joeedit Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 čaute, sháním graf jízdního odporu. takový ten obrázek, kde jsou v křivkách vyobrazeny spotřeba/otáčky/rychlost při zařazených rychlostních stupních. mám O2 103kw, r.v. 11/2005, liftback předem moc děkuji!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyllon Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 Ahoj všichni, nevíte náhodou proč mi moje OII ( 103kW BKD 16V ) po zahřátí motoru na volnoběh nepravidelně škube??? Jak kdy..někdy malinko, někdy se klepe skoro celý auto . Řekl bych že čím déle sní jezdím v kuse tím je to víc znát. Napadla mě klima, tak sem jí vyp/zap a nic, dělá tak nebo tak. Asi to může být hodně věcí, ale třeba vás něco napadne. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 To škubání může mít několik příčin.Buď je špatnej nějakej vstřik nebo je špatnej kabelovej svazek pod ventilovým víkem působením oleje dochází k oxidaci v zalisování pinu na kabely a tím se zvyšuje přechodový odpor a dochází k k nepravidelnýmu chodu a občasnýmu poškubávání.Někomu pomohlo používání aditiva VIF a nebo tankování kvalitnějšího paliva.U mě se to občas stávalo taky a zmizelo to po výměně motorové jednotky za jinou. A To samí mám teď na audi A4 3.0TDI CR v zimě je to běs, klepe se to tak že to klepe i s celým autem a na diagnostice to nic neukazuje žádná chyba.A v autorizáku říkaly že to způsobuje nekvalitní nafta a doporučujou mít v zimě plnou nádrž, pokud je málo nafty tak v nádrži dochází ke kondenzaci vlhka na stěnách a pak se to dostává do palivovýho systému a CR je na to hodně citlivej.Dost lidí říká že už jsou načatý vtřiky a brzy se odporoučej do věčných lovišť.A má to za následek právě nekvalitní nafta z východu obsahuje hodně síry a tu slavnou biosložku která se přidává povinně.A to je právě celej problém kterej němci neznaj a nesetkávaj se s obdobnejma problémama jako mi tady.Maj lepší PHM a teď nevím která síť čerpaček tam má i čistou naftu bez biosložek ale to je pro motor to nejlepší co mu můžou dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyllon Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 No tak to zní super! Na kolik vyjdou vstřiky? A kdyby to byla ta jednotka tak ta je za kolik, jen abych měl představu...Jinak jednotka motoru je co a kde? To asi neni ŘJ, že ne? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 (editace) No tak to zní super! Na kolik vyjdou vstřiky? A kdyby to byla ta jednotka tak ta je za kolik, jen abych měl představu...Jinak jednotka motoru je co a kde? To asi neni ŘJ, že ne? Díky. to se ani neptej...vstřiky levný nejsou. viz http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038130073bq-vstrik-vstrikovaci-tryska-2-0tdi-103kw-octavia-2-superb-2.html zkus si koupit vif a dat ho tam napoprvy vic, nez doporucujou. a lil bych ho tam byt tebou pak stale. ale sezen si VIF, ostatni aditiva nejsou ani zdaleka tak ucinna, jako tohle. viz http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf Editováno: 7. Květen 2011, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Motorová jednotka je ŘJ a dá se sehnat kolem 4 tis.kč. a kdybys ji hledal tak je pod plastovým torpédem co je na spodní části čelního skla a je uprostřed pod táhlama stěračů. Jinak začal bych tím aditivem můžeš použít i tento má velmi dobré čistící schopnosti. http://www.motomoto.cz/cz/e-shop/181226/c12710-prisady-do-poliv-a-oleju/prolong-diesel-plus.html a pak bych pokračoval kabeláží pod ventilovým víkem motoru to je zhruba 2500 kč. Popřípdě nechat udělat flasch motorové jednotky a pokud by ani to nepomohlo tak ji nechat vyměnit je totiž ve vlhkém prostředí a může tam být vlhkost, má hliníkový obal a já když jsem ji vyndal z auta před rokem tak ten obal byl skoro zkrz rozežranej v místech kde drží v kovovým držáku.No a v nejhorším případě by to mohl bejt i vstřik ale to je už ranec penez.Obrať se na někoho kdo umí s diagnostikou a pořádně ti ty vstřiky zkoukne,podívá se na vsřikované množství zda se neliší víc od hodnot který tam maj bejt.To by napovědělo kterej vstřik bude špatnej.Ale to občasný vynechání dělá spíš ten kabelovej svazek nebo motorovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_lo Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 Ahoj, vlastní OII 2007 2,0 TDI DPF s DSG, kód motoru BMM asi měsíc a mám stejný problém s úbytkem vody v nádržce. Motor startuje jak za tepla tak za studena naprosto normálně, olej nepřibývá, ani kolem víčka na oleje není žádný bílý "sajrajt". Co se týče netěsnosti hadic tak nikde nic nepozoruji. Motor nehulí, prostě se to auto chová naprosto normálně jen pořád dolívám tu vodu. Co jsem ale zpotoroval tak když jezdím pomalu a nijak motor nevytáčím tak ten úbytek naní tak velký ale jakmile jedu svižně tak po cca 100 km mám nádržku na vodu prázdnou. Mám obavy z prasklém hlavy ale nadruhou stranu tenhle problém mají (alespoň z doslechu) spíše 16V motory. Rozvody včetně vodní pumpy jsou měněny před cca 1000 km takže vodní pumpou to být nemůže (předtím se strácela také). Nesetkali jste se s tím někdo ? Díky Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tdííí Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 uz jsem snad prostudoval vsechno a porad nevim..mam koupit to 2.0 BKD neno radsi 1.9 petikvalt..moc dekuji za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 (editace) uz jsem snad prostudoval vsechno a porad nevim..mam koupit to 2.0 BKD neno radsi 1.9 petikvalt..moc dekuji za rady.. Pokud jsi prostudoval vše,tak je těžké radit.Kdo má 1.9 tak ji bude doporučovat,a kdo 2.0 tak také.Já mám 2.0 BKD a jsem spokojen.Najeto 150 tis. a jen výměna běžných dílů které se opotřebují.Jediná závada byla že to začalo občas padat do nouzového režimu.To se vyřešilo jen vyčištěním turba a je to OK.Jen ta spotřeba by mohla být menší.Jezdím za 7L. Editováno: 19. Červen 2011, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tdííí Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 uz jsem snad prostudoval vsechno a porad nevim..mam koupit to 2.0 BKD neno radsi 1.9 petikvalt..moc dekuji za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tdííí Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 tak jsem si poridil octu 2.0 tdi BKD..najeto 95 tis ale na volnobeh trosku vybruje dvouhmota z autem tak se chci zeptat jestli je to normalni nebo je to na vymenu???mel jsem dvouhmotu i na octe1 1.9tdi 81kw kupoval jsem auto pri 180 a uz vybrovala a vydrzela AZ do 330tis km,auto maji rodice a drzi stale tak se chci zeptat jestli vydrzi u toho dvoulitra..??diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bionafta Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 ta dvouhmota vydrzi jak s tim kdo jezdi nejhorsi je kdyz tomu nekdo naklada cca od 1500ot a plyn na podlahu v porovnani s OI 81kw 235Nm a OII 103kW a 320Nm je asi vse jasne... vetsi vykon a hlavne kroutak a tim padem to dostava vice na "prdel" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tdííí Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 no choval jsem se k tomu slusne tak proto to asi vydrzelo..k tomu to se budu tez chovat slusne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 (editace) Chi se zeptat zničeho nic, jel jsem vypnul jsem to a po opětovném nastartování blikalo žhavení a mxik psal motor do dílny, pak jsem to napíchli a zjistili že to hlásí nějakou chybu (něco jako nepochopitelný zkrat na kostru, nebo nepochopitelný obvod na modul žhavení) co to může být?? Nejde to ani smazat čili aktivní chyba. Nějaké nápady?? Editováno: 19. Červenec 2011, autor: vevca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 melo by to psat eventualne cislo zhavicky tak ji premerit na odpor nebo vyndat a odzkouset ji zda se rozzhavi kdyz se da na 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 No ještě to budu muset napíchnout jednou. Jinjak auto má poctivých 93tis a je to 12/05 motor BKD čili asi sundat ventil dekl což se mě moc nechce. takže krom toho nic jinýho??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 no asi nejlepe napichnout a eventualne sendat ten dekl ktery mas za 2min dole a promerit jednotlive zhavicky ohmetrem tu ktera bude podezrela tak ji vysroubovat a zkusit na 12V a uvidis co bude delat ja mel KO zhavicku na 3 valci cca na 80tis km u BKD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 Takže říkáš, že mě asi nic nepřekvapí, vím dekl je na par šroubkách, uvidíme koncem týden na to mrknu. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Tak se mi zdá že když jedu pomalu bez plynu a přidám plyn že něco jako slabě dlouze pískne a to samé když uberu plyn.Jako by pískl někde vzduch.Je to docela pravidelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 hm tak já mám chybu v komunikaci mezi RJ a modulem žhavení to píše takže nevím asi kabely nebo co já vím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frolda Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Chci se zeptat, když nechám auto déle stát (asi tak 3 dny) tak musim startovat tak 5x než naskočí, nemáte s tím někdo zkušenosti? Mám 2.0TDI BKD 103kw. Jinak když jezdím každý den tak startuje uplně bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 tak neco podobne sem kdysi zazil na Fiatu Tipo 1.9TD, byl to netesny palivovy system, skus skontrolovat spony pripadne jestli nemas nekde popraskanou palivovou hadicku... vypada to jako by ti padala nafta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Předem se omlouvám,pokud je tu toto téma ale nikde jsem ho nenašel.Jedná se o zaslepení EGR u 2.0 TDI PD 16V 103KW.Jaký je postup a zná někdo rozměry záslepky?I foto by bylo dobré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-blanking-plate-3mm-Steel-VW-SEAT-SKODA-AUDI-T3-T4-T5-R6-Transporter-2off-/110787766075?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19cb77273b Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 13. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2011 (editace) Je tohle správné místo na zaslepení EGR? (je zakroužkované) Kolem té silné hadice co vede do EGR je olej.Kde se tam bere?Po zaslepení se to vyřeší nebo ne,Kdo dokáže vypnout kontrolku po zaslepení?Okolí Horažďovic-Strakonic. Editováno: 13. Prosinec 2011, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.