Kuba Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Zdárek, nevíte někdo jaký je význam signálů přicházejících od lambda sondy? Lambda dává 0-1Volt, nevítě někdo co to znamená když se to blíží k 0V a pak k tomu 1V? Jedna možnost je žádná nespálená směs ve výfukových plynech a druhá je spousta nespálené směsi, otázka je kdy je která. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 lambda by se mela pohybovat zhruba od 0.2V-0.8V,pricemz vyssi napeti je vetsi podil O2,protoze vsak probiha regulace tak vlastne za provozu "kmita" mezi temito hodnotami ,ss tam nameris cca 450-500mV.reakce ma byt vice jak 5kmitu za sec,jinak je tzv.mrtva- otravena. napeti 0V a 1V bys nemel namerit nikdy,je to udelane kvuli rozpoznani zkratu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba Vloženo 3. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 lambda by se mela pohybovat zhruba od 0.2V-0.8V,pricemz vyssi napeti je vetsi podil O2,protoze vsak probiha regulace tak vlastne za provozu "kmita" mezi temito hodnotami ,ss tam nameris cca 450-500mV.reakce ma byt vice jak 5kmitu za sec,jinak je tzv.mrtva- otravena.napeti 0V a 1V bys nemel namerit nikdy,je to udelane kvuli rozpoznani zkratu. Díky za odpověď, Ptám se protože mi motor na divně houpe (na cca 1000ot je to nejhorší), je to takový houpání v rozmezí cca 300ot, prostě sám přidává a ubírá, na volnoběhu je pak ten chod také trochu neklidnější. Dělá mi to snad už poslední půlrok a nemůžu na to přijít. (Nový zapalovací kabely, víčko rozdělovače, palec, řídící jednotka, vyčištěný sání i klapka), diagnostika nepíše žádný chyby, je to docela oříšek. No a právě ta lamdla mi v tom houpání skáče mezi těmi cca 0.2-0.8, houpe to tak co vteřina prostě jak ten motor pořád ubírá a přidává. Tak mě napadlo že bych se tohohle mohl chytnout a že by mi to řeklo jestli v tom houpnutí mi chybí jiskra nebo benzín. (tzn. jestli je v háji snímač otáček, zapalovací modul a nebo některej ze vstřikovacích ventilů, benzínový čerpadlo atp.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 muze to byt neco z toho co pises (muz byt i prasklina v sani )nebo taky pokud je to MPI tak neserizena klapka,ona totiz nekde nejde seridit Vagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba Vloženo 3. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 muze to byt neco z toho co pises (muz byt i prasklina v sani )nebo taky pokud je to MPI tak neserizena klapka,ona totiz nekde nejde seridit Vagem. Je to 1.6MPI, klapku tam mám druhou, myslím že to začalo dělat už u té staré. Jinak vagem jde uvést do základního nastavení a pokud jí sleduju na vagu, tak všechny hodnoty vypadají ok. (potenciometr ukazuje plynule, žádný skoky, žádný bláznivý věci). Ale když ohřeju motor, tak jak píšu, na tisíci to houpe a na volnoběh to začně podle mě prostě na nějakým válci vynechávat nebo co. Klapka dohonce na volnoběhu to houpání zkouší (na základě signálu od čidel a jednoty) usměrnit, tzn. motor poprvé houpne, chviličku na to začně klapka otvírat, pak zase zavírat, ale nejdřív klapka drží (na vagu vše drží, točky, úhel klapky, teploty vše stabilně ok) a až po prvním škytnutím motoru začne otvírat a závírat a klape jak prdlá aby to srovnala. Má někdo zkušenosti s přisáváním falešného vzduchu v sání? Já mám zatím zato, že by se to projevovalo tak nějak v celém rozsahu a třeba menším výkonem. Můj problém je od volnoběhu do cca 1100ot, kdy prostě motor jako vynechává. Na volnoběhu se chová podobně když odpojím kabel od svíčky. To škytá podobně, jenže i tímhle způsobem je dost blbě poznat na kterým válci by je závada(jestli je jen na jednom). Neměl někdo zkušenosti ze závadou např. zapalovacího modulu, hallova snímače otáček, nebo vstřikovací trysky, jaké byly projevy? Co to dělalo? Nemám druhé auto abych prohazoval díly a zkoušel, no a aby mi v servise otestovali odstřiky, to se mi taky moc nechce aby mi to rozvrtali, já jim zaplatil vejplatu a řekli mi že to je něco jinýho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
983filip Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 zdravim potrebujem poradit napatie na lambde sonde ma byt 4,5v na pinoch 3 a 4 pri zapnutom zapalovani ja som nameral 1.2 v na dvoch feliciach 1.3 mpi na mojej aj pise chybu prilis maly signal na lambde skrat na plus potrebujem vediet ci naisto ma mat felicia 1.3 mpi na pinoch 3 a 4 4.5 V na 1. 6 mpi som nameral 4.5V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.