Přejít na obsah

Wassermann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 653
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Wassermann naposledy zvítězil 28. Leden 2013

Wassermann nejvíce like obsah!

2 Sledující

Návštěvy profilu

2 560 zobrazení profilu

Oznámení Wassermann

Nováček

Nováček (1/14)

17

Popularita

  1. Dobrý den

    Přišel jste na to v čem byl problém? mám totéž

    Nazdar chlapi,

    občas mám u své Fabie 1,2 12V problém s volnoběhem. Projevuje se to zcela nahodile jednou za čas, lhostejno jestli je motor zahřátý nebo studený, jestli je zima či léto a problém se projevuje jak při provozu na lpg, tak i benzín, takže vylučuji spojitost s lpg. Najeto mám 72t km, poprvé k těmto potížím došlo již při cca 40t km.

    Když se tento problém objeví, tak mě neustále kolísají volnoběžné otáčky od cca 500-600 po cca 1200-1300ot/min. Otáčky tak jakoby neustále oscilují okolo hodnoty, kterou by měly držet, ale nikdy ji nedosáhnou. Nejdřív jsem byl z této závady dost naštvaný, nepomáhalo prohnat auto ve vyšších otáčkách ani nic podobného, časem jsem objevil jediné řešení - když se problém projeví, zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat, protože po vypnutí motoru a nastartování už auto drží volnoběh normálně :kuk: Kontrolka se při tomhle kolísavém volnoběhu nikdy žádná nerozsvítila, motor nikdy nezdechl...

    Netušíte někdo v čem by mohla spočívat závada? Neměl jste někdo podobný problém?

    Předem díky za odpovědi.

     

  2. Ahoj všem, mám novou OIII 1,6TDi 66kW a od začátku mě štve nějaké divné pískání. Bohužel, ozývá se jen občas, pocitově to jde z masky (čelní části auta) a je to zřejmě způsobeno aerodynamickým prouděním vzduchu, neboť otáčky motoru ani ventilátoru topení na to nemají žádný vliv a navíc, pocitově to jde někde z předku auta... Nejvíc je to slyšet při jízdě na volnoběh z kopce, se zvyšující se rychlostí pískavý zvuk nabírá na intenzitě, se snižující se rychlostí slábne... Vylučuji tedy pískání řemenice, ložiska apod., navíc dodávám, jde o nové auto. Už jsem pod tím i ležel, ale nic zvláštního jsem nenašel a problém je, že to dělá jen občas... Jinak už jsem dávno na reklamaci. Nyní najeto 1.800km... Setkal se s tím už prosím někdo? Máte zkušenosti či nápady, co by to mohlo být? Předem děkuji za inspiraci.
  3. Ahoj, bohužel se mi to stává taky, verze 66kw, funglovka, nyní najeto 1800km. Myslel jsem, že tu najdu i odpověď... Já mám vypozorováno, že mi to dělá při studeném motoru, dokud se nezahřeje na provozní teplotu (dle teploměru chladící kapaliny) a zkusím pohodovou jízdu na tempomat, tak je zle, škubání jako sviňa, jakoby vynechával válec nebo nešla nafta... Po zahřátí vše ok.
  4. No objem ničím nenahradíš a přeplňování to nemá, tak nemůžeš čekat, že s tím i vzlítneš...
  5. Díky za scan, to je přesně ono Cenu "již od..." chápu, ale pokud má být Rapid náhradou za výběhovou Octavii Tour, kde už škodovka ukázala, že umí auto této velikosti prodat i s lepšími motory a za nižší ceny, tak je ta cenovka "již od..." u Rapidu stejně dost vysoko... Ale chápu i to, že je to novinka a za rok, dva, až se trh trochu nasytí, tak může být i trochu vstřícnější cenová politika...
  6. V aktuálním Světě motorů je údajně první oficiální test tohoto motoru v Rapidu... Je to staré "dobré" HTP, kterému konstruktéři trochu snížili třecí ztráty, lépe odhlučnili a upravili SW, takže by tolik nemělo žrát... Ale pro auto s kufrem objemu 550l mi to s národem chalupářů, kteří jsou zvyklí kapacitu kufru hezky využít, stejně přijde jako trochu nešťastné řešení, byť se jedná o základní motorizaci pro přesun po venkově...
  7. Kata-he-kasa: no to je věc názoru... A myslím si, že víc než o spotřebě je to o km nájezdu/rok. Pokud auto používáš v úterý a v dubnu nebo na cestu do kostela a zpátky, tak chápu, že ti lpg přijde jako blbost, ale pokud najezdíš min. 15t km/rok a víc, tak se ti lpg jednoznačně vyplatí a návratnost investice je rychlá
  8. Vladimir Kalandra: jak už tady uvedl Malta, mám Rooma 1,6 předělaného na LPG, sekvenc Tartarini EVO 08... Žádné přimazávání nemám a co vím, tak ani není nutné. Navíc škodovka tento motor jako jediný používá v kombinaci s LPG z výroby v Octavii a to bez nějakých úprav a bez přimazávání ventilových sedel, tak si myslím, že už to samo by mělo mluvit za vše, tedy že není třeba se něčeho obávat
  9. Taky se přidám: - při jízdě na benzín jsem měl max. rekord 4,4l/100km při jízdě 100km na trase Vranovská přehrada-Znojmo-Pohořelice-Brno. Bylo to o víkendu po půlnoci, takže ideální podmínky, provoz téměř nulový, nádherně plynulá jízda, časté vyřazování, brzdění motorem, paráda... - jinak na benzín standard 5,5-6,0 bez velkého snažení, ale musí jít o plynulou jízdu - nejvíce ale logicky nalítám na plyn, a tam jsem dlouhodobě na 6,67l LPG/100km + 0,5l benzínu/100 km (na starty a ohřev do přepnutí na LPG)
  10. Fabia má objem nádrže standardně 45l ve všech verzích...
  11. AHOJ Colins, rád Ťa vidím po tak dlhej dobe! Ako sa darí, čo u Těba nového? Prý preháňaš Harley.... :-)

  12. Wassermann Nemá žádné komentáře k profilu.

    Proč nepozdravit ?

    AHOJ !

  13. Hezký Kde to je foceno? Hádám někde v cizině, dle skladby vozového parku vpředu.....
×
×
  • Vytvořit nový...