Jump to content

Videa

Zajímavá videa


1,025 topics in this forum

    • 1 reply
    • 191 views
    • 10 replies
    • 4.6k views
  1. Zandari vs RS3 ?

    • 1 reply
    • 802 views
  2. Tipy na vylety

    • 2 replies
    • 5.6k views
    • 1 reply
    • 3.5k views
    • 15 replies
    • 4.2k views
    • 5 replies
    • 4.1k views
    • 3 replies
    • 4.4k views
  3. Moje youtube videa

    • 1 reply
    • 5k views
  4. Pár dobrých videí

    • 6 replies
    • 8k views
    • 23 replies
    • 11k views
    • 4 replies
    • 6.5k views
  5. Omyly automobilizmu

    • 22 replies
    • 8.2k views
    • 0 replies
    • 4.2k views
    • 1 reply
    • 4.4k views
  6. Crash testy

    • 6 replies
    • 6.3k views
    • 0 replies
    • 4.6k views
  7. Fake or Real

    • 1 reply
    • 5.6k views
    • 0 replies
    • 5.4k views
  8. Nehoda kamiony

    • 8 replies
    • 6.6k views
  9. Semafory v Thajsku

    • 0 replies
    • 5.4k views
  10. HLADOVA MASINA

    • 2 replies
    • 5.5k views
  11. McLaren P1 Nürburgring

    • 0 replies
    • 5.4k views
  12. Praga

    • 0 replies
    • 5.7k views
  13. BT race

    • 0 replies
    • 5.7k views


  • Aktuální příspěvky

    • Nie "od" ale "po". Meraj od vrchu. Ak si netrufas, od toho su servisy
    • @petulko klucka je plast. Tam sa to da podla mna uplne lahko opravit. Ale to by som neriesil a ak sa nemylim, to mas sluzobne, tak to uz duplom nie
    • Zdravím,   nedávno jsem koupil jedničkového Superba, 2,5 TDI, 120kW. Při jizdé nad 80 km/h mi začne každých, přibližně, 5 minut problikávat osvícení interiéru. Myslím tím podsvícení ovládání zrcátek, seřizování zrcátek, a ostatní tlačítka. V neposlední řadě, rozsvítí se kontrolka "Emise, do dílny". (V autě je také rádio Škoda Rhapsody, je možné, že je na vině to rádio?) Předpokládám chybu někde v elektrice, ale opravdu tomuhle nerozumím. Toť také důvod, proč píšu.   Problikáváním myslím - zhasnutí a za necelou vteřinu opět rozsvícení. Auto také ztratí výkon na přibližně stejnou dobu. Tyhle události na sobě ale nejsou závislé. Problikávání probíha častěji než ztráta výkonu. V mém slovníku ztráta výkonu = držím plyn pořád stejně, plyn najednou jak kdyby se odpojil.   Předem všem díky za pochopení a za případnou radu, jak tohle řešit. 
    • Děkuju za odkaz. Už jsem si stáhnul.   Jsem asi technickej retard, ale nějak to nechápu.   A = 456 s tolerancí 50 mm. To A se začíná měřit od nějaké přerušované čáry (ale není vyznačeno jak vysoko se nachází), to si to mám změřit od skla dolů? Ale stejně z toho nevyplývá kde má paprsek končit nebo ano? To tam nemohli rovnou napsat, že paprsek má končit ve výšce XY od dolního okraje okna? Fakt promiňte, ale technika mne neživí, naopak jsem úplně na druhé straně technicko - humanitního spektra, v docela "ne/oblíbeném" povolání.
×
×
  • Create New...