Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

no teoreticky by byl, měnil jsem ho před prvním Bulharskem čož bylo před rokem a 3/4 a 60 000 km, no doklad od něj nemám, bral jsem ho přes LPG servisáka.

No řekl bych že je to origo, Pierburg.

Kašlu na celou reklamaci, pokud pomůže zaslepení bude klid jednou pro vždy ... doufám

a jak psal BlackKnight v tomto příspěvku neměl by svítit ani Check http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...t&p=1013651 a dále dle LPG servisáka se to nepozná ani na emisích, neb prý používají stacionární a to vám potvrdím cca za měsíc, kdy mě čeká první technická.

Upraveno od Malta

Čo je to nanosekunda? Čas aký uplynie mezi rozsvietením zeleného svetla a chlapom začínajúcim za vami trúbiť.

:feve:;)

tak zaslepeno ... a ... rajská pohoda, auto jede jedna báseň :palec2:

pravda Check se mi rozsvítil, ale bez jakýchkoli průvodních jevů. V paměti závad byla chyba "System is too lean" čili příliš chudá směs. Vymazáno, s tím že to necháme chvíli sednout, buď se jednotka zadaptuje sama, nebo jí pak v pondělí pomůžeme, že naladíme za jízdy. Teď nevím jestli to byly krátké či dlouhé korekce, ale bylo tam -9%, takže je to chudší, ale to se dá doladit, hlavně že to nehlásí žádnou chybu EGR ventilu :palec2: . Najel jsem asi 100km od té doby, sice se mi opět rozsvítil Check (bylo to v režimu kdy jsem plyn jen tak lechtal) ale NECUKÁ to :palec2: a to jde.

Jinak poté co servisák zjistil že jsem bral EGR přes něj, tak říkal že škoda že to nevěděl dřív, ža tam mohl dát ten starý (původní) nefunkční EGR, páč je jedno jestli je zaslepen první nefunkční nebo druhý nefunkční ventil, a ten druhý jsme mohli poslat na reklamačku. Říkám nevadí , prohodit si je můžu doma sám, až bude studený motor a ten mu pak dovezu na reklamaci. Ale upřímně, pokud se mi nezvedne spotřeba, tak ho tam nehodlám dávat zpět, je to akorát na problémy fuck a stojí to peníze :rtfm: .

Malťas ty máš ale pech. Já to musím zaklepat(ťuk,ťuk) - mě autí šlape zatím bez závad.

páč tam nemáš EGR

já kdybych ho tam neměl, tak Ťukťuk jezdím bez závad

zítra to ještě prověřím jedu to provětrat do Malé Morávky, pojedu okolo vašich, tak budu mávat ;)

Já to myslel v globále ty egswrwcosi :smich::smich::smich: . Tak to musíš zítra trochu provětrat. :p

Proč? Já jsem sjezdil za posledních 5 dní půlku Jeseníků a pohoda :palec2: . Trochu sněhu, sem tam nějaké to potlačení a prům. spotřeba lehce kolem 11 litrů :smich: . Neber to za 12,50 :smich::smich:

no zítra má ale padat a hodně foukat

12,50 mají i u té čerpačky v Uničově co je směrem na Šumperk?

Malta: tak to Ti nezávidím tyhle neustálé problémy... :feve: Když si vzpomenu, co sis už s EGR užil dřív, než se u Tebe přišlo na to, co to je, tak musím říct, že máš čéče svatou trpělivost :palec2:

Mě teď posledních pár dní zrovna moc do smíchu taky nebylo :feve: A hodně jsem i myslel na Tebe a přemýšlel, jestli náhodou nemáme společného kámoše (EGR ventil ;) ), který nám dělá potíže, protože i u mě to byla jedna z možných variant.... Ale vemu to po pořádku:

Před asi 500km jsem měl jízdu na 2 válce (už jsem to tu psal v jiném vlákně), jenže nic se nenašlo, 2.den auto ok, paměť závad čistá až na chybu 01314 - ŘJ vadná :feve: Jsem si říkal, tě péro, ale servisáci mě uklidňovali, že to stejně tak může být cívka, vstřik, egr ventil.... A doporučovali, že než měnit půlku motoru za balík peněz, tak mám raději jezdit a až se to projeví znovu, nechat hned udělat diagnostiku, aby se aspoň zjistilo, na kterém válci nebo kde je problém ;) Bylo ale divné, že závada velice brzy zmizela z paměti závad a auto dělalo, že se vlastně nic nestalo... :aggressive:

Tak jsem jezdil dál a ono dlouhou dobu nic. Jenže jedno ráno jsem nenastertoval, přesto, že auto točilo v pohodě. Dokonce i startovat přes kabely jsem jen tak pro sichr zkoušel a taky nic :feve: Měl jsem strach a podezření na přeskočené rozvody, protože večer před tím, jsem s autem jen tak poškubl 20m do garáže po té, co jsem ho umýval (ach jo, to moje umývání... ;) ). No a krátký běh motoru byl jedním z průvodních jevů přeskočených rozvodů 1,2HTP 12V,tak jsem měl obavy z tohoto, ikdyž můj MR05 by měl být v pohodě... Tak následoval odtah do servisu, diagnostika celého motoru, včetně tlaků ve válcích, polohy vačkového hřídele atd... No a prý je to vybitou baterkou :help: Nějak se mi to nezdálo, nicméně mi v servisu dobili baterku, provedli veškerou diagnostiku a já za 2.500,- "v klidu" odfičel :aggressive: Druhý den jsem koupil novou baterku (1700,-) a další den pro změnu opět jízda na 2 válce :feve: :feve: :feve::help::aggressive:

Protože byl víkend a ještě ke všemu noc, následoval telefonát na linku Škoda asisstance s vysvětlením předchozích problémů s jízdou na 2válce a s žádostí o pomoc a odstranění závady na cestě a hlavně o dignostiku, dokud závada trvá, páč dle předchozích zkušeností 2.den bude auto nejspíš ok a po závadě v paměti závad nebude zřejmě ani vidu ani slechu...

Jenže na lince Škoda asisstance zřejmě zaměstnávají "odborníky" na slovo vzaté a tak jsem se ještě krásně "vzrušil" a s babou na lince jsme si řekli spóóóustu věcí... ;) Měl jsem se co držet, abych jí do telefonu nesložil "vyznání lásky" - krávě jedné pitomé :aggressive: :aggressive: :aggressive:

Tak předně

1) vše chtěla řešit odtahem, přesto že jsem jí jasně vysvětlil dle mých předchozích zkušeností s projevem závady, že odtah nic neřeší a je mi na pikaču, protože 2.den bude auto nejspíš ok, paměť závad čistá a já si debilní odtah zaplatím (kdyby se závada projevila i po odtahu a servis něco vyfakturoval, tak by odtah cvakala Bolka na záruku mobility, kterou mám stále aktivní a zaplacenou - to už jsem byl poučen ze škoda servisu...)

2) auto jelo na 2 válce, sice mizerně, ale jelo a já to měl domů "jen" 20km, takže bych se i na ty 2 válce nějak odplazil, ale šlo mi hlavně o nalezení a odstranění závady, což baba furt nehodlala pochopit a akceptovat :feve:

3) říkala, že VAG má jen servisák, který by ale na místo za mnou vyjel jen tehdy, pokud by byla šance, že auto na místě i spraví. Říkám no fajn, tak ať dojede a mrkne se na to, od toho je to snad mechoš a škodovácký servis mobil... Jenže baba na škoda asisstance lince mě knokautovala a poslala do kolen prohlášením, že servisák by dojel jen tehdy, pokud by byla šance, že to na místě spraví. a aby to spravil musel by mít s sebou nějaké náhradní díly.... A protože není normální pracovní doba, ale víkend a noc, jak jste si pane jistě všiml (neopoměla ta kráva dodat jízlivě), tak jsou všechny sklady zavřené a tudíž servisák žádné díly nemá a tudíž by nic nespravil a tudíž nikam nepojede.... :help::aggressive::aggressive::aggressive::wacko::ble Kuwa drát do pi... to mi hklava nebere, to je asistence za všechny prachy a na posr...

A zase mi nabízela ten zku**** odtah, o který jsem vůbec nestál....

Baba si samozřejmě neopoměla vzít nacionále moje i auta a po mém nasraném rezolutním několikerém odmítnutí donekonečna nabízeného odtahu (asi u škodovky univerzální řešení na všechny problémy ;) ) mi s velkou slávou a strašně "nadšeně" oznámila, že tedy bude můj problém konzultovat přímo se službukonajícím servisním technikem....

Po chvíli mi zavolala zpět, že technik prý taky doporučuje odtah. To už bylo ten večer na mě trochu silné kafe a "vyznání lásky" nad nebetyčnou blbostí téhle krávy bylo na spadnutí.... Naštěstí pokračovala, že pokud tedy tak stojím o tu dignostiku, tak technik je ochotný za mnou přijet a udělat aspoň tu dignostiku (no sláva kuwa drát, nic jiného jsem celou dobu ani nechtěl). Příjezd technika že by byl na záruku mobility, ale práci mu prý zaplatím, protože auto je po záruce...

Šel jsem samozřejmě na to, vzal jsem si na technika mobil a domluvil jsem se přímo s ním. Zjistil jsem, že bydlí kousek ode mne a je doma, tak jsem se se vší slávou na ty 2 válce doplazil k němu před dům, milostpán technik vyběhl v bačkorách od nějakého úchvatného filmu v TV a natočil mi dignostiku... Ale jak? Napíchl ŘJ a zapnul zapalování a ukázal mi smutně, že paměti závad jsou čisté... Začalo mě polívat horko, co je to za zku*** závadu, že se ne a ne projevit... Technik tedy zahlásil, že je mu líto a že tam nic není a chtěl jít zase domů...Říkám a co tkhle to nastartovat? Technik se zamyslel a říká, no jo, to by jsem mohli.... Začal jsem tušit, že dnešní večer mám štěstí na "samé odborníky..." Po nastartování se konečně závada projevila, vypsalo to chybu zapalování na 1.válci.... No hurá, konečně úspěch kol5 Technik začal najednou aktivně spekulovat, co by to vše mohlo být, včetně hlavy motoru atd. až jsem ho nakonec dostal svými argumenty do úzkých, protože hlava motoru byl problém 1,2 HTP 6V, nikoliv mých 12V a technik nakonec přiznal, že o těch 1,2 kafemléncích toho vlastně moc neví.... Což ani říkat nemusel ;) Tak jsem mu dal 200,- na pivko a na 2 válce jsem si to spokojeně odplazil domů.... ;)

No a v pondělí pak v mém srvise velký úspěch, výměna vadné cívky 1. válce (konečně se přišlo na to, co tomu mýmu krámu vlastně je, kromě toho, že to bylo polámaný....), pro jistotu výměna i ostatních 2 cívek, protože vykazovali pohledovou kontrolou známky "načatosti" (kurnik holubnik, proč to 3 dny zpět při detailním bádání a dignostice v servisu odborníci nezjistili, mi není jasné... :aggressive: ), konečný cech za 3.600,- po ukecání slevy, že jsem tam furt ;) a hurá domů... :scooter:

Konec dobrý, všechno dobré, snad už autí dá chvíli pokoj, investice 8.000,-/týden mi přijde ažaž a to ani nemluvím o tom, že mě cca za měsíc čeká ještě roční prohlídka.... ;) To je na :prc:

A moje poučení ze všech těchle komplikací:

- ve škodovce jsou samí odborníci, zvlášť na lince škoda asisstance je to k "zulíbání"... :ble:076:kuk::feve:

- odtah je zřejmě univerzální řešení všech problémů v nouzi

- až se příště narodím, chci být technikem škodovky a "jezdit" jako Škoda service mobil - dle mých poznatků je to super džob, sedím si doma v teplákách u TV, díly (ani ty nejběžnější) s sebou žádné nemám, tudíž nikam nejezdím a poskytuji max. konzultace po telefonu.... Ještě by mě zajímalo, co za tuhle domácí pohotovost bere onen Jerry za kačky, ale i tak se mi tenhle džob líbí a jdu do toho.... kol5 (by mě zajímalo, jestli servisák zvedne prdel a vyjede alespoň nějaké slečince či kravaťákovi vyměnit kolo nebo jestli alespoň doveze benzín nějakému pitomcovi, co si včas nenatankoval nebo jestli se i tohle řeší univerzálně odtahem... :p )

- záruka mobility (nebo spíš debility) je pěkně k vzteku a na ho*no, při koupi auta slibují prodejci hory doly, všchno máte k dispozici, zařídíme, vyřídíme, kdyby se čistě náhodou něco stalo, tak asistence 24h denně.... No neberte to za ty prachy...

- apropos, když jsme u peněz - minulý rok už škodovka nevěděla jak ze svých zákazníků prachy vytáhnout, tak prodloužení záruky mobility zpoplatnila (70,-Kč/rok), přestože doposud byla tato záruka prodlužována automaticky při chození na roční prohlídky do škoda servisu...

-Letos - POZOR- od února novinka, kterou ovšem škodovka "mazaně" nedala zákazníkům dopředu vědět: pokud překročíte interval servisní (roční) prohlídky o více jak 1 měsíc nebo 1000km, tak o záruku mobility přicházíte a NIKDY už nelze auto do záruky mobility zpátky zařadit, ani za prachy... :kuk:

Kuwa drát to je neskutečnej bordel, všechno pro zákazníka :ble :ble :ble Vivat Škoda :skoda::076:ble:wacko:

Na straně jedné nás lákají na kup nových aut mimojiné i prodlužováním záruk, na straně druhé se z těch záruk hezky potichu snaží vymanit jak jen to jde...

Že by kvalitě svých aut tak moc "věřili"? :kuk:

Nebo už neví, jak tahat z lidí prachy...

Nechci být prodejci škodovky, těch nasraných lidí, co přijdou o záruku, aniž by vůbec tušili jak.. Auto s nějakými zárukami koupili a teď s nima škodovka sprostě vyjebe...

Sám jsem před cca třemi roky byl svědkem, jak ve škoda servisu, přišel vedoucí servisu za přejímacími techniky a řekl: hoši, od teď se na Felicie záruka mobility neuznává, nařízení z vrchu..." Přitom poslední felicie, MR00 a 01 byly se zárukou mobility prodávány a lidi s vědomím této záruky kupovali a teď rozhodnutím nějakého blba a záruku jen tak přijdou...

Chtělo by to nějakého ostříleného právníka a trošku škodovce zkasat hřebínek nějakým soudním sporem, že takovýhle bordel a z lidí blbce dělat, je trochu moc i v našem absurdistánu.... :ble:076:kuk::feve:

Domluvil jsem: howgh

A jdu se uklidnit, nejspíš s rýčem na zahradu nebo do něčeho kopnout... A nejraději do nějaké hlavy pomazané ze škodovky ;)

Upraveno od Wassermann

V těchto situacích se spoléhám již jen na sebe, po pár zkušenostech (doprošováních)

mě nic jiného nezbylo. Jakmile nastane problém volám rodinu (bráchu lol ), ten me přiveze

noťas s kabelem a až pak rozhoduju co dál, vím že to není ideální řešení ale jediné s p o l e h l i v é !

Dnešní servis je pouze drahý výměnný systém a kdo s tím bude bojovat tak si pouze zničí nervy.

Jiný už to nebude :palec2:

chlapci este nikdy som nastastie nebol v autorizovanom servise skoda. a dufam ze nikdy nepojdem.

Někdo má holt štěstí :palec2:

tak jsem sumarizoval spotřebu za víkend, ovšem nejsem si jist jestli ji mám brát za bernou minci, páč ani jeden nebyl reprezentativní vzorek.

první dotankování bylo asi po 100km najetých se zaslepeným EGR ale asi 200km před zaslepením, takže 6,88l

druhé dotankování bylo po horách, tedy nosič + plně naložené auto s nájezdem cca 270km, spotřeba 8,03l :o

no a třetí dotankování bylo teď v neděli po dálničním provoze a po ježdění po Praze, dálnice většinou 140 tacho, takže vyšší otáčky a v Praze jsem to také ne zrovna šetřil, odpychy v křižovatkách, svižné myšky z pruhu do pruhu a zpět po D11 na Hradec Kr. opět 140 a místy i 160 tacho, spotřeba 8,99l :mellow:

no nic, teď jezdím do práce s fábkou, abych mohl opravdu prokazatelně porovnat spotřebu na známé trase, navíc dnes se ještě budu stavovat za servisákem a budem při jízdě dolaďovat mapu. Tak uvidíme. Navíc jsem ještě včera večer přehodil původní vadný EGR, abych mohl reklamovat stávající, servisák už totiž nepamatoval, že jsem ho nakonec bral od něj. Tak uvidíme, zkusíme vyreklamovat, přece jenom je rok a půl a záruka platí dva roky že ;) .

  • Autor

safra !

nevies povedat, ze ides do Phy...

ja som tu od nedele ......na cely tyzden, mohli sme si dat U Zvonu pivo.

no vies, ked som sa v nedelu zobudil este som nevedel ze pojdem do Prahy, az ked sme pustili po osmej telku s Panoramou a videli, ze je v botanickej v Troji vystava orchideji tak sme naskakali do auta a frcali sme ;)

  • Autor

no vidis, gazdina mohla okrem orchidei vidiet aj jeden poriadny kaktus..... lol

:smich: Chlupatý a ošklivý... ;):plol
  • Autor

mily dennicek, dnes sa mi chlapi na boarde smiali.

su to opice mongolske, skarede, ale nevzdavam sa,

samovrazdu odkladam. mozno ma do konca roka akceptuju.

kua... lol

:smich: Chlupatý a ošklivý... ;):plol

jak nebude aspoň takový tak z toho nic nebude :p:smich:

post-3505-1234792890_thumb.jpg

  • Autor

ten je taky skaredy, ako keby to bol Montasus Elpegesiens..... :smich:

jak nebude aspoň takový tak z toho nic nebude :p:smich:

Ale, ale, tak velkého a ošklivého ho nemůže mít ani Colins, topmu nevěřím... ;):p

kdys to neni ke žradlu a neda se to :prc: je skoda se o tom bavit lol

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.