Únor 16, 200916 r No a v pondělí pak v mém srvise velký úspěch, výměna vadné cívky 1. válce (konečně se přišlo na to, co tomu mýmu krámu vlastně je, kromě toho, že to bylo polámaný....), pro jistotu výměna i ostatních 2 cívek, protože vykazovali pohledovou kontrolou známky "načatosti" (kurnik holubnik, proč to 3 dny zpět při detailním bádání a dignostice v servisu odborníci nezjistili, mi není jasné... ), ... hele Honzo, jen tak pro zajímavost, řešilo se to i vsekci motor, co byly za index ty moduly co jsi měl špatné?
Únor 16, 200916 r ma aj moja fabia nejake moduly alebo su to len cievky u 1,2 ?? je to u vas namiesto vysokonapetovej lišty ??
Únor 17, 200916 r hele Honzo, jen tak pro zajímavost, řešilo se to i vsekci motor, co byly za index ty moduly co jsi měl špatné? Co myslíš tím indexem? Znám akorát index z VŠ, ale na ten nerad vzpomínám, příjemné počtení to nebylo... Kluci ze servisu cosi říkali o "jisté sérii", ale zakecali jsme to, tak nevím, jestli to byla nějaká vadná série cívek? Indexem myslíš čísla cívek dle etky nebo nějaké jiné označení? U mě se to mělo tak, že cívka na 1. válci byla kaput, mechoši dali novou a auto začalo šlapat, jenže mě zároveň upozornili, že na 2. a 3. válci cívky dlouho nevydrží, protože měly nahoře na sobě takovou malou "bouli", vypouklinu, hrb nebo jak to nazvat (nové to neměli) a prý je to znak brzkého odchodu cívek do věčných lovišť, tak jsem si nechal vyměnit i ty 2 zbývající cívky, ovšem ty staré dvě jsem si vzal do auta jako náhradní pro případ nouze, když byly ještě funkční. Takže se v autě můžu mrknout, jaká mají ty staré cívky označení... Upraveno Únor 17, 200916 r od Wassermann
Únor 17, 200916 r indexem jsem myslel tento můj dotaz v jiném vlákně http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1012486
Únor 17, 200916 r je to u vas namiesto vysokonapetovej lišty ?? Myslím, že jo. Ale nemáš čeho litovat, zapalovací lišta vydrží snad navěky, občas dělala problémy např. u felicií 1,3MPi v kombinaci s lpg,ale její výměna pak obnášela cca 2-2,500CZK, ale hlavně auto pořád jelo a nenechalo Tě ve štychu... Kdežto u 1,2 stojí cca 1300CZK cívka na 1 válec a je to navíc poměrně častá závada Prý jdou ale takhle do kopru i cívky třeba na octě 1,8 20V a 1,8 20V Turbo, tak v tom my jednadvojkaři nejsme sami, ale na druhou stranu to člověku moc velkou radost nepůsobí... Upraveno Únor 17, 200916 r od Wassermann
Únor 17, 200916 r ma aj moja fabia nejake moduly alebo su to len cievky u 1,2 ??je to u vas namiesto vysokonapetovej lišty ?? jo Amigo, je to namisto vysokonapěťové lišty
Únor 17, 200916 r indexem jsem myslel tento můj dotaz v jiném vlákněhttp://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1012486 Ok, mrknu na to Ale jaký vliv na funkci to pak má, jestli tam máš index dejme tomu "A" nebo "E"? V čem je rozdíl?
Únor 17, 200916 r no zatím co kdo psal, tak jim odcházely Ačka, ale to asi nebude tvůj případ. Ale přesto mě to zajímá co ti tam dali ve výrobě, když to máš o něco mladší.
Únor 17, 200916 r Autor ...... ty staré dvě jsem si vzal do auta jako náhradní pro případ nouze... toto platilo ked som mal S120. vozil som zo sebou nahradnu zapalovaciu cievku, palivove cerpadlo.... uz som si myslel, ze tie casy su nenavratne prec. ale Skodovka maasi rada spomienky na minule storocie....
Únor 17, 200916 r To víš, zpátky na stromy O cívce jsem uvažoval už dávno, vzhledem k jejich poruchovosti, teď mám náhradní 2, tak až se mi to zase příště a bude to mít stejné nebo podobné příznaky, tak můžu zkusit metodu pokus-omyl Jinak je 21 století, takže povinně nepovinnou výbavu náhradními díly je dnes vhodné u Škodovky rozšířit o notebook s diagnostickým softwarem a diagnostickým kabelem, to je dnes asi nejmocnější zbraň v boji s poruchami + cívku + svíčku, vstřik, možná náhradní ŘJ.... ...a když vše selže, tak v rámci škoda-originálních dílů a příslušenství je vhodné fabie s motory 1,2HTP doplnit ještě o pomocná šlapátka, neboť v rámci úsporných opatření jak známo těmto motorům již z výroby chybí 1 válec a na zbývající 2 mohu potvrdit, že to opravdu ho*no jede... Škoda jen, že já blbec za včas nerozkódoval tajné označení výrobce: HTP = Hovno To Pojede, Honem To Prodej!!! No už je pozdě... Upraveno Únor 17, 200916 r od Wassermann
Únor 17, 200916 r no zatím co kdo psal, tak jim odcházely Ačka, ale to asi nebude tvůj případ. Ale přesto mě to zajímá co ti tam dali ve výrobě, když to máš o něco mladší. Dík za info Martine, mrknu na ty cívky, co se mi teď jako náhradní honí po kufru při každém průjezdu zatáčkou a dám vědět Taky mě to zajímá, copak je to zač.... U škodovky totiž jeden nikdy neví Tak kupříkladu já už zjistil, že u mého MR05 (6/05), výbava Ambiente, tedy žádná ultra social edition, osadila škodovka z nepochopitelných důvodů 13-ti palcové kotouče a brzdiče na auto, které má z výroby 14-ti palcová kola, přesněji 185/60R14.... Já si v klidu koupil náhradní kotouče a destičky na případnou budoucí výměnu (sice origo díly, ale samozřejmě za lepší cenu než ve škoda servisu) a až bylo auto na heveru, tak jsme s mechanikem čuměli jak puci , že auto má úplně jiné kotouče, destičky a brzdiče, než je obvyklé.... Takže na mě zase hajzlíci v bolce ušetřili 13-ti palcové komponenty logicky stojí méně než 14-ti palcové, nemluvě o tom, že jsem od začátku, co auto mám, pocitově vnímal, že při ostřejším brzdění je nástup brzd u mé fabie podstatně vlažnější než u firemní fabie 1,2 6V HTP, která je taky Ambiente, ale o půl roku starší... Dlouho jsem si nedokázal vysvětlit, čím to je, že firemní 1,2 40kW brzdí jak ďas, ikdyž má oproti mé 1,2 47kW slabší motor, ale tohle zjištění to vše vysvětlilo Když jsem si stěžoval, že mě ve škodovce ojebali , tak mi bylo řečeno, že se vlastně nic nestalo, že bezpečnostní limity auto splňuje a výrobce má na záměnu dílů v průběhu výroby právo a že to prostě byla taková série... Takže už se u škodovky nedivím ničemu a rád se mrknu, co mi tam z výroby nasr*** za cívky, doufám jen, že to zase nebudou nějaké do Juniora, tak jak ty moje 13-ti palcové brzdové komponenty... A tak bych se vůbec nedivil, kdybych tam měl z výroby klidně i sérii Á-čkových cívek Třeba je bolka koupila za dobrou cenu v rámci vyklízení nějakého skladu... Inu, vše pro úsporu a na zákazníka jebeme jako vždy, však on si tu naši škofnu vždycky rád koupí, obvzláště v česku, že? Upraveno Únor 17, 200916 r od Wassermann
Únor 17, 200916 r no to já vím, že v rámci úspor dávali od 2005 místo 256mm kotoučů a FS III brzdičů menší kotouče tuším 236 a FS II
Únor 17, 200916 r Autor .....Inu, vše pro úsporu a na zákazníka jebeme jako vždy...... auta sa nevyrabaju pre uzivatelov, programy sa neprogramuju pre userov....
Únor 17, 200916 r tak mne uz kedysi odisla lista a asi 2600korun ale to je nastastie davno. presne 24,7,2007
Únor 17, 200916 r Takže řidič nemůže mýt zelenou vestu? A jak je to s tou hliníkovou fólií v lékarničce?
Únor 17, 200916 r neviem o nicom novom ohladom lekarnicky a foliu som tam mal ale som ju dal prec ked mi bolo zima na rybach. teraz ich zaujma hlavne doba expiracie liekov a facov. a ma tam byt casom doplnena karta navodov prvej pomoci. to akoze obrazky ako zachranit zivot.
Únor 17, 200916 r no a potom musia vasi turisti a lyziari chodit umierat k nam do tatier , ked vy mate zdravotnictvo na profesionalnej urovni vy viete co clovek naozaj potrebuje
Únor 18, 200916 r no zatím co kdo psal, tak jim odcházely Ačka, ale to asi nebude tvůj případ. Ale přesto mě to zajímá co ti tam dali ve výrobě, když to máš o něco mladší. Tak z výroby jsem tam měl tyto cívky: VW AG 036 905 715 A EE1 S3 ELDOR 78180005 Italy 34F6 II I 23/05 Tak a terazky Martine poraď, jsou to Éčka podle toho EE1 nebo Áčka podle toho A na konci 036 905 715A? Nové měli na krabičce kód 036 905 715F, Rovněž Made in Italy, jen nevím, co přesně je napsáno přímo na těch nových cívkách, bo lezt do motoru a demontovat filtr se mi fakt nechtělo... Že by tedy ty nové byly nějaké F-kové podle toho objednacího kódu? Upraveno Únor 18, 200916 r od Wassermann
Únor 18, 200916 r tak to fakt vypadá že to byly áčka a že tam máš F-ka, pak se ale musím podívat co tam mám já, páč když jsem se díval co jsem opsal tak tam to áčko nemám uvedené jinak spotřeba 7,4l , takže vyšší
Únor 18, 200916 r Jinak mou agónii a noční můru z "úchvatných" služeb Škoda servis mobilu se rozhodla Škodovka ještě znásobit tím, že mi včera poslali dopis s dotazníkem, jakpak že jsem byl spokojený se službami Škoda Asisstance v rámci záruky mobility.... Kua drát, teda působilo to na mě jako rudý hadr na býka Hezky jsem se jim do toho slintáku vybrečel a napsal jim, co si o jejich službách myslím ale steně nemám obavy, že by to k něčemu bylo Ale už jen ta jejich drzost, ptát se na spokojenost po tom jejich "úchvatném výkonu" je fascinující
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.