. zvláštní... karlos: můžu se zeptat čim se živíš, že píšeš ujety kilometry v řádech milionu, viz 2,6mil s passatama? Nevim proč by se to tu někdo smál s tvrzením že nová Octávka je zpracováním na úrovni Audi....musim jen souhlasit,taky mám za sebou mnoho koncern.aut a můžu srovnávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 hezky napsáno. já jen dodám, že i starýho B5 pašíka jsme měli, náprava se měnila okolo těch 100tis km jak už bylo napsáno, odešly tři turba. zpracování OII mi přijde na úrovni audi, spousta lidí se mi tu kvuli tomu smálo, ale mam možnost přímýho srovnání s audi A6 starší i nynější generací...kamošovo tatík si koupil novýho pašíka, kámoš má OII. obě auta jsou hodně dobře vybavený, jenom táta chce měnit auto se synem, že v OII se mu jezdí líp. zvláštní... karlos: můžu se zeptat čim se živíš, že píšeš ujety kilometry v řádech milionu, viz 2,6mil s passatama? Mám firmu s osobní autodopravou,zajištuju dopravu osob,věcí atd.pro mnoho velkých firem v Praze a okolí,jezdíme po Praze,ale nejvíce ČR a EU.Mám 12x pracovních aut s toho 8x Octávii a 4x Carravelle. Každé z mojich aut jezdí v rozmezí 120-150000km za rok.Ty 2,6mil.km to jsem se asi v rychlosti upsal,mělo to být 1,6mil.km,ale i tak zlušenost s Passatem celkem velká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 ted uz se mi to nechce hledat, ale tenkrat me tu kdosi označil za někoho, kdo neví o čem mluví. v tu chvíli už jsme měli doma druhou A6, s první se najelo 110tis km, s druhou zatim 41 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 karlos, tak to nějak zkus vyčenichat, s těma blbejma startama. Určitě k tomu máš blíž, než já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 hoši,prostě jste si koupili O2 a teď tady o ní básníte a nalháváte si i ostatním,že je lepší než Audi. K výbavě Passatu pokud to nevíš, tak jak to můžeš porovnávat ? Podle nějakých tabulek ? K autu když se přiblížím na několik metrů dokáže samo odemknout atd.. ale to tady nebudu rozepisovat, tady to nemá cenu, připomíná mi to jednoho kluka co se zmohl na Favorit a chválil ho tak,že s ním natírá novým Oktávkám zadek na hrbolatějších silnicích. Jo, poměr cena/kvalita možná O2 vede,ale tím to končí, srovnávat ji nebo stavět na roveň luxusnějším značkám je tak si spíš dokazovat něco na co nemá. A Škoda nikdy nebude, protože ji koncern bude držet tam kde chce mít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 podle čeho se auta dělí na ty třídy? nějak mi nejde na rozum, proč je passat ve vyšší třídě než OII? osobně mam najeto něco přes 100tis a že by byla nějaká rozhrkaná herka, to vůbec ne, třeba starší generace A6 nám vrzala daleko víc. jinak vybírat OII x passat- tak už jenom kdyz vidim tu přístrojovku, tak má u mně 100bodů oktávka. podvozek má taky podle toho co jsem měl možnost porovnat sportovnější, takže opět bod pro OII. tzn nějak nikde nevidim ty důvody proč připlácet za passata. rozhodně znak maska s VW ve znaku neni nic tak světobornýho, aby mě donutilo plácnout se víc přes kapsu...jak je na tom passat s velikosti kufru? myslim, že opět vede OII... tak jsme na Škoda fóru, tudíž čekám tyto odpovědi třídy se určují výbavou, rozměry, velikostí podvozku, na netu je k tomu toho víc, jen hledat u povolaných zdrojů a ne někde,kde chtějí prosadit výrobek ten či onen. O sportovnějším tu nelze brát jako výhodu, protože sice i nejnovější Passat má sportovnější design, ale ani jeden z nich není sportovní auto ! Já si nekupoval auto, abych v něm vozil lednici nebo skříně, na to mám vozejk, a v sedanu jsem vždy odvezl co jsem potřeboval - 3 košíky nákupu nebo 6 pytlů brambor naopak, ja nejsem žádnej škoda fanatik, oktávka je naprosto průměrný auto, existuje spousta lepších, otázka je, za jaký peníze. kritéria na zařazení do kategorie jsou přece pevně daný, ne že je budu hledat někde, kde se snaží něco prosadit. takže abysme jenom tak neplkali, dal jsem si trochu práci: Passat rozměry d/š/v 4765/1820/1472 rozvor náprav 2709 rozchod kol p/z 1552/1551 výbava- ehm, co ve výbavě nabízí Passat víc než OII, aby to bylo na zařazení do vyšší třídy? kufr 485 šířka v loktech p/z 1466/1511 OII rozměry d/š/v 4572/1769/1462 rozvor náprav 2578 rozchod kol p/z 1539/1528 kufr 560 šířka v loktech p/z 1415/1423 hm, bohužel v náhledovým okýnku jsem to měl hezky pod sebou a seřazený, ale tenhle systém to nebobere... tzn resume je takové, že passat je o nějakých 193mm delší a větší rozvor náprav, takže podle mě nic, kvůli čemu by se tyhle dvě auta nedaly porovnávat... ad sportovní- nepsal jsem, že je OII nějakej sporťák, psal jsem to v souvislosti s podvozkem. ad velkej kufr- z tvýho pohledu je vlastně zbytečnej, protože máš na všechno vozejk, pro mě je to hodne příjemnej bonus, už jsem do auta naložil a odvez půlku bytu a nemusel pro všechno jezdit 2x. to si myslíš ty, 20 cm je sakra dost. Podle tohoto jednoho kritéria se to tak prostě řadí. Až bude mít Fabie o 20 cm míň než O2 co na to řekneš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 podle čeho se auta dělí na ty třídy? nějak mi nejde na rozum, proč je passat ve vyšší třídě než OII? osobně mam najeto něco přes 100tis a že by byla nějaká rozhrkaná herka, to vůbec ne, třeba starší generace A6 nám vrzala daleko víc. jinak vybírat OII x passat- tak už jenom kdyz vidim tu přístrojovku, tak má u mně 100bodů oktávka. podvozek má taky podle toho co jsem měl možnost porovnat sportovnější, takže opět bod pro OII. tzn nějak nikde nevidim ty důvody proč připlácet za passata. rozhodně znak maska s VW ve znaku neni nic tak světobornýho, aby mě donutilo plácnout se víc přes kapsu...jak je na tom passat s velikosti kufru? myslim, že opět vede OII... tak jsme na Škoda fóru, tudíž čekám tyto odpovědi třídy se určují výbavou, rozměry, velikostí podvozku, na netu je k tomu toho víc, jen hledat u povolaných zdrojů a ne někde,kde chtějí prosadit výrobek ten či onen. O sportovnějším tu nelze brát jako výhodu, protože sice i nejnovější Passat má sportovnější design, ale ani jeden z nich není sportovní auto ! Já si nekupoval auto, abych v něm vozil lednici nebo skříně, na to mám vozejk, a v sedanu jsem vždy odvezl co jsem potřeboval - 3 košíky nákupu nebo 6 pytlů brambor naopak, ja nejsem žádnej škoda fanatik, oktávka je naprosto průměrný auto, existuje spousta lepších, otázka je, za jaký peníze. kritéria na zařazení do kategorie jsou přece pevně daný, ne že je budu hledat někde, kde se snaží něco prosadit. takže abysme jenom tak neplkali, dal jsem si trochu práci: Passat rozměry d/š/v 4765/1820/1472 rozvor náprav 2709 rozchod kol p/z 1552/1551 výbava- ehm, co ve výbavě nabízí Passat víc než OII, aby to bylo na zařazení do vyšší třídy? kufr 485 šířka v loktech p/z 1466/1511 OII rozměry d/š/v 4572/1769/1462 rozvor náprav 2578 rozchod kol p/z 1539/1528 kufr 560 šířka v loktech p/z 1415/1423 hm, bohužel v náhledovým okýnku jsem to měl hezky pod sebou a seřazený, ale tenhle systém to nebobere... tzn resume je takové, že passat je o nějakých 193mm delší a větší rozvor náprav, takže podle mě nic, kvůli čemu by se tyhle dvě auta nedaly porovnávat... ad sportovní- nepsal jsem, že je OII nějakej sporťák, psal jsem to v souvislosti s podvozkem. ad velkej kufr- z tvýho pohledu je vlastně zbytečnej, protože máš na všechno vozejk, pro mě je to hodne příjemnej bonus, už jsem do auta naložil a odvez půlku bytu a nemusel pro všechno jezdit 2x. to si myslíš ty, 20 cm je sakra dost. Podle tohoto jednoho kritéria se to tak prostě řadí. Až bude mít Fabie o 20 cm míň než O2 co na to řekneš ? Porovnávej stejné výbavy a ne Passat Highline s hromadou příplatkama s Octávkou Classic nebo Ambiente,to pak se to nadřazuje lehce,když budu porovnávat Passat Trendline a Octávku Laurin a Clement tak je Passat taky 10let za opicema,navíc je tu dost lidí kteří Passaty měli včetně mě tak tu laskavě nevyskakuj protože každej z nás ví své Takové ty keci že se tu někdo zmohl na Octávku tak kecá že má to nejlepší je celkem trapní,jak jsem to tu stačil vysledovat tak je tu hromada lidí co má Octávky tak natřískaní že kdyby koupily standart Passata tak ještě ušetřej,tak tu nikoho laskavě neschazuj. Já když kupoval 12x aut do firmy,tak jsem dal svým třem nejlepšim chlapům na výběr,bud Passat Comfortline+příplatky nebo Octávka Combi Elegance+přípaltky a je zajímavý že všichni z nich se v autech pohybuji a vyznaj se v tom a každej mi bez zaváhání řekl Octavka Combi Elegance. Ještě jednou řikám že netrvdim že je Octávka LEPŠÍ než Passat,ale rozhodně neni horší a naopak v praktičnosti vyhrává na plné čáře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 karlos, tak to nějak zkus vyčenichat, s těma blbejma startama. Určitě k tomu máš blíž, než já. Už jsem to řešil se servisama tak před cca rokem,včetně známých co kde mám v autor.servisech,ty se jen usmáli a řekli mi že by mi rádi pomohly,ale že sami nevědi.Ono jak jsem pochopil tak mnoho majitelů 2.0TDi si na to moc nestěžuje jak od nich vim.Řikali ty kluci s těch servisů že tam přijede 2.0TDi na běžnou prohlídku,evidentně teplej motor blbě chytá a že by si majitel stěžoval-to ne.Bud se s tim ti dotyční smířily jako já nebo na to kašlou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 hoši,prostě jste si koupili O2 a teď tady o ní básníte a nalháváte si i ostatním,že je lepší než Audi. K výbavě Passatu pokud to nevíš, tak jak to můžeš porovnávat ? Podle nějakých tabulek ? K autu když se přiblížím na několik metrů dokáže samo odemknout atd.. ale to tady nebudu rozepisovat, tady to nemá cenu, připomíná mi to jednoho kluka co se zmohl na Favorit a chválil ho tak,že s ním natírá novým Oktávkám zadek na hrbolatějších silnicích. Jo, poměr cena/kvalita možná O2 vede,ale tím to končí, srovnávat ji nebo stavět na roveň luxusnějším značkám je tak si spíš dokazovat něco na co nemá. A Škoda nikdy nebude, protože ji koncern bude držet tam kde chce mít hele kluku, vůbec nevim o co ti jde, evidentně jen o to, tady zkoušet někoho zvedat ze židle, je to absolutně zbytečný, protože s někým, kdo neumí číst (ty) je zbytečný konstruktivně diskutovat. ale ještě jednou to zkusím. - kde tady kdokoliv z nás píše o tom, že OII je lepší než audi? - výbava passatu- ano, nevim, proto jsem chtěl, abys mi to tady vypsal, stejně jako já jsem vypsal jasně zjistitelný data, kde jedinej podstatnej rozdíl je těch 20cm.že mi dokáže odemknout, když se přiblížim? na to můžu zareagovat syejně jako ty na větší kufr oktávky, že jo. to jen k tomu, jak jsi psal, že nejdou porovnávat auta jiných tříd. zvláštní, že jsem v časopisech tipu AutoTip čet spoustu srovnávaček těhle aut. no, redaktoři jsou nejspíš diletanti... - stavět na roveň luxusnějším značkám- jj, VW je samo stělesnění luxusu, jenom by mě zajímalo, jak je možný, že passat, takovej luxus, měl tak chronický problémy s nápravama a zkus bejt chlap s koulema a nepsat, že je něco zbytečný tady psát, že si máme něco někde vyhledat, tahat sem fabii. btw taky pozoruju, že píšeš co se ti zrovna hodí, protože když jsem se tě ptal, podle čeho se to řadí do tříd, tak jsi prvně napsal, že těch kritérií je víc- rozměr, výbava, atd, ted najednou píšeš, že právě ten rozměr je to jediný kritérium dělení...tak tomu nějak moc nerozumim, pane s passatem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 no jediný kdo tady vyskakuje jste vy, co přes svoji Octávku nevidí nic jinýho. Psal jsem že těch kritérií je víc, není rozhodující jen rozměr. Je mi šuma fuk co si myslíte o mě osobně, jestli něco tímhle sleduju nebo píšu co se mi hodí. Tak si to myslete. Klučinové na jiných fórech zahleděný do svého napucovaného Favorita, srovnávají tuhle plechovku s novou Octávkou, machrují na ni a jen si zkuste jim říct že je to jinak Octavie od svýho zrodu byla postavena na platformě Golfu. Octavia=Golf, Superb=Passat. Každý to ví. A nevím,jaký máte zkušenosti s autama vy, já když jsem vlezl do nějakého většího třeba jen o trochu, tak jízda a komfort byl vždy lepší. Jen ve městě je výhoda menšího auta. Větší auto se jinak chová, líp sedí na silnici, je bezpečnější. Ani v jedny Octavii vzadu nemám pro lidi co mají 185 cm dost místa...bohužel, když jí řídím zapadnu tam tak akorát, nemůžu se v ní tak roztahovat jako Pašíkoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 a jen dodatek : bez VW by byla dávno Škoda v prdeli, je řízena z VW a spadá pod VW, hromadu dílů přebírá z koncernu, takže když budete napadat VW týká se to i vašeho miláčka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 (editace) cituj konkrétně, kde tady kdo napsal, že je OII lepší než ostatní... cituj konkrétně, kde tady kdo napsal, že OII je lepší než audi... co se týká toho, bez koho by kdo byl v prdeli, ono bohužel škoda je bita tim, že tu x let byl komunista, jistě víš o jejích prototypech, který nebyly těma hochama zvrchu pustěný do výroby... jenom dodám, že ve VW nevidím nic bombastickýho, je na stejný úrovni co škoda(nebo škoda na stejný úrovni VW,jak kdo chce), jenomže má daleko větší trh, taky má daleko širší rozsah záběru pokud jde o spektrum aut, ale sám za sebe říkám, že VW rozhodně nebude další stupeň mého automobilu. když z oktávky přesednu do passata, o nic si nepomůžu, než bych si koupil Touarega, pujdu radši k BMW, Mercedesu, Audi, Range Roveru, autům, který mi za stejný peníze poskytnou daleko lepší image, duši, Phaetona vůbec neřešim, protože myslim, že i samotný VW ví, že to byl krok vedle. Editováno: 4. Listopad 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 cituj konkrétně, kde tady kdo napsal, že je OII lepší než ostatní...cituj konkrétně, kde tady kdo napsal, že OII je lepší než audi... co se týká toho, bez koho by kdo byl v prdeli, ono bohužel škoda je bita tim, že tu x let byl komunista, jistě víš o jejích prototypech, který nebyly těma hochama zvrchu pustěný do výroby... vím,mám celý soubor prototypů,který nešli do výroby. Konkrétně jste to tady nenapsali, pouze stavěl někdo interiér na roveň Audi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 ok,navrhuju už to neřešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 tak ti musí bejt jasný, že tim zkurveným obdobím se celej automobilovej průmysl a nejen on u nás totálně pohřbil a dneska to bohužel vypadá, jak vypadá... stavel jsem zpracování interiéru na roveň audi a to proto, že a audinama máme něco odjezděno. ale zpracování a design jsou dvě rozdílný věci, to je dobrý si uvědomit. tohle o škodovce napsal i autobild, takže to neni jenom muj subjektivní pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 no jediný kdo tady vyskakuje jste vy, co přes svoji Octávku nevidí nic jinýho. Psal jsem že těch kritérií je víc, není rozhodující jen rozměr. Je mi šuma fuk co si myslíte o mě osobně, jestli něco tímhle sleduju nebo píšu co se mi hodí. Tak si to myslete. Klučinové na jiných fórech zahleděný do svého napucovaného Favorita, srovnávají tuhle plechovku s novou Octávkou, machrují na ni a jen si zkuste jim říct že je to jinak Octavie od svýho zrodu byla postavena na platformě Golfu. Octavia=Golf, Superb=Passat. Každý to ví. A nevím,jaký máte zkušenosti s autama vy, já když jsem vlezl do nějakého většího třeba jen o trochu, tak jízda a komfort byl vždy lepší. Jen ve městě je výhoda menšího auta. Větší auto se jinak chová, líp sedí na silnici, je bezpečnější. Ani v jedny Octavii vzadu nemám pro lidi co mají 185 cm dost místa...bohužel, když jí řídím zapadnu tam tak akorát, nemůžu se v ní tak roztahovat jako Pašíkoj. Tak to cumim...tady jses na spatnym foru!!! Tvoje dojmy pis ZDE!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 (editace) a jen dodatek : bez VW by byla dávno Škoda v prdeli, je řízena z VW a spadá pod VW, hromadu dílů přebírá z koncernu, takže když budete napadat VW týká se to i vašeho miláčka A kde by byl VW bez vydelku Skoda Auto??!!! V ****** KONEC!! Je to trosku MIMO TEMA!! Editováno: 4. Listopad 2007, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 tak ti musí bejt jasný, že tim zkurveným obdobím se celej automobilovej průmysl a nejen on u nás totálně pohřbil a dneska to bohužel vypadá, jak vypadá...stavel jsem zpracování interiéru na roveň audi a to proto, že a audinama máme něco odjezděno. ale zpracování a design jsou dvě rozdílný věci, to je dobrý si uvědomit. tohle o škodovce napsal i autobild, takže to neni jenom muj subjektivní pocit samozřejmě. A dnes to je podle mě pro nás a celou ČR dobře, že spadá pod VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 Ahoj všichni, ta diskuse sklouzla do špatné roviny, to asi cítíte všichni. Jak Passat tak i Audi jsou v koncernu zařazeny výše nežli Škoda, jsou vedením koncernu silně protěžovány a s tím nic nenaděláme.Útěchou nám může být fakt, že OII je po všech stránkách celkem vyvážené auto pro provoz na našich dost špatných silnicích.Speciálně na našich silnicích mají oba německé vozy svých starostí dost-Passat se svou nešťastnou více prvkovou přední nápravou, která je sice velice komfortní ale nevydrží na našich silnicích větší kilometrový průběh a její opravu v ceně 57 000,- za polonápravu nepovažuji za maličkost, Audi má zase problémy s elektronikou, což je okořeněno nejen vysokou cenou ale i ještě obtížným odstraněním v našich servisech-navrhuji pozastavit tuto diskusi, věnujme se našim Okinkám ať je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 a jen dodatek : bez VW by byla dávno Škoda v prdeli, je řízena z VW a spadá pod VW, hromadu dílů přebírá z koncernu, takže když budete napadat VW týká se to i vašeho miláčka Tak to máš Passata Long ne? já teda osobně v nové Octávce mám stejně místa pro spolujezdce jako u mojich předchozích Passatu a jestli tam je nějakej rozdíl tak musí být opravdu milimetr,protože tohle bylo jedno z nejdůležit.kritérií pro mě při porovnávání oboü aut při rozhodování z důvodů že v tom vozim lidi,před salónem mi stal můj starej Passat facelift z 2003 a na salóně Octávka,posadil jsem se pohodlně ze svými 182cm za volant Octávky,seřídil jsem si sedadlo a pak si přelezl za sebe a ještě jak blb jsem vylezl ven a porovnal to s Passatem a zjistil jsem že to místo je skutečně totožné. Co vím tak ano stará Octávka je postavená na Golfu 4,nová Octávka na platformě A5 a VW Touranu. Nikdo tu neschazuje VW,jen mi připadá nelogické vyhodit o 200000kč víc za úplně totožnou techniku a prostor.Měl jsem tu čest u známeho v autor.servisu vidět na heveru jak Oct.II tak nového Passata a prostě v dílně a prolest to a žádný rozdíl v technice jsem nenašel. Ono zas nebýt Škodovky která je úspěšná i všude ve světě kde se výborně prodává a vydělává Audi,VW nejvíc prachů tak si zas VW ani Audi nemůže dovolit chrlit pořád samé novinky a vylepšení a vůbec nebýt tu těch zasraných komoušů,tak věřim že to je dnes úplně naopak.Dit např.první 6.válc.motor co kdy vyjel byl škoda,pak první generace ABS,taky s ČR pak prodáno BMWatd.jenže min.režim to tu pěkně zabzdil. Ještě něco,poslední číslo Světa motorů (ještě je v prodeji) srovnávací test: Octávia II,nový Renault Laguna,Citröen C5-facelift,což dvě poslední jsou ofiko řazeny do vyšší kategorie,tak nejlépe dopadla Octávia a to nejen kvůli ceně,ale i teda k mému překvapení vedle C5 která je obří,měla vzadu nejvíc místa pro kolena a nejkvalitnější spracování a použité materiály a mnoho dalšího a jediné mínus bylo uvedeno,velký zájem zlodějů a 17"kola které ubírají na jízd.komfortu jinak ve všem ostatním byla prostě lepší.(Před 2-3čísly srovnáván Passat a C5)to už svědčí o něčem že !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.