Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Cau vsichni, mohl by mi nekdo poradit ? Mam oktavku 1,8 T (AUM) r.v. 2000 model 2001, 210000km najeto. Pri zahratem motoru po delsi jizde a dokonce nekdy i pri ujeti cca 15km kdyz necham auto na volnobeh po cca 15 - 20 sekundach zacne v motoru klepani jak kdyby to byl diesel :) ... Pozvolna to najede a klepe a kdyz slapnu na plyn tak se to uklidni ale po 15 - 20 sekundach volnobehu to opet zacne klepat. VAG mi k teto veci nevypisuje zadnou chybu.

Dalsi vec nebo spis problem cim by mohlo byt vynechani zapalovani na jednotlivych valcich ? Posilam vypis z VAGu ... DIKY MOC VSECM ZA OCHOTU A INFORMACE

6 Nalezeny chyby:

17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku

P1297 - 35-10 - - - Sporadicky

16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani

P0300 - 35-10 - - - Sporadicky

16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava

P0301 - 35-10 - - - Sporadicky

16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava

P0303 - 35-10 - - - Sporadicky

16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava

P0304 - 35-10 - - - Sporadicky

16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava

P0302 - 35-10 - - - Sporadicky

Jak tak koukám na ten výpis, tak ti to běží jen na 3 válce, proto ten pocit, že to má dunivý zvuk jako diesel.Já osobně s 1.8T nemám zkušenost ale vzhledem k naběhaným kilometrům bych navrhoval výměnu kabelů a svíček.Podobný problém jsme měli u OI 1.6 MPI 55 kW -zapalování Magneti Marelli-tam to dělala vysokonapěťová skřínka-je to krabička pod ŘJ motoru-vede z ní kabel do rozdělovače.Cena tý skříňky je asi 8 000,-.Prozkoumej zapalovací kabely a koukni kam vedou-bohužel nevím jak to v tvém motoru přeně je.Snad ti poradí i někdo z kolegů.V servise by ti to dát dohromady měli.

1.8T žádné zapalovací kabely nemá, má čtyři cívky nasazené přímo na svíčkách a nejspíš nějaká z těch cívek odešla, nebo je na odchodu, proto ty chyby o zapalování. Ten pokles tlaku bude nejspíše nějaká hadice uvolněná, nebo sponka na ní, mezi klapkou a turbem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.