Jump to content

závada v eletronike motora

bazant22
 Share

Recommended Posts

Poradi niekto???????????

Š-OCTAVIA r.v.2001 motor typ AQY najazdené 250000km, VAS vypisuje zavadu -17990 regulacní mez dosažena.V servise už vymenili plno sučiastok ako lambda sondy, ventil nadobky s aktivným uhlím, tes.sacieho potrubia, vstrekovacie ventili, všetko pracuje ako má.

Zavada sa objavuje po kratkom odstavení vozu a znovu nastartovaní.

Ma niekto podobnu skusenost a môze poradiť????

Dík

:help::help::help:

no nevim jak ty,ale ja si koupil embecko poprve , mam ho mesic a kurvuju jako spacek, auto stalo 220 000 , je to 1.6 75kw benal, a hned samozrejme kontrolka motoru, natoz mi v servise rekli ze to muze byt ,podotykam muze !!!! byt lambda 1, nebo kdyz to nebude ona tak lambda 2 kurva co jsme vsichni milionari aby jsme vyhazovali tisicovky do kanalu,to nejsou servisy,ale laboratore s vyzkumem kolik toho clovek vydrzi, neznate nekdo opravdu dobrej servis okolo Ostravy kde jsou opravdovi automechanici a ne rekvalifikovani hornici ??

Edited by creck

:kol-98: Kurva ne,ale občas to slovo řeknu,ale nevím co s tím mají horníci společného. :blink: Ale koupit Octavii 1.6(embéčko) za 220 000 klacků .....Já jsem na půl horník,tak asi neporadím kde je """dobrej servis okolo Ostravy kde jsou opravdovi automechanici a ne rekvalifikovani hornici ?? """... :p.Snad jedině v Škoda Auto Mladá Boleslav,ale to taky není jisté... ;) Edited by galaher

no neprijde ti zabavne kdyz ti automechanik rekne auto vypisuje vadne lambda sondy, vymenime prvni jednicku , kdyz to nebude ona vymenime dvojku no a nekdy se stava ze to nejsou ony tak pak budem patrat dal :D

to je na zabiti :(

ale něco na těch servisech bude.Nejhorší je když zajedeš do jednoho a pak do druhého a v každém ti řeknou jinou závadu.To je potom na zabití.Ještě,že máme toto forum,kde se dělíme o zkušenosti a rady... :worthy .

Edited by galaher