Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (125 kW)


George Couser

Doporučené příspěvky

Ahojte,

neviete mi prosim niekto z vas potvrdit ci je 22tyzden realny pre CR motory do RSiek. Niekde som to cital ale nejak je ticho. Dnes som dostal kalkulaciu tak ci ju mam posunut dalej alebo este chvilku pockat.

Dik.

já bych to viděl až od nového MR, tj od 8. měsíce ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem zvědav na ten CR, ale osobně bych do něj v první serii nešel, ten první rok se budou ladit chyby, které s sebou přinese osazení do škodovky a možná i nějaká výrobní nedokonalost motoru jako takového.

zkrátka jsme zvědav, jaký to bude motor ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si nenavyberam bude sluzobna s moznostou odkupu po odjazdeni a PD som uz nechcel, teda ak je moznost CR. Ja som tiez opatrny s tym co je nove, ale koncernove auta uz na tom behaju takze sa az tak nebojim ako pri niecom uplne novom.

Editováno: , autor: kingo12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem zvědav na ten CR, ale osobně bych do něj v první serii nešel, ten první rok se budou ladit chyby, které s sebou přinese osazení do škodovky a možná i nějaká výrobní nedokonalost motoru jako takového.

zkrátka jsme zvědav, jaký to bude motor ;)

Tak tak...taky jsem tehdy kolem roku 2000 koupil první 1.9TDi-PD 85kw v Passatu....a teda žádná sláva to nebyla,váhy vzduchu odcházeli po 30-40.000km,u jednoho Passatu kleknul úplně motor,rozsvítilo se mazání ve 14.000km a konečná,v servisu to vůbec neřešily a hned ho vyměnily.....to bylo tak ze závad,pak taky ty jízd.vlastnosti nebyla žádná slast,motor při startech a chcípání kopal s celym autem,odcházeli tam ty řemenice s tlumičem kmitu na klikách,ty se normálně uklepávali,volnoběžky na altíku ty odcházeli jak na běžícim pásů atd.prostě po přesednutí z držáku 1.9TDi 81kw na mě moc ty první PD nezapůsobily ......až pak následující 1.9TDI-PD 96kw...ty už byli zas naprosto v pohodě bez větších problémů....vlastně motory byli úplně bez problémů ze celou dobu co jsem je měl.

Ten systém CommonRail jako takový bude asi v pohodě protože Audi u V6TDI to dělá už pár let a bez problému,ted záleží co samotná mechanika motoru na tento typ vstřikování.........hlavně jestli na to předělali ten stávající 2.0TDI protože pochybuju že ten 2.0TDi-CR bude scela novej motor....můj názor je že to bude po mechanický stránce stávající 2.0TDI-PD akorát změněj typ vstřikování a snad doufám u něj vychytaj ty jeho mouchy.

Já už po hořké zkušenosti ze 3ks 2.0TDi-PD si rozhodně počkám,stejně v létě pro sebe už jako nástupce chci koupit jen V6TDI a nic jiného,takže pro mě osobně je tahle OII 1.9TDi poslední Škodovka ve které jezdim a bohužel musim do Audi.......Čekal jsem že do SII nějakou tu V6TDI daj,tak nějak jsem s tim i počítal protože se to i psalo v časopisech,ale bohužel smůla.

Ted ještě co to půjde obměnim ty OII-1.9TDI za nové a pak uvidíme co ty CR....každopádně do firmy je dříve jak za rok a půl nekoupim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Záleží na tom, na co člověk podepisuje objednávku. Nikdo ti rozhodně nikdy nedodá nic jinýho, než co sis objednal jen proto, že se v čekací lhůtě změnila nabídka. Tedy - pokud dealer potvrdil TDI CR, tak bude a nic na tom nemění fakt, že zatím oficiálně v nabídce není, jelikož tam se objeví až s oficiálním náběhem, přesně jak říká Doli ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem jednou porovnával německý konfigurátor s tím naším a tam už elegance je fakt elegance. Radši nevypisovat, bo tu budem na*raný :D Pořizovačka je v přepopočtu vyšší, ale když jsem dopočítal tu výbavu, tak to tam mají snad i levnější.

To maj a např.taková Elegance tam má ve standartu navíc oproti nám.....1.malý kož.paket,2.hlav.airbagy,3.vyhřív.př.sedadel,vyhřív.ostřiky atd.atd.

No jo no....Česká Škodovka hold pořád leze němcům za zadku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To maj a např.taková Elegance tam má ve standartu navíc oproti nám.....1.malý kož.paket,2.hlav.airbagy,3.vyhřív.př.sedadel,vyhřív.ostřiky atd.atd.

No jo no....Česká Škodovka hold pořád leze němcům za zadku ;)

To Eleg nema ani v kuzi volant a vyhr aspon predni sedacky? sem myslel ze aspon elegance uz to ma ..to je teda traga...

Me stacilo co me znamej ukazoval kdyz si privezl 1,8T Tour a sportpaket, xeny, esp, vyhr sedaky, climatronic paket, tempomat, parkpilot jen za asi +50t,- v Cr min 100t,- a to mu dali jeste slevu na katalog cenu, takze vysla jako v hola v CR :)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlepsi je clanek v poslednim SM ... v CR OII 470 000,- 1,6 Amb v DE 410 000,- ! Finsko 336 000,- !! holt kurz Eura dela divy, uz by si to kurva mela Skodovka uvedomit a predelat ceniky jako treba Audi !!!!

Nebo Pasik B6 1,6 TredLine CR 644 000,- a Dansko ktere je za rohem na hranice 700KM stoji 460 000,- !!!!

Nejvetsi masakr co me rikal znamej je treba Skoda SB 2,8 Eleg v CR 980 000,- a v Bahrajnu pod 500 000,- ...nebo nove Mondeo v CR 890 000,- v Bahrajnu 310 000,- no neberte to :)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Eleg nema ani v kuzi volant a vyhr aspon predni sedacky? sem myslel ze aspon elegance uz to ma ..to je teda traga...

Me stacilo co me znamej ukazoval kdyz si privezl 1,8T Tour a sportpaket, xeny, esp, vyhr sedaky, climatronic paket, tempomat, parkpilot jen za asi +50t,- v Cr min 100t,- a to mu dali jeste slevu na katalog cenu, takze vysla jako v hola v CR :)

Ne nemá.........a vůbec se nediv...Škodovka nabíra už móresy z VW......Když jsem kupoval ve 2003 poslední Passaty,tak jsem je měl v nejlepší seriový výbavě Highline a nemělo to ani Al.kola,PC,mlhovky apod. ;) ..to zas pořád zlatá Škodovka :)

U OI měla Elegance vyhřív.sedadla až ke konci,tak to bude asi i u OII,facelift zas určitě dostane něco na víc.

A to si vem že ty auta jsou u všech sousedů levnější,nemluvě o jejich celkově lepší životní úrovni a když jsem nedavno četl nějakej článek o tom kde jsou jaký modely a výbavy nejprodávanější tak Němci,Holanďani a prostě všichni západní sousedi kupují auta jen v těch nižších výbavách a jen Čecháčkové a Poláci kupujeme auta v co nej.výbavách a prostě že si na to potrpíme.

Byl tam příklad zrovna Octávie a v německu je nejprodávajší jednoznačně výbava Ambiente a u jejich domácího Passatu Trendline,max.Sportline......

Prostě mi tady ještě asi trpíme postkomunistickym syndromem nebo nevim.......ale prostě je to tak.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...