Přejít na obsah

OII RS TFSI A OIIRS TDI


mira

Doporučené příspěvky

Koukal jsem na to a nevim, nevim... jestli pánové nestraněj moc benzínu. Testovat sprinty na mokru, nebo ten šílenej výlet toho žlutýho eresa ze zatáčky. Jestli mu tam trochu nepomohl brzdama, že rychle impulzivně zapumpoval před zatáčkou aby odlehčil zadek a pak to takhle přetočil. Podle mě auto s predním náhonem a těžkým předkem by mělo spíš sklony k sunutí se zatáčky přídí po tečně. Beru to z čistně z fyzikálního hlediska, prakticky zkoušet nemůžu, zatím není na čem :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem na to a nevim, nevim... jestli pánové nestraněj moc benzínu. Testovat sprinty na mokru, nebo ten šílenej výlet toho žlutýho eresa ze zatáčky. Jestli mu tam trochu nepomohl brzdama, že rychle impulzivně zapumpoval před zatáčkou aby odlehčil zadek a pak to takhle přetočil. Podle mě auto s predním náhonem a těžkým předkem by mělo spíš sklony k sunutí se zatáčky přídí po tečně. Beru to z čistně z fyzikálního hlediska, prakticky zkoušet nemůžu, zatím není na čem :(

A co bys chtel od autowebu ? ...jezdil jsem s obema RSama a je pravda, ze benzin je uzivatelsky prijemnejsi a zvuk je taky jinde s TDickem se clovek musi naucit jezdit, je pravda ze pod 1800ot se mu do prace nechce (zkouset sprinty na mokru me prijde zcestny, to musela nafta hrabat i na trojku, ale jinak samo benzin ma o 30PS vic tak je nekde jinde..)...ale co se tyce jizdnich vlastnisti, jak na tom letisti pretocil tu naftu, tak to me fakt rozesmalo...meli dat poradnyho ridice, treba Krestu a ten at to zhodnoti, ne naky poloamatery..me prisli obe auta jizdne naprosto strovnatelny.. (kdyz sem jel se starou Fabii 1,4 a pak 2,0 ta je taky o hodne tezssi, tak me prisla jizdne taky nastejno) ..je dobry se podivat v TV na zavody VTCC jak i slabsi Leony 2,0 TDi 280PS predjizdej benzinaky 2,0 300PS.. k spotrebe i kdybych jezdil s naftou jen o 3L min, tak pokud clovek najede vic jak 20tkm rocne, tak je to sakra znat i pri stejne cene u benzinek...nehlede na to, ze majitel ORS bude nejspise trochu porusovat predpisy a kdyz autu nalozi, tak se bude spotreba rozchazet daleko vice...(pokud najedu treba 25tkm a bude me to stat rocne o 25t,-kc tak to uz jsou penize, treba pekna dovolena, nehlede na to, ze pri me jizde by to bylo daloko vice...)

Na zaver, pokud ma nekdo RSo na vejkendy, tak ja benzin jasna volba, ale pokud mam brat Octavu jako rodinne auto na denni pouzivani a chci se i sportovneji svezt, tak u me TDi vede...nehlede na nasledny lepsi prodej ...jinak pokud opravdu dobry svezeni, tak za ty prechy jsou tu lepsi hot hatche, treba FocusST...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, co se certite :D Vsak to rekli celkem jasne, pokud nalitate spoustu km, tak vyhoda nafty je jasna a to je uspora. S tim snad vsichni souhlasime ne ? Pokud srovnavali ostatni vlastnosti, tak vysel lepe benzin. Nic vic nic min.

No podle me je to jasny uz jen ty keci ze kuli o 30kg je tdi hozsi jizdne a podobny ptakoviny, na to je podvozek nic extra a pak ze je lepsi si radsi koupit 103Kw tdi ...ale tam ze zase nejsou ty kridla a spojlery...no proste nemam slov... ale je to autoweb, takze ani nic jineho uz urcite nikdo neceka......

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, co se certite :D Vsak to rekli celkem jasne, pokud nalitate spoustu km, tak vyhoda nafty je jasna a to je uspora. S tim snad vsichni souhlasime ne ? Pokud srovnavali ostatni vlastnosti, tak vysel lepe benzin. Nic vic nic min.

No podle me je to jasny uz jen ty keci ze kuli o 30kg je tdi hozsi jizdne a podobny ptakoviny, na to je podvozek nic extra a pak ze je lepsi si radsi koupit 103Kw tdi ...ale tam ze zase nejsou ty kridla a spojlery...no proste nemam slov... ale je to autoweb, takze ani nic jineho uz urcite nikdo neceka......

Ale v konecnem shrnuti se v nicem nesekli nebo snad ano ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, co se certite :D Vsak to rekli celkem jasne, pokud nalitate spoustu km, tak vyhoda nafty je jasna a to je uspora. S tim snad vsichni souhlasime ne ? Pokud srovnavali ostatni vlastnosti, tak vysel lepe benzin. Nic vic nic min.

No podle me je to jasny uz jen ty keci ze kuli o 30kg je tdi hozsi jizdne a podobny ptakoviny, na to je podvozek nic extra a pak ze je lepsi si radsi koupit 103Kw tdi ...ale tam ze zase nejsou ty kridla a spojlery...no proste nemam slov... ale je to autoweb, takze ani nic jineho uz urcite nikdo neceka......

Ale v konecnem shrnuti se v nicem nesekli nebo snad ano ?

Kdyz myslis, ja sem se aspon dobre zasmal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, co se certite :D Vsak to rekli celkem jasne, pokud nalitate spoustu km, tak vyhoda nafty je jasna a to je uspora. S tim snad vsichni souhlasime ne ? Pokud srovnavali ostatni vlastnosti, tak vysel lepe benzin. Nic vic nic min.

No podle me je to jasny uz jen ty keci ze kuli o 30kg je tdi hozsi jizdne a podobny ptakoviny, na to je podvozek nic extra a pak ze je lepsi si radsi koupit 103Kw tdi ...ale tam ze zase nejsou ty kridla a spojlery...no proste nemam slov... ale je to autoweb, takze ani nic jineho uz urcite nikdo neceka......

Ale v konecnem shrnuti se v nicem nesekli nebo snad ano ?

Kdyz myslis, ja sem se aspon dobre zasmal :)

No jestli nesouhlasis, rad si to poslechnu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, co se certite :D Vsak to rekli celkem jasne, pokud nalitate spoustu km, tak vyhoda nafty je jasna a to je uspora. S tim snad vsichni souhlasime ne ? Pokud srovnavali ostatni vlastnosti, tak vysel lepe benzin. Nic vic nic min.

No podle me je to jasny uz jen ty keci ze kuli o 30kg je tdi hozsi jizdne a podobny ptakoviny, na to je podvozek nic extra a pak ze je lepsi si radsi koupit 103Kw tdi ...ale tam ze zase nejsou ty kridla a spojlery...no proste nemam slov... ale je to autoweb, takze ani nic jineho uz urcite nikdo neceka......

Ale v konecnem shrnuti se v nicem nesekli nebo snad ano ?

Kdyz myslis, ja sem se aspon dobre zasmal :)

No jestli nesouhlasis, rad si to poslechnu ;)

No me stacili uz jen ty keci u Leona FR TDi ..ze je to jen na dalnici, a pro okresky je jina volba TFSi atd :) ...a ze vykon nakopava hlavne velke turbo, dit neni o nic vetsi jak na 140tce...ale ze tam jsou hlavne lepsi trysky aj to uz nevi ...dmnt...

http://www.autoweb.cz/za-volantem/seat-leo...article_id=9910

..jel sem v nem teda jen jednou a jako spolujezdec ale moc pekny svezeni, lepsi jak ORS i na okrescce...majitel bude pry davat chip na 210PS a to bude teprv zajimavy...majitel najezdi pry kolem 35t km rocne a to uz dela vyhodu min 40t kc rocne...takze voba byla jasna...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...