Březen 30, 201114 r u OII hraje ET hodně... mám kola 8,5x19 ET50 s pneu 225/35 sníženo oproti RS podvozku 60/50mm (normální OII 70/60mm??) a je to tak akorát na předku.. ET40 už by byla smrt.
Květen 2, 201114 r Tak on s tym aj skusil jazdit? Tak jak jsem asi před měsícem slíbil vyfotit ty kolegovy 19". Snížení podvozku o - 3cm (jen výměnou pružin) Jen se omlouvám, ale lépe to vyfotit nešlo jelikož můj mobil je prehistorický a auto stálo blbě na parkovišti.
Květen 2, 201114 r Dakujem, dakujem Presne tieto 19" mal aj jeden cierny GTI - vzdy som slintal, ked som okolo neho prechadzal...
Květen 4, 201114 r Pokusím se, ale u nás teď padá sníh. Pokud udělám lepší foto tak to sem nalepím. Problém je, že parkujeme na parkovišti mezi mnoha auty a pak se to špatně fotí.
Červenec 4, 201114 r Chalani mam RS II kola 19 ET 40 pneu 235/35 a škrtá mi to občas vzadu o ten vystupok plechu v blatníku ako sa spája blatník s nárazníkom...čo stým? A ešte chcem znižovat podvozok tak fakt neviem čo a ako...Vytiahnut blatníky? Upraveno Červenec 4, 201114 r od gargamel01lc
Červenec 5, 201114 r Predpokladam, ze sirka disku je 8,5"... Malo by stacit zaklepat alebo odstrihnut plech, na ktory sa pripaja naraznik. Inac k sirke 8,5" je pre Octaviu uplne limitne ET 45, lepsie ET 50...Alebo by este mohlo pomoct vymenit gumy za 225... Upraveno Červenec 5, 201114 r od Cjoctavian
Červenec 5, 201114 r OK..Dííík. Dnes som sa to snažil trochu upravit tak uvidíme či to bude škrtat dalej odstranil som ten plech Neviem čí vymenit gumy su funglovky a robilo to na jednej strane u šoféra vzadu...Všimol som si že je prasknutý doraz na tlmiči tak mám čo robit... Ked to nepomože dám vytiahnut blatníky....Inak tie konfigurátory na nete pri výbere alu dovolovali aj ET 40 s pneu 235/35 a šírku 8.5 ----- Pekne ma zblbli kola su zapísané aj v TP
Červenec 5, 201114 r Tak AEZ alebo Dezent ma homologovane aj 8,5" s nezmyselnym ET 35 - ale v certifikate TUV k diskom mas potom aspon 10 bodov s vypisanymi potrebnymi upravami (v nemcine - ako napriklad odstranit skrutku vpredu, namiesto toho podblatnik len prilepit, zaklepat lemy vzadu atd...) Mohol by si mi prosim popisat vsetky kroky, ktore si musel (na Slovensku) postupit, aby si disky dal zapisat do TP? Vdaka.
Červenec 5, 201114 r Tak ja mam RSo na CZ SPZ byvam tu už dlho....Tu v CZ klasika typovy list od dovozcu-predajcu alu smer STK technik nekontroloval iba chvalil kola...Potom kontroloval šírku pneu indexi ho nezaujímali 200kč smer magistrat a tam to začalo že prečo nemám zapísané indexi? nakoniec sa opýtal,že čo tam mám za indexi asi bol tiež autičkár tak mi tam naklepal 91Y presne tak ako som mu povedal..... Ak mas typovy list od kolies schvaleny pre SR tak by nemal byt problem ani na SK zrejme stejny postup...V TP mam celú škálu 16,17,18,19 Tie body čo si spomenul ma celkom dostali....ET 40 je schovana v blatníku ale tie výstupky tam vadili....
Červenec 6, 201114 r Uz som pocul aj o tom, ze niektore Octavie nemaju zadnu napravu ulozenu dokonale symetricky. A ukazalo sa to az po montazi 2 cm podloziek Ked pojdes niekedy na geo, tak to skus dat zmerat...
Červenec 6, 201114 r OK.Ked budem znižovat tak tam zajdem a dam to zmerat...Myslim že ten doraz na tlmiči je KO tak sa to odzrkadlilo na škrtancoch len na tej jednej strane...
Červenec 6, 201114 r TU je TUV certifiakat k Tvojim diskom. Podla nich musis urobit tieto upravy: K41 An Achse 1 ist durch Nacharbeiten der Radhausausschnittkanten eine ausreichende Freigängigkeit der Rad-Reifenkombination herzustellen. K44 An Achse 2 ist durch Aufweiten der Kotflügel bzw. inneren Seitenteile eine ausreichende Freigängigkeit der Rad-Reifenkombination herzustellen. K45 An Achse 1 ist durch Nacharbeiten der Radhausinnenkotflügel, Kunststoffeinsätze bzw. deren Befestigungsteile eine ausreichende Freigängigkeit der Rad-Reifenkombination herzustellen. Ein evtl. vorhandener Spritzschutz für den Ansaugweg des Luftfilters muss erhalten bleiben. Podla tej ich tabulky, by si s pneu 225/35R19 tieto problemy nemal mat. Skoda, ze si to nepozrel pred kupou pneu :-/
Červenec 6, 201114 r To je tak,ked sa pred rozhodujucim krokom neporadíš....Dík za info,ale ajtak som z toho jelen prekladal som to na prekladači a tam je to dost nezrozumitelné vedel by si mi to v krátkosti opísat? Predok bude asi OK či? Fakt si cením tvoju pomoc
Červenec 6, 201114 r Našel jsem překlad na jiné ráfky,bohužel z uvedených podmínek je tam jenom K41 a K45. K41 Na ose 1 je třeba repasí hran výřezu podběhů kol vytvořit dostatečnou průchodnost kombinace kol/pneumatik. K45 Na ose 1 je třeba vytvořit repasí vnitřních blatníků podběhů kol, plastových vložek resp. jejich upevňovacích dílů dostatečnou průchodnost kombinace kol-pneumatiky. Případná ochrana proti stříkání pro sací dráhu vzduchového filtru musí zůstat zachována
Červenec 7, 201114 r volne prelozene K44: Na osi 2 je potrebne urobit dostatocny priestor rozsirenim blatnikov alebo ich vnutornych casti... Pokial ti to vpredu nesucha, tak uprav len zadok. Prosim, urob aspon foto spredu a zozadu ako to licuje s blatnikmi, som vazne zvedavy Ja totiz uvazujem o kombinacii 8,5" s ET 45-48 a pneu 235...
Červenec 9, 201114 r Tvoj názor? je to OK? Ja som tu našiel ani neviem kde jedného maníka asi aj vieš mal strieborné RSo a má tam Tomasony TN5 235/35 ET40 a písal.že plne naložený nič neškrtal...skúsim naložit a uvídíme...som presvedčený,že to robí ten prasknutý doraz a ide to viac než na doraz..určite by som potreboval radu kolko znížit aby tie 19ky pekne sadli a bolo to ok aj pri 4 ludoch...
Červenec 10, 201114 r Podla foto to vyzera OK, nepovedal by som, ze to bude skrtat...A viem koho myslis. Pravdupovediac nechapem, preco mu to neskrta Mozno ma nastavene vacsie odklony kolies (neskrta, ale pneu sa budu nepravidelne opotrebovavat)... Obcas zajdem na nemecke forum, a tam im tato kombinacia diskov a pneu zarucene skrta... PS: Inac FL Octavie su na tom o trochu lepsie, lebo maju o par mm uzsie zadne napravy...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.