Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Myslím si, že TFSi poruchový nebude. VW benzíňáky vždycky snesly všechno. Horší to je ovšem s VW diesely o stejném obsahu lol

Koukni třeba na motory VW ve Felíciích (ten benzín jezdí dodnes a ty diesely už sou dávno rozebrané někde na vrakáčích... = Mylím si, že Volkswagen benzinové motory prostě umí na výbornou..), mno občas i ty dieselové se jim povedou, mno.. :)

a občas taky nepovedou, mno :(

a občas taky nepovedou, mno :(

No já jsem měl v Octavii I 1,9 TDi 66 KW a mohu říci ,že to byl asi nejlepší motor co tam mohl být namontovaný. Zatím mám v Transportéru 2,5 TDi 96 KW a jediná závada byla výměna turba ,motor má zatím najeto lehce přes 100.000 km.

Koukni třeba na motory VW ve Felíciích (ten benzín jezdí dodnes a ty diesely už sou dávno rozebrané někde na vrakáčích... = Mylím si, že Volkswagen benzinové motory prostě umí na výbornou..), mno občas i ty dieselové se jim povedou, mno.. :)

Máme ve firmě Feldu s naftou a šlape pořád dobře.

řekl bych, že zrovna ten motor ve feldě bude v pohodě, protože je to jenom mechanickej motor, bez turba...

řekl bych, že zrovna ten motor ve feldě bude v pohodě, protože je to jenom mechanickej motor, bez turba...

Přesně tak , oni motory bez turba snesou hodně moc. Ale s turbem ty už jsou náchylnější .

Přesně tak , oni motory bez turba snesou hodně moc. Ale s turbem ty už jsou náchylnější .

hlavní nepřítel dieselových motorů VW je PD, turbo je až na druhým místě lol

Máme ve firmě Feldu s naftou a šlape pořád dobře.

Jasný, to je fajn, že Felicie slouží jak má!! ;)

Nechci být arogantní, ale je to spíše výjímka potvrzující pravidlo lol

řekl bych, že zrovna ten motor ve feldě bude v pohodě, protože je to jenom mechanickej motor, bez turba...

Němci tam šoupli druhořadej, starej motor, který se jim už v žádném jejich záměru nehodil!

V každym servise Ti řeknou, že u Felícií je nejporuchovější právě ten 1,9D. Vyžaduje časté seřizování a návštěvy servisu => je to těžkej nevýkonej motor, takže nápravy brzo v háji a koho by bavilo ten motor dnes a denně muset poslouchat!! Má hroznej zvuk :blink:

Nevím, já tu srovnávám motory montované do felicií a ne, že diesel s Felicie chci srovnávat o ostatními (mnohem modernějšími a mladšími) motory :p

Když si vezmeš 1,3MPI ve Felíciích, tak je jasný, že tenhle motor vydržel ve Felíciích dodnes a vlastní ho jistě velmi spokojení motoristé, pro které je na 1. místě ježdění a na poslednim místě nutnost, řešit stále nějaké závady a 1x měšičně navštěvovat servis!

Znám jednoho člověka co měl diesela ve felině a musim uznat, že karoserie šla do rakví dříve než ten motor, ale na druhou stranu..rodinné zkušenosti mluví za vše! Máma (1.3MPi) má najeto necelých 400.000,-km a vše je původní!!!! (vyjma filtrů, kapalin, olejů, svíček, stěračů a pneumatik)

Děda (1.6i) najeto přes 300.000,- km jediné co se mu podělalo byl starter a PP ložisko.. (samozřejmě i oleje, filtry, svíčky, kapaliny, stěrače a pneumatiky), ještě 1 věc - v lese utrhl přední nárazník, tak ještě jeho nutná oprava:)

Jednoznačně mě oslovila benzinová řada motorů z Felicie, než uboze klepající jednotka sportovního stylu 1,9D..o tuto jednotku bych jako zákazník nikdy v životě ani nezavadil, sorry lol

Upraveno od Komárek

hlavní nepřítel dieselových motorů VW je PD, turbo je až na druhým místě lol

O důvod víc, proč jít do Octavie Tour Combi 1,9TDi PD 74kW :palec2:

Nejrychlejší auto na planetě :smich::smich::smich:

PD jako PD ne?

hlavní nepřítel dieselových motorů VW je PD, turbo je až na druhým místě lol

Hale, proč sou ty PDčka tak špatný? co je tam na hovno? (čekám, že všechno..) to snad ne..?

PD jako PD ne?

Ale je tam to Tour = novej motor, šance, že se bude kazit až 2. majiteli

ale motorová generace PD je stejná dle mě

ale motorová generace PD je stejná dle mě

V tom s tebou souhlasím! Myslím , že většina turbo dieselových motorů se začne srát až po 100.000 kilometrech. Myslel sem jako: vzít si funglovku combika Tour s PD, namísto současné TDi.. tolik km bych s nim za 4 roky nenajel, aby se tam něco extra pojebalo..?! (do 150 tis. km bych se vešel). Nebo sou ty motory fakt tak špatný, že by nevydržel ani těch 150 táců?

tak já mám k dnešnímu dni 111tis km, občas dostává motor pěknej záhul a zatím nebyl jedinej problém

za vynález systému vstřikování paliva PD by měli toho konstruktéra, popř. celej tým, pověsit za ptáka do průvanu. :D

za vynález systému vstřikování paliva PD by měli toho konstruktéra, popř. celej tým, pověsit za ptáka do průvanu. :D

Přišpendlit mu trysku k futru a zavřít dveře, až bude válec v horní úvrati:D lol = tzv. systém zavírání "PF" = (pták-futro:)..

  • 2 týdny později...
A co podvozek z RS combi na 4x4??? Mám možnost koupit komplet podvozek s těhlicema, kotouče, tlumiče+pružiny! Ještě ele nevím cenu... půjde to na tu zadní nápravu???

Zdravím, (zadní) náprava je v podstatě stejná, až na dvě "drobnosti", samotná nápravnice (standartní je jednoduchá - trubková) je zesílená, profilová, konstruovaná pro připevnění HALDEXu, ramena jsou shodná (i jejich konstrukčním umístěním) a i stabilizátor je shodný, co je znovu odlišné, je samotná hlava. zatímco standart má jednoduchou hlavu s "integrovaným" ložiskem a nábojem, 4X4 má hlavu podobnou jako přední náprava, tzn. průchozí, s šroubovaným pozdrem ložiska a nábojem kola...

Jediný problém, který vidím při výměně za RS podvozek (tlumiče, pružiny, stabilizátory?) je délka hnacích hřídelů pro zadní ale i přední rozvodovku... které jsou přeci jen konstrované pro výrazně vyšší zdvih.

Zkusil bych se zeptat v autorizovaném servisu...

Každopádně nutné by pak bylo GEO přední ale i Zadní nápravy...

na rozdíl od první generace má normální i čtyřkola techlologicky téměř identické nápravy...

U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne...

...takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem :)

Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave...

Upraveno od JasteR

U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne...

...takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem :)

Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave...

To každopádně lol Do takového auta bych šel hned.

U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne...

...takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem :)

Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave...

Na to čekám... jiank to bude bez T(F)SI ale až po FL :) (už se nemůžu dočkat)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.