Komárek Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Myslím si, že TFSi poruchový nebude. VW benzíňáky vždycky snesly všechno. Horší to je ovšem s VW diesely o stejném obsahu Koukni třeba na motory VW ve Felíciích (ten benzín jezdí dodnes a ty diesely už sou dávno rozebrané někde na vrakáčích... = Mylím si, že Volkswagen benzinové motory prostě umí na výbornou..), mno občas i ty dieselové se jim povedou, mno.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 a občas taky nepovedou, mno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 a občas taky nepovedou, mno No já jsem měl v Octavii I 1,9 TDi 66 KW a mohu říci ,že to byl asi nejlepší motor co tam mohl být namontovaný. Zatím mám v Transportéru 2,5 TDi 96 KW a jediná závada byla výměna turba ,motor má zatím najeto lehce přes 100.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Koukni třeba na motory VW ve Felíciích (ten benzín jezdí dodnes a ty diesely už sou dávno rozebrané někde na vrakáčích... = Mylím si, že Volkswagen benzinové motory prostě umí na výbornou..), mno občas i ty dieselové se jim povedou, mno.. Máme ve firmě Feldu s naftou a šlape pořád dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 řekl bych, že zrovna ten motor ve feldě bude v pohodě, protože je to jenom mechanickej motor, bez turba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 řekl bych, že zrovna ten motor ve feldě bude v pohodě, protože je to jenom mechanickej motor, bez turba... Přesně tak , oni motory bez turba snesou hodně moc. Ale s turbem ty už jsou náchylnější . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Přesně tak , oni motory bez turba snesou hodně moc. Ale s turbem ty už jsou náchylnější . hlavní nepřítel dieselových motorů VW je PD, turbo je až na druhým místě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Máme ve firmě Feldu s naftou a šlape pořád dobře. Jasný, to je fajn, že Felicie slouží jak má!! Nechci být arogantní, ale je to spíše výjímka potvrzující pravidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 (editace) řekl bych, že zrovna ten motor ve feldě bude v pohodě, protože je to jenom mechanickej motor, bez turba... Němci tam šoupli druhořadej, starej motor, který se jim už v žádném jejich záměru nehodil! V každym servise Ti řeknou, že u Felícií je nejporuchovější právě ten 1,9D. Vyžaduje časté seřizování a návštěvy servisu => je to těžkej nevýkonej motor, takže nápravy brzo v háji a koho by bavilo ten motor dnes a denně muset poslouchat!! Má hroznej zvuk Nevím, já tu srovnávám motory montované do felicií a ne, že diesel s Felicie chci srovnávat o ostatními (mnohem modernějšími a mladšími) motory Když si vezmeš 1,3MPI ve Felíciích, tak je jasný, že tenhle motor vydržel ve Felíciích dodnes a vlastní ho jistě velmi spokojení motoristé, pro které je na 1. místě ježdění a na poslednim místě nutnost, řešit stále nějaké závady a 1x měšičně navštěvovat servis! Znám jednoho člověka co měl diesela ve felině a musim uznat, že karoserie šla do rakví dříve než ten motor, ale na druhou stranu..rodinné zkušenosti mluví za vše! Máma (1.3MPi) má najeto necelých 400.000,-km a vše je původní!!!! (vyjma filtrů, kapalin, olejů, svíček, stěračů a pneumatik) Děda (1.6i) najeto přes 300.000,- km jediné co se mu podělalo byl starter a PP ložisko.. (samozřejmě i oleje, filtry, svíčky, kapaliny, stěrače a pneumatiky), ještě 1 věc - v lese utrhl přední nárazník, tak ještě jeho nutná oprava:) Jednoznačně mě oslovila benzinová řada motorů z Felicie, než uboze klepající jednotka sportovního stylu 1,9D..o tuto jednotku bych jako zákazník nikdy v životě ani nezavadil, sorry Editováno: 16. Prosinec 2007, autor: Komárek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 hlavní nepřítel dieselových motorů VW je PD, turbo je až na druhým místě O důvod víc, proč jít do Octavie Tour Combi 1,9TDi PD 74kW Nejrychlejší auto na planetě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 PD jako PD ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 hlavní nepřítel dieselových motorů VW je PD, turbo je až na druhým místě Hale, proč sou ty PDčka tak špatný? co je tam na hovno? (čekám, že všechno..) to snad ne..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 PD jako PD ne? Ale je tam to Tour = novej motor, šance, že se bude kazit až 2. majiteli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 ale motorová generace PD je stejná dle mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 ale motorová generace PD je stejná dle mě V tom s tebou souhlasím! Myslím , že většina turbo dieselových motorů se začne srát až po 100.000 kilometrech. Myslel sem jako: vzít si funglovku combika Tour s PD, namísto současné TDi.. tolik km bych s nim za 4 roky nenajel, aby se tam něco extra pojebalo..?! (do 150 tis. km bych se vešel). Nebo sou ty motory fakt tak špatný, že by nevydržel ani těch 150 táců? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 tak já mám k dnešnímu dni 111tis km, občas dostává motor pěknej záhul a zatím nebyl jedinej problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 za vynález systému vstřikování paliva PD by měli toho konstruktéra, popř. celej tým, pověsit za ptáka do průvanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 za vynález systému vstřikování paliva PD by měli toho konstruktéra, popř. celej tým, pověsit za ptáka do průvanu. Přišpendlit mu trysku k futru a zavřít dveře, až bude válec v horní úvrati:D = tzv. systém zavírání "PF" = (pták-futro:).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 A co podvozek z RS combi na 4x4??? Mám možnost koupit komplet podvozek s těhlicema, kotouče, tlumiče+pružiny! Ještě ele nevím cenu... půjde to na tu zadní nápravu??? Zdravím, (zadní) náprava je v podstatě stejná, až na dvě "drobnosti", samotná nápravnice (standartní je jednoduchá - trubková) je zesílená, profilová, konstruovaná pro připevnění HALDEXu, ramena jsou shodná (i jejich konstrukčním umístěním) a i stabilizátor je shodný, co je znovu odlišné, je samotná hlava. zatímco standart má jednoduchou hlavu s "integrovaným" ložiskem a nábojem, 4X4 má hlavu podobnou jako přední náprava, tzn. průchozí, s šroubovaným pozdrem ložiska a nábojem kola... Jediný problém, který vidím při výměně za RS podvozek (tlumiče, pružiny, stabilizátory?) je délka hnacích hřídelů pro zadní ale i přední rozvodovku... které jsou přeci jen konstrované pro výrazně vyšší zdvih. Zkusil bych se zeptat v autorizovaném servisu... Každopádně nutné by pak bylo GEO přední ale i Zadní nápravy... na rozdíl od první generace má normální i čtyřkola techlologicky téměř identické nápravy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 (editace) U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne... ...takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave... Editováno: 29. Prosinec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne......takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave... To každopádně Do takového auta bych šel hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne......takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave... Na to čekám... jiank to bude bez T(F)SI ale až po FL (už se nemůžu dočkat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.