Publikováno Prosinec 13, 200717 r Zajimaly by mě názory na přidávání bio paliva do nafty.Čet jsem,že u TDI PD to neprospívá vstřikovačům,zkracuje se životnost.Proč s tim Škoda něco nedělá,anebo proč nám stát KURVÍ MOTORY!!!!!!!
Prosinec 13, 200717 r Zajimaly by mě názory na přidávání bio paliva do nafty.Čet jsem,že u TDI PD to neprospívá vstřikovačům,zkracuje se životnost.Proč s tim Škoda něco nedělá,anebo proč nám stát KURVÍ MOTORY!!!!!!! Nemusíš mít obavy, nic to vstřikům neudělá ani motoru.Dělaly se testy směsy až s 30% podílu řepkového oleje a zanášel se semínkovým prachem palivový filtr a když vůz stál delší dobu 2-3 měsíce semínkový prach se dost usadil dole v pouzdře palivového filtru a v nádrži ale neprokázalo se poškozování vstřikovací soustavy.Zatím hrozí příměs 2-5% a to nic není.
Prosinec 14, 200717 r Kdoví na co jsme jezdili do teď ... občas to duní jako když tam natankuješ trichlák se šumákem. Nafta braná v Německu jenom ševelí.
Prosinec 15, 200717 r daklarovaný množství příměsí je opravdu asi příliš malý, než aby to mělo nějakej negativní vliv. Otázkou je, zda toho tam u jednotlivých čerpadel vynalézaví provozovatelé nezvrhnou podstatně víc. A proto jezdím tankovat dneska už jen tam, kde vím (nebo si alespoň myslím), že to neudělají.
Prosinec 15, 200717 r žiju v tom, že příměs biosložky pohonné hmoty prodraží, takže tady by si asi nikdo nějakým větším přimícháváním nepomoh
Prosinec 15, 200717 r žiju v tom, že příměs biosložky pohonné hmoty prodraží, takže tady by si asi nikdo nějakým větším přimícháváním nepomoh taky s touto úvahou žiju a tak se "nadměrnému" přidávaní bio složek neobávám.
Prosinec 16, 200717 r tak to jsem žil až do teď v bludu. Díky hoši, že jsem procitl. Já myslel, že ty sračky z řepky jsou levnější. Nebo co to tam vlastně přidávají ?
Prosinec 16, 200717 r No já dokonce slyšel,že na výrobu jednoho litru řepky se propálí jeden litr klasický nafty.Jestli je to pravda nevim.
Prosinec 16, 200717 r Určitě, takové ty lepší aditivované "závodní" diesely budou stát za nedlouho 50,-/ litr a myslíte si, že lidi budou jezdit méňe? Ani omylem, jen budou mít hlouběji do kapsy, budou jezdit ze starejma ojetinama, v kterých budou umírat a tam to všechno zatím spěje!! Hnus
Leden 9, 200817 r Co jsem četl tak ty biosložky se do nafty třeba v německu přidávaj už nějakou dobu(snad 2.roky) a v pohodě a tam když člověk natankuje tak je to radost.
Leden 9, 200817 r dneska jsem se tak nějak rozhod, že na zimu je zbytečný (ono asi je to vůbec zbytečný) pro muj motor VPD, tak jsem začal tankovat diesel extra, tak jsem zvědavej, jestli se to nějak projeví, at už přechod z VPD na D a nebo na D s biosložkou...
Leden 9, 200817 r dneska jsem se tak nějak rozhod, že na zimu je zbytečný (ono asi je to vůbec zbytečný) pro muj motor VPD, tak jsem začal tankovat diesel extra, tak jsem zvědavej, jestli se to nějak projeví, at už přechod z VPD na D a nebo na D s biosložkou... Upřímně řečeno,já nikdy nepoznal rozdíl mezi Diesel extra a VPD od Shellu,at hlučností nebo výkonem.On VPD bude mít v sobě asi jen víc čistících složek,ale to bude tak asi vše,ale já zas při každém tankování přidávám aditiva VIF tak to bude +- stejné jako VPD.Já kdy jedině poznám rozdíl po natankování je nafta v německu,to je kurva rozdíl,to i to PD si přede jak kotě a ještě dříve za éry ARALU,ty měli taky vybornou naftu,tam byl hlavní rozdíl v té hlučnosti po natank.Aralu.
Leden 9, 200817 r tak já jí bral přesně kvuli tem čistícím prostředkům, rozdíl v ceně tam sice je, nicméně na nádrž to není zas tolik. počítám že na jaře na něj zase přejdu, ale jak píšeš, rozdíl znát není. to jednou jsem se kámošovi smál, když přišel, že se stejným motorem co mám já nabral VPD a jelo to jak svině
Leden 9, 200817 r tak já jí bral přesně kvuli tem čistícím prostředkům, rozdíl v ceně tam sice je, nicméně na nádrž to není zas tolik. počítám že na jaře na něj zase přejdu, ale jak píšeš, rozdíl znát není. to jednou jsem se kámošovi smál, když přišel, že se stejným motorem co mám já nabral VPD a jelo to jak svině To je asi něco jako efekt placebo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.