Publikováno Říjen 18, 200717 r Chlapci mate niekto spoločnú fotku RS a normalne OII? Chcem porovnat výšku podvozku. O koľko je RS nižšie reálne. Či je to oveľa alebo je to iba zanedbatelny rozdiel. Dikes
Říjen 18, 200717 r Chlapci mate niekto spoločnú fotku RS a normalne OII? Chcem porovnat výšku podvozku. O koľko je RS nižšie reálne. Či je to oveľa alebo je to iba zanedbatelny rozdiel. Dikes No nevím jestli to zjistíš, by musely mít stejná kola...
Říjen 20, 200717 r je to znát, tady máš OII na RS 18kách a sériovým podvozku. to byla koza neskutečná
Říjen 20, 200717 r je to znát, tady máš OII na RS 18kách a sériovým podvozku. to byla koza neskutečná A tady RS na RS 18"
Říjen 20, 200717 r s tim, že tahle fotka je nějaká divná, skutečně mi to přijde níž Ty 18' na tom vypadají vážně dobře . Jaký tam máš rozměry pneu ?
Říjen 20, 200717 r a tady civil na sportovním podvozku Dovolil jsem si otočit Tvou fotku, ať jsou všechny z jedné strany, lépe porovnatelné.
Říjen 20, 200717 r s tim, že tahle fotka je nějaká divná, skutečně mi to přijde níž Ale myslím, že RS je níž..
Říjen 20, 200717 r burago: klasika, 225/40/18 mischicka- no právě proto mi tahle fotka přijde divná, protože normálně je to vizuálně na stejný urovni co RS, ale z fotky to vypadá vejš
Říjen 21, 200717 r Dikes Luku. Ta RS neni až tak drasticky dole. No o moc níž už ani být nemůže, vždyť není vůbec naložená. Ale rozdíl oproti Lukovu sportovnímu podvozku tam vidím, nikdy dřív jsem to takhle přímo neviděl.
Říjen 21, 200717 r Dikes Luku. Ta RS neni až tak drasticky dole. RS je snížená o 15 mm proti normální OII.
Říjen 21, 200717 r tak to bych neřek, možná papírově, ale realita je jiná. jinak níž už to fakt moc nejde, minulej tejden jsem stěhoval ložnici a jel jsem na dorazech
Říjen 21, 200717 r tak to bych neřek, možná papírově, ale realita je jiná.jinak níž už to fakt moc nejde, minulej tejden jsem stěhoval ložnici a jel jsem na dorazech Aúúúúúú, chudinky autá..... I když samozřejmě chápu, když to jinak nejde.....i já jednou vezl 2 šatní skříně, psací stůl, postel (vše samozřejmě demont v krabicích přímo z obchodu) a na tom naskládáno ještě 8x10kg kyblík s fasádní barvou....
Říjen 21, 200717 r v oktávce jsem měl naloženo víc než bylo v audině, takhle už jsem převážel i dlažbu. ona oktávka má jednu obrovskou výhodu. to auto vcelku obstojně vypadá a taky je i hodně velkej dělník. třeba kámošovo táta si koupil A6 Avant, že prej supr kvůli DPH, to docela chápu, jenže díky N1 přepážce do kufru nedá nic dlouhýho, takže když potřebujou něco převézt, tak si půjčujou jiný auto. sice ušetřili, ale za jakou cenu. do oktávky se toho naskládá mraky, když je to rozložený...
Říjen 22, 200717 r Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi seriovým podvozkem a RS v jízdních vlastnostech ? Mam na seriovým podvozku pružiny Eibach snížené o 30 mm a je to tvrdý a "kope to" na nerovnostech. Pomohl bych si podvozkem z RS a dát tam dosavadní pružiny Eibach ? díky za rady M.
Říjen 22, 200717 r podle mě ne, protože ty Eibachy jsou počítaná tak nějak všeobecně, kdežto komplet podvozek RS je počítanej na symbiozu daných tlumičů a pružin. RS bude podle mě nejlepší volba, protože i ten co mam ja je dost tvrdej.
Říjen 22, 200717 r Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi seriovým podvozkem a RS v jízdních vlastnostech ? Mam na seriovým podvozku pružiny Eibach snížené o 30 mm a je to tvrdý a "kope to" na nerovnostech. Pomohl bych si podvozkem z RS a dát tam dosavadní pružiny Eibach ? díky za rady M. Jízdní vlastnosti RS jsou bezesporu lepší v zatáčkách, v akceleraci a při brzdění, což je dáno nižším těžištěm a tvrdším podvozkem.RS má upravené pružiny i tlumiče (ramena jsou snad stejné, ale nevím to určitě), jako celek je to vyvážené za cenu nižší užitné nosnosti vozu.Myslím,že si přestavbou nijak nepomůžeš i RS na hrbolech kopne, řekl bych že tvůj podvozek je RS velmi podobný a jseš dokonce níž u silnice nežli RS.
Říjen 22, 200717 r to, že je níž než RS o jízdních vlastnostech absolutně nic neříká, navíc nevěřim tomu, že když si inženýři lámali hlavu a ten podvozek navrhovali jako celek, že se mu vyrovná v jízdních vlastnostech série s jinýma pružinama. RS je suprově vyváženej, neni přehnaně tvrdej, ale drží. další věc, RS je oproti serii snížená o 15, já mam orig sportovní podvozek Škoda (mam pocit, že taky eibach), kterej je o -30mm níž a je zvláštní, že stále to vypadá, že jsem vejš než RS. tady pokud by bylo na mě a měl bych volný peníze, jdu do štelováku, ale to už je probraná diskuze
Říjen 22, 200717 r Já bych ale jedině vzal Rs podvozek a dal tam eibach pružiny, pak by to mělo být o nějakých 45 mm níž něž serie ? Nebo celej podvozek Supersport o 45 mm Níž, co je lepší ? Jo kdyby byly peníze tak koupím KW štelovák ale kupuju 19" tak už peníze nezbudou....
Říjen 22, 200717 r muj čistě osobní názor je, že z těhle dvou variant bych vzal komplet ten Supersport. sice ho neznám, ale podle mě nebude dělat dobře tlumičům z RS, který jsou navržený pro nějakej zdvih, kterej je o 15mm nižší než serie a ty bys na ně pověsil péra, který ten zdvih ještě o 30mm sníží. to dle mě uplně změní zamýšlenou charakteristiku tlumiče.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.