Přejít na obsah

rozperna tyc


bugsy

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...

Zdravím chlapy, mám dotaz jestli někdo nedokáže vysvětlit jaký je rozdíl v přední rozpěře mezi tlumiče, ktera je tzv. Celá pevná - že ta tyč je navařená přímo k držáků, které se pak přišroubují že zhora do motorového prostoru.

A pak dělají další typ a to že ta tyč je s držáky spojena přez šrouby. To pak ale podle mne ztratí funkci přenášet náklon karoserie ale karoserii drží jen aby se jako nekroutila k sobě.

A další typ je že má uprostřed štelovací sroub, ale tím se zase sníží tuhost te tyče ne.

Dokáže to někdo vysvětlit? Děkuji předem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť o to jde aby nešly tlumiče k sobě.Ono vezmi si tu svařenou tyč a upni její konec do svěráku a zkus zabrat nahoru a dolu.

Jejda ona se prohýbá.Takže tady rozdíl mezi vařenou a šroubovanou nehledej.

A šroub ti opět pevnost neovlivní.Ta tyč je namáhaná stláčením,ne ohýbáním.

Ten šroub tam je pro větší univerzálnost a hlavně někdo tím šroubem lehce jakoby tlumiče roztahuje od sebe.

Udělá takové pnutí.

Není to z mojí hlavy ale od kamaráda co se tímhle zabývá.Jestli to je hloupost,tak mě opravte :kol-47:

Tyč jsem si dělal sám a taky tam mám ten šroub.Na jedné straně levý a na druhé pravý závit.

Takže když klíčem otáčím,tak se mi ty 2 tyče od sebe roztahují nebo přitahují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a pak ti udělám ještě tu zadní co mám já a bude to good.

Jakej máš podvozek na autě?

Na sérii ikdyž RS to asi stejně moc platné nebude....

Další věc je ta ,že vepředu ti je ta tyč stejně nic moc platná.

Ty kapsy co v nich jsou tlumiče jsou navařené na přepážce. A ta sama vyztužuje.

Něco jiného to je třeba u Felicie ,tam jsou ty kapsy dál v motorovém prostoru a volně,

Mě se líbí ty přední výztuhy jak jsou do trojúhelníku.Hlavní tyč(přepona) mezi tlumičema a pak odvěsny přidělaný právě k té příčce.

Asi budu ještě vylepšovat :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím tě mám komplet podvozek KW, štelovací jak výškově tak tuhostně. Jsem s nim max spokojen i když dalo práci najit kompromis v tuhosti. Výškově je niší oproti originálu RS o 20mm takže to mne bohatě stačí ale když se jede na nějaký sraz tak se dává ještě o kousek dolů. Ještě chci dát přední stabilizátor od KW ale musím s někým probrat jakou velikost a co na to budou říkat stabilizační tyčky. Jinak na tu zadní vzpěru se těším. A pro informaci všem, když si budete, objednávat vzpěru přez net, tak buď do té společnosti napište nebo volejte a chtějte vědět jestli popis a obrázky skutečně sedí, i když tam není napsáno ilustrační foto. Mne domů přišel takový šmejd který vypadal uplně jinak než nabízela firma, štelování na šroubech co mělo být tak nebylo a nešla do auta ani napasovat. Hnus a okamžitě vrácení.

Editováno: , autor: M.i.r.a.s._
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...