Publikováno Říjen 26, 200717 r Poradi niekto??????????? Š-OCTAVIA r.v.2001 motor typ AQY najazdené 250000km, VAS vypisuje zavadu -17990 regulacní mez dosažena.V servise už vymenili plno sučiastok ako lambda sondy, ventil nadobky s aktivným uhlím, tes.sacieho potrubia, vstrekovacie ventili, všetko pracuje ako má. Zavada sa objavuje po kratkom odstavení vozu a znovu nastartovaní. Ma niekto podobnu skusenost a môze poradiť???? Dík
Říjen 26, 200717 r no nevim jak ty,ale ja si koupil embecko poprve , mam ho mesic a kurvuju jako spacek, auto stalo 220 000 , je to 1.6 75kw benal, a hned samozrejme kontrolka motoru, natoz mi v servise rekli ze to muze byt ,podotykam muze !!!! byt lambda 1, nebo kdyz to nebude ona tak lambda 2 kurva co jsme vsichni milionari aby jsme vyhazovali tisicovky do kanalu,to nejsou servisy,ale laboratore s vyzkumem kolik toho clovek vydrzi, neznate nekdo opravdu dobrej servis okolo Ostravy kde jsou opravdovi automechanici a ne rekvalifikovani hornici ?? Upraveno Říjen 27, 200717 r od creck
Říjen 27, 200717 r Kurva se neříká.................... Možná že se najde někdo kdo nebyl horníkem !!!!
Říjen 27, 200717 r Kurva ne,ale občas to slovo řeknu,ale nevím co s tím mají horníci společného. Ale koupit Octavii 1.6(embéčko) za 220 000 klacků .....Já jsem na půl horník,tak asi neporadím kde je """dobrej servis okolo Ostravy kde jsou opravdovi automechanici a ne rekvalifikovani hornici ?? """... .Snad jedině v Škoda Auto Mladá Boleslav,ale to taky není jisté... Upraveno Říjen 27, 200717 r od galaher
Říjen 28, 200717 r no neprijde ti zabavne kdyz ti automechanik rekne auto vypisuje vadne lambda sondy, vymenime prvni jednicku , kdyz to nebude ona vymenime dvojku no a nekdy se stava ze to nejsou ony tak pak budem patrat dal to je na zabiti
Říjen 28, 200717 r no neprijde ti zabavne kdyz ti automechanik rekne auto vypisuje vadne lambda sondy, vymenime prvni jednicku , kdyz to nebude ona vymenime dvojku no a nekdy se stava ze to nejsou ony tak pak budem patrat dal to je na zabiti ale něco na těch servisech bude.Nejhorší je když zajedeš do jednoho a pak do druhého a v každém ti řeknou jinou závadu.To je potom na zabití.Ještě,že máme toto forum,kde se dělíme o zkušenosti a rady... . Upraveno Říjen 28, 200717 r od galaher
Říjen 28, 200717 r no nevim jak ty,ale ja si koupil embecko poprve , mam ho mesic a kurvuju jako spacek, auto stalo 220 000 , je to 1.6 75kw benal, a hned samozrejme kontrolka motoru, natoz mi v servise rekli ze to muze byt ,podotykam muze !!!! byt lambda 1, nebo kdyz to nebude ona tak lambda 2 kurva co jsme vsichni milionari aby jsme vyhazovali tisicovky do kanalu,to nejsou servisy,ale laboratore s vyzkumem kolik toho clovek vydrzi, neznate nekdo opravdu dobrej servis okolo Ostravy kde jsou opravdovi automechanici a ne rekvalifikovani hornici ?? A co tak kousek od FM?
Říjen 28, 200717 r no nevim jak ty,ale ja si koupil embecko poprve , mam ho mesic a kurvuju jako spacek, auto stalo 220 000 , je to 1.6 75kw benal, a hned samozrejme kontrolka motoru, natoz mi v servise rekli ze to muze byt ,podotykam muze !!!! byt lambda 1, nebo kdyz to nebude ona tak lambda 2 kurva co jsme vsichni milionari aby jsme vyhazovali tisicovky do kanalu,to nejsou servisy,ale laboratore s vyzkumem kolik toho clovek vydrzi, neznate nekdo opravdu dobrej servis okolo Ostravy kde jsou opravdovi automechanici a ne rekvalifikovani hornici ?? A co tak kousek od FM? slo by , delas ty ??
Říjen 28, 200717 r A co tak kousek od FM? slo by , delas ty ?? Já to nedělám jen zkušenostech se škoda servisem jsem hledal a našel chlapíka u FM s celkem dobrým vybavením. Zítra k němu jedu po druhé. Tak pokud budu spokojený tak ti dám kontakt. Nehledá závadu jen Vagem ale proměřuje i osciloskopem. (Pro sériovou diagnostiku využíváme ATAL a Super VAG. Pro paralelní měření používáme čtyřkanálový osciloskop GMTO. Tato diagnostika má své uplatnění hlavně pro jednoznačné odhalení závady a tím šetří peníze majiteli vozu narozdíl od systému pokus-omyl.) To v závorce se dobře čte, viď.
Říjen 29, 200717 r Š-OCTAVIA r.v.2001 motor typ AQY najazdené 250000km, VAS vypisuje zavadu -17990 regulacní mez dosažena.Zavada sa objavuje po kratkom odstavení vozu a znovu nastartovaní. Nežere ti to olej?Ta závada vypadá na nižší tlaky ve válcích-už má něco naběháno-a spalování oleje ve směsi v některém válci-ŘJ nedokáže doregulovat emise a tak ŘJ napíše právě tu závadu reg. mez dosažena.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.