android Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 Cau vsichni, mohl by mi nekdo poradit ? Mam oktavku 1,8 T (AUM) r.v. 2000 model 2001, 210000km najeto. Pri zahratem motoru po delsi jizde a dokonce nekdy i pri ujeti cca 15km kdyz necham auto na volnobeh po cca 15 - 20 sekundach zacne v motoru klepani jak kdyby to byl diesel ... Pozvolna to najede a klepe a kdyz slapnu na plyn tak se to uklidni ale po 15 - 20 sekundach volnobehu to opet zacne klepat. VAG mi k teto veci nevypisuje zadnou chybu. Dalsi vec nebo spis problem cim by mohlo byt vynechani zapalovani na jednotlivych valcich ? Posilam vypis z VAGu ... DIKY MOC VSECM ZA OCHOTU A INFORMACE 6 Nalezeny chyby: 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-10 - - - Sporadicky 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-10 - - - Sporadicky 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-10 - - - Sporadicky 16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava P0303 - 35-10 - - - Sporadicky 16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava P0304 - 35-10 - - - Sporadicky 16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava P0302 - 35-10 - - - Sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 Jak tak koukám na ten výpis, tak ti to běží jen na 3 válce, proto ten pocit, že to má dunivý zvuk jako diesel.Já osobně s 1.8T nemám zkušenost ale vzhledem k naběhaným kilometrům bych navrhoval výměnu kabelů a svíček.Podobný problém jsme měli u OI 1.6 MPI 55 kW -zapalování Magneti Marelli-tam to dělala vysokonapěťová skřínka-je to krabička pod ŘJ motoru-vede z ní kabel do rozdělovače.Cena tý skříňky je asi 8 000,-.Prozkoumej zapalovací kabely a koukni kam vedou-bohužel nevím jak to v tvém motoru přeně je.Snad ti poradí i někdo z kolegů.V servise by ti to dát dohromady měli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 2. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2007 1.8T žádné zapalovací kabely nemá, má čtyři cívky nasazené přímo na svíčkách a nejspíš nějaká z těch cívek odešla, nebo je na odchodu, proto ty chyby o zapalování. Ten pokles tlaku bude nejspíše nějaká hadice uvolněná, nebo sponka na ní, mezi klapkou a turbem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.