raob design airbrush Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 no tak přesně tuhle tyč mám, co se týká zpracování tak super mám ji dokonce i z tohodle obchodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 nemusis ani podbehy sundat mam tam - http://www.tuning-skoda.sk/detail/rozpra-p...-3-dln-844.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Bych teda řekl, že JOM zrovna šunt je! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 no uvidíme co to bude zač, lehce se vymění třeba za Sparco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mcsolle Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 ja by som dal origo z S3 /keby som nemal/ a daj aj spodnu z S3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 no uvidíme co to bude zač, lehce se vymění třeba za Sparco SPARCO, tak to už je jiná! Ale bude minimálně 2x dražší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 (editace) tak tyč je na svém místě ale problém s kapotou, musela se drobátko upravit asi po dělce 30cm, ten dvojitý plech tam vadil taky tu někdo musel upravovat kapotu nebo to je tím že je to laciná tyč??? Editováno: 26. Únor 2009, autor: raob design airbrush Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Zdravím chlapy, mám dotaz jestli někdo nedokáže vysvětlit jaký je rozdíl v přední rozpěře mezi tlumiče, ktera je tzv. Celá pevná - že ta tyč je navařená přímo k držáků, které se pak přišroubují že zhora do motorového prostoru. A pak dělají další typ a to že ta tyč je s držáky spojena přez šrouby. To pak ale podle mne ztratí funkci přenášet náklon karoserie ale karoserii drží jen aby se jako nekroutila k sobě. A další typ je že má uprostřed štelovací sroub, ale tím se zase sníží tuhost te tyče ne. Dokáže to někdo vysvětlit? Děkuji předem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Vždyť o to jde aby nešly tlumiče k sobě.Ono vezmi si tu svařenou tyč a upni její konec do svěráku a zkus zabrat nahoru a dolu. Jejda ona se prohýbá.Takže tady rozdíl mezi vařenou a šroubovanou nehledej. A šroub ti opět pevnost neovlivní.Ta tyč je namáhaná stláčením,ne ohýbáním. Ten šroub tam je pro větší univerzálnost a hlavně někdo tím šroubem lehce jakoby tlumiče roztahuje od sebe. Udělá takové pnutí. Není to z mojí hlavy ale od kamaráda co se tímhle zabývá.Jestli to je hloupost,tak mě opravte Tyč jsem si dělal sám a taky tam mám ten šroub.Na jedné straně levý a na druhé pravý závit. Takže když klíčem otáčím,tak se mi ty 2 tyče od sebe roztahují nebo přitahují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Tak máš pravdu Ondrero, ptal jsem se na to u nás chlapíka co do toho dělá. Jinak mám už doma tu přední rozpěrnou tyč a na konci jsou šrouby, ( jako má 120 na spodním rameni k odklonu kol ) kterýmy se dá lehce roztáhnout od sebe. Jestli to na autě bude znát dám vědet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 No a pak ti udělám ještě tu zadní co mám já a bude to good. Jakej máš podvozek na autě? Na sérii ikdyž RS to asi stejně moc platné nebude.... Další věc je ta ,že vepředu ti je ta tyč stejně nic moc platná. Ty kapsy co v nich jsou tlumiče jsou navařené na přepážce. A ta sama vyztužuje. Něco jiného to je třeba u Felicie ,tam jsou ty kapsy dál v motorovém prostoru a volně, Mě se líbí ty přední výztuhy jak jsou do trojúhelníku.Hlavní tyč(přepona) mezi tlumičema a pak odvěsny přidělaný právě k té příčce. Asi budu ještě vylepšovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alchemix Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 tak sem někdo dejte fotku jak to máte udělané, taky o tom dost uvažuju, že bych dal rozpěrnou tyč. Jak se to tedy uchytává u octavie? Na Feldě jsem to měl a tam to bylo jasný, drželo to na šroubech co drželi tlumič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 Ty 4 díry pro šrouby jsou vyvrtané jak do plechu kapsy,tak do toho nabodovaného kroužku uvnitř .Takže jsem odvrtal asi 3mm materiálu.A když to stáhnu na krev 4x M8 pevnostníma šroubama,takl to musí držet jako bejk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 17. leden 2012 Sdílet Vloženo 17. leden 2012 (editace) Prosím tě mám komplet podvozek KW, štelovací jak výškově tak tuhostně. Jsem s nim max spokojen i když dalo práci najit kompromis v tuhosti. Výškově je niší oproti originálu RS o 20mm takže to mne bohatě stačí ale když se jede na nějaký sraz tak se dává ještě o kousek dolů. Ještě chci dát přední stabilizátor od KW ale musím s někým probrat jakou velikost a co na to budou říkat stabilizační tyčky. Jinak na tu zadní vzpěru se těším. A pro informaci všem, když si budete, objednávat vzpěru přez net, tak buď do té společnosti napište nebo volejte a chtějte vědět jestli popis a obrázky skutečně sedí, i když tam není napsáno ilustrační foto. Mne domů přišel takový šmejd který vypadal uplně jinak než nabízela firma, štelování na šroubech co mělo být tak nebylo a nešla do auta ani napasovat. Hnus a okamžitě vrácení. Editováno: 17. leden 2012, autor: M.i.r.a.s._ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.