Přejít na obsah

Rozdiel RS a normal


XXX TOMCAT XXX

Doporučené příspěvky

Myslím si, že TFSi poruchový nebude. VW benzíňáky vždycky snesly všechno. Horší to je ovšem s VW diesely o stejném obsahu lol

Koukni třeba na motory VW ve Felíciích (ten benzín jezdí dodnes a ty diesely už sou dávno rozebrané někde na vrakáčích... = Mylím si, že Volkswagen benzinové motory prostě umí na výbornou..), mno občas i ty dieselové se jim povedou, mno.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukni třeba na motory VW ve Felíciích (ten benzín jezdí dodnes a ty diesely už sou dávno rozebrané někde na vrakáčích... = Mylím si, že Volkswagen benzinové motory prostě umí na výbornou..), mno občas i ty dieselové se jim povedou, mno.. :)

Máme ve firmě Feldu s naftou a šlape pořád dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekl bych, že zrovna ten motor ve feldě bude v pohodě, protože je to jenom mechanickej motor, bez turba...

Němci tam šoupli druhořadej, starej motor, který se jim už v žádném jejich záměru nehodil!

V každym servise Ti řeknou, že u Felícií je nejporuchovější právě ten 1,9D. Vyžaduje časté seřizování a návštěvy servisu => je to těžkej nevýkonej motor, takže nápravy brzo v háji a koho by bavilo ten motor dnes a denně muset poslouchat!! Má hroznej zvuk :blink:

Nevím, já tu srovnávám motory montované do felicií a ne, že diesel s Felicie chci srovnávat o ostatními (mnohem modernějšími a mladšími) motory :p

Když si vezmeš 1,3MPI ve Felíciích, tak je jasný, že tenhle motor vydržel ve Felíciích dodnes a vlastní ho jistě velmi spokojení motoristé, pro které je na 1. místě ježdění a na poslednim místě nutnost, řešit stále nějaké závady a 1x měšičně navštěvovat servis!

Znám jednoho člověka co měl diesela ve felině a musim uznat, že karoserie šla do rakví dříve než ten motor, ale na druhou stranu..rodinné zkušenosti mluví za vše! Máma (1.3MPi) má najeto necelých 400.000,-km a vše je původní!!!! (vyjma filtrů, kapalin, olejů, svíček, stěračů a pneumatik)

Děda (1.6i) najeto přes 300.000,- km jediné co se mu podělalo byl starter a PP ložisko.. (samozřejmě i oleje, filtry, svíčky, kapaliny, stěrače a pneumatiky), ještě 1 věc - v lese utrhl přední nárazník, tak ještě jeho nutná oprava:)

Jednoznačně mě oslovila benzinová řada motorů z Felicie, než uboze klepající jednotka sportovního stylu 1,9D..o tuto jednotku bych jako zákazník nikdy v životě ani nezavadil, sorry lol

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale motorová generace PD je stejná dle mě

V tom s tebou souhlasím! Myslím , že většina turbo dieselových motorů se začne srát až po 100.000 kilometrech. Myslel sem jako: vzít si funglovku combika Tour s PD, namísto současné TDi.. tolik km bych s nim za 4 roky nenajel, aby se tam něco extra pojebalo..?! (do 150 tis. km bych se vešel). Nebo sou ty motory fakt tak špatný, že by nevydržel ani těch 150 táců?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
A co podvozek z RS combi na 4x4??? Mám možnost koupit komplet podvozek s těhlicema, kotouče, tlumiče+pružiny! Ještě ele nevím cenu... půjde to na tu zadní nápravu???

Zdravím, (zadní) náprava je v podstatě stejná, až na dvě "drobnosti", samotná nápravnice (standartní je jednoduchá - trubková) je zesílená, profilová, konstruovaná pro připevnění HALDEXu, ramena jsou shodná (i jejich konstrukčním umístěním) a i stabilizátor je shodný, co je znovu odlišné, je samotná hlava. zatímco standart má jednoduchou hlavu s "integrovaným" ložiskem a nábojem, 4X4 má hlavu podobnou jako přední náprava, tzn. průchozí, s šroubovaným pozdrem ložiska a nábojem kola...

Jediný problém, který vidím při výměně za RS podvozek (tlumiče, pružiny, stabilizátory?) je délka hnacích hřídelů pro zadní ale i přední rozvodovku... které jsou přeci jen konstrované pro výrazně vyšší zdvih.

Zkusil bych se zeptat v autorizovaném servisu...

Každopádně nutné by pak bylo GEO přední ale i Zadní nápravy...

na rozdíl od první generace má normální i čtyřkola techlologicky téměř identické nápravy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne...

...takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem :)

Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne...

...takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem :)

Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave...

To každopádně lol Do takového auta bych šel hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nas ma jeden Oct Tour LaK 4x4 1,8T Liftback (nechapu pro se OII kratka nedela v 4x4 spousta lidi by to privitalo) a ma tam HPcka -35 takze je to asi jako RSo vzhledove ma to chiple a jezdi to nadherne...

...takze chapu proc chce nekdo 4x4 se sport podvozkem :)

Treba takovou 1,8TFSi 4x4 kratkou OII to by bylo zajimave...

Na to čekám... jiank to bude bez T(F)SI ale až po FL :) (už se nemůžu dočkat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...