Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

u OII hraje ET hodně... mám kola 8,5x19 ET50 s pneu 225/35 sníženo oproti RS podvozku 60/50mm (normální OII 70/60mm??) a je to tak akorát na předku.. ET40 už by byla smrt.

post-1720-0-86503100-1301499813_thumb.jp

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak on s tym aj skusil jazdit? lol:smich:

Tak jak jsem asi před měsícem slíbil vyfotit ty kolegovy 19". Snížení podvozku o - 3cm (jen výměnou pružin)

Jen se omlouvám, ale lépe to vyfotit nešlo jelikož můj mobil je prehistorický a auto stálo blbě na parkovišti.

post-53999-0-37432400-1304356994_thumb.j

post-53999-0-64000900-1304357005_thumb.j

post-53999-0-55079900-1304357016_thumb.j

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Chalani mam RS II kola 19 ET 40 pneu 235/35 a škrtá mi to občas vzadu o ten vystupok plechu v blatníku ako sa spája blatník s nárazníkom...čo stým?

A ešte chcem znižovat podvozok tak fakt neviem čo a ako...Vytiahnut blatníky? :help:

post-66750-0-41359200-1309776125_thumb.j

Editováno: , autor: gargamel01lc
Vloženo (editace)

Predpokladam, ze sirka disku je 8,5"... Malo by stacit zaklepat alebo odstrihnut plech, na ktory sa pripaja naraznik. Inac k sirke 8,5" je pre Octaviu uplne limitne ET 45, lepsie ET 50...Alebo by este mohlo pomoct vymenit gumy za 225...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo

OK..Dííík.

Dnes som sa to snažil trochu upravit tak uvidíme či to bude škrtat dalej odstranil som ten plech :aggressive:

Neviem čí vymenit gumy su funglovky a robilo to na jednej strane u šoféra vzadu...Všimol som si že je prasknutý doraz na tlmiči tak mám čo robit...

Ked to nepomože dám vytiahnut blatníky....Inak tie konfigurátory na nete pri výbere alu dovolovali aj ET 40 s pneu 235/35 a šírku 8.5 ----- Pekne ma zblbli :feve: kola su zapísané aj v TP

Vloženo

Tak AEZ alebo Dezent ma homologovane aj 8,5" s nezmyselnym ET 35 - ale v certifikate TUV k diskom mas potom aspon 10 bodov s vypisanymi potrebnymi upravami (v nemcine - ako napriklad odstranit skrutku vpredu, namiesto toho podblatnik len prilepit, zaklepat lemy vzadu atd...)

Mohol by si mi prosim popisat vsetky kroky, ktore si musel (na Slovensku) postupit, aby si disky dal zapisat do TP? Vdaka.

Vloženo

Tak ja mam RSo na CZ SPZ byvam tu už dlho....Tu v CZ klasika typovy list od dovozcu-predajcu alu smer STK technik nekontroloval iba chvalil kola...Potom kontroloval šírku pneu indexi ho nezaujímali 200kč smer magistrat a tam to začalo :aggressive: že prečo nemám zapísané indexi? :kuk: nakoniec sa opýtal,že čo tam mám za indexi asi bol tiež autičkár tak mi tam naklepal 91Y presne tak ako som mu povedal..... Ak mas typovy list od kolies schvaleny pre SR tak by nemal byt problem ani na SK zrejme stejny postup...V TP mam celú škálu 16,17,18,19

Tie body čo si spomenul ma celkom dostali....ET 40 je schovana v blatníku ale tie výstupky tam vadili....

Vloženo

TU je TUV certifiakat k Tvojim diskom.

Podla nich musis urobit tieto upravy:

K41 An Achse 1 ist durch Nacharbeiten der Radhausausschnittkanten eine ausreichende

Freigängigkeit der Rad-Reifenkombination herzustellen.

K44 An Achse 2 ist durch Aufweiten der Kotflügel bzw. inneren Seitenteile eine ausreichende

Freigängigkeit der Rad-Reifenkombination herzustellen.

K45 An Achse 1 ist durch Nacharbeiten der Radhausinnenkotflügel, Kunststoffeinsätze bzw. deren

Befestigungsteile eine ausreichende Freigängigkeit der Rad-Reifenkombination herzustellen. Ein evtl.

vorhandener Spritzschutz für den Ansaugweg des Luftfilters muss erhalten bleiben.

Podla tej ich tabulky, by si s pneu 225/35R19 tieto problemy nemal mat. Skoda, ze si to nepozrel pred kupou pneu :-/

Vloženo

To je tak,ked sa pred rozhodujucim krokom neporadíš....Dík za info,ale ajtak som z toho jelen prekladal som to na prekladači a tam je to dost nezrozumitelné :kuk: vedel by si mi to v krátkosti opísat? Predok bude asi OK či? Fakt si cením tvoju pomoc :palec2:

Vloženo

Našel jsem překlad na jiné ráfky,bohužel z uvedených podmínek je tam jenom K41 a K45.

K41 Na ose 1 je třeba repasí hran výřezu podběhů kol vytvořit dostatečnou průchodnost kombinace kol/pneumatik.

K45 Na ose 1 je třeba vytvořit repasí vnitřních blatníků podběhů kol, plastových vložek resp. jejich upevňovacích dílů dostatečnou průchodnost kombinace kol-pneumatiky. Případná ochrana proti stříkání pro sací dráhu vzduchového filtru musí zůstat zachována

Vloženo

volne prelozene K44: Na osi 2 je potrebne urobit dostatocny priestor rozsirenim blatnikov alebo ich vnutornych casti...

Pokial ti to vpredu nesucha, tak uprav len zadok. Prosim, urob aspon foto spredu a zozadu ako to licuje s blatnikmi, som vazne zvedavy :) Ja totiz uvazujem o kombinacii 8,5" s ET 45-48 a pneu 235...

Vloženo

Tvoj názor? je to OK? Ja som tu našiel ani neviem kde jedného maníka asi aj vieš mal strieborné RSo a má tam Tomasony TN5 235/35 ET40 a písal.že plne naložený nič neškrtal...skúsim naložit a uvídíme...som presvedčený,že to robí ten prasknutý doraz a ide to viac než na doraz..určite by som potreboval radu kolko znížit aby tie 19ky pekne sadli a bolo to ok aj pri 4 ludoch...

Vloženo

Podla foto to vyzera OK, nepovedal by som, ze to bude skrtat...A viem koho myslis. Pravdupovediac nechapem, preco mu to neskrta lol Mozno ma nastavene vacsie odklony kolies (neskrta, ale pneu sa budu nepravidelne opotrebovavat)... Obcas zajdem na nemecke forum, a tam im tato kombinacia diskov a pneu zarucene skrta...

PS: Inac FL Octavie su na tom o trochu lepsie, lebo maju o par mm uzsie zadne napravy...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...