Leden 4, 201015 r no je fakt že po ceně za beneli jsem se nedíval.Ale jen takový malý poznatek ... dnes ráno jsem měl malinko delší prodlevu mezi přepnutím z beneli na plyn, že mi i zablikal check motoru (ale nesvítí). Takže asi jsem natankoval nějaký bordel buď u Tank Ono nebo u Benziny. Ale spíše bych se přikláněl k tomu Tank Ono. Dokud beru pravidelně u nás, tak byli před Vánoci i větší mrazy a vše OK, přepnutí bez prodlevy a teď prostě zůstaly vstřikovače chvíli slepené asi. Uvidíme až přijedu domu, napíchnu to na VAG co tam je zapsané. pokračování abych nehltil jiné téma OT takže jsem to napíchl a ... 16686 - Válec 2 zjisteno zapalovani vynechava -- sporadicky ... takže nějaký šurvajz
Leden 5, 201015 r Ahóóój klucííí, tak jak se vede v tom novém roce? Já včera zlíbal snad půlku firmy, tedy tu něžnější a krásnější část z té něžnější části (šéfa jsem vynechal ) a tak jen doufám, že kromě hromady polibků jsem neposbíral taky hromadu bacilů... A jak se vede vám? Drozdi: gratuluji k peugeotiku A snad nám zachováš přízeň i nadále Maltovi fakt nezávidím ty potíže, zvládni to Martine Když se dívám v předchozích příspěvcích na tvůj km proběh, tak klobouk dolů, to už je na fabči uctyhodná cifra...
Leden 5, 201015 r ale jo nějak se s tím poperu ... už tam toho plynu moc není, tak vezmu ten na co je Anděla zvyklá a zase bude dobře. Mám radost z toho, že co jsem provedl základní nastavení nového EGR ventilu, tak už se tam žádné chyby s ním spojené nezapisují. Takže škoda že už jsme to neudělali se servisákem už tehdy (ale nevěděl jsem že se dá něco takového udělat), mohl jsem si tak tu poslední reklamaci ušetřit ... ale co aspoň mám fungl nový EGR . No k těm km ... snažím se jí teď šetřit, takže hlavní nápor (ježdění do práce) teď snáší Felda. V únoru jí budeme mít dva roky, tak jsem zvědavý kolik to bude km, ale už teď se to blíží k 30t km , takže taky pracant . Jinak u Fábule už mě bude čekat výměna při 180 000km za chvíli (ještě asi 1500 km). Upraveno Leden 5, 201015 r od Malta
Leden 5, 201015 r ale néééééé , jen olej, filtry a tak , Fábule zůstává, holt nejsou sponzoři Upraveno Leden 5, 201015 r od Malta
Leden 5, 201015 r Jóóó, tááák Tak to ja A já si myslel, že ti končí líza a zlákali Tě nové akční ceny Fábií a tak přemýšlíš nad obměnou vozového parku Ti povím, že když jsem viděl ten akční ceník já, tak jsem začal mlátit hlavou o zeď a brečet jak malej kluk - teď vybírat nové autí, to by kurňa bylo s úplně jinou výbavou a motorizací a za úplně jiné ceny než když jsem autí kupoval já....
Leden 5, 201015 r Mi ani nemluv sem v létě koupil druhou Fabii dneska kdybych přidal 40000 tak mám oktávku 1,9tdi a taky kombíka:(
Leden 6, 201015 r Hmm, při dnešních cenách... Motor 1,2HTP, který mám fabii, je úžasný, fantastický, božský.... ale víckrát už bych si ho do fabie nedal A úsporné TDi... Nejvíc mě fascinuje, že uběhlo pouhého 4,5 roku a za ceníkovou cenovku, na které jsem začínal já s výbavou Ambiente a motorem 1,2HTP 47kW, dnes startuje výbava Ambiente Plus (navíc klima, boční pytle a dálk.centrál), ale s 2. nejdražším motorem v nabídce a nejúspornějším vůbec - 1,4TDi PD 59kW Dražší motorizace už je jen za +20t 1,9TDi kua... A to před těmi 4,5 lety byl pomalu finančně obtížně naplnitelný sen poskočit třeba jen o jednu položku ve výběru motorizace výš... ach jo A to ani raději nechci vědět, za kolik by se mi dnes podařilo mou fabču prodat...
Leden 6, 201015 r Njn ropáka smradlavého, ale s autem jezdí hlavně otec a tomu asi i zůstane a ten by to ocenil:) Já osobně bych samozřejmně nejradši volil 1,8t a do toho lpg:) jen ta cena by už nevyšla tak dobře:)))
Leden 6, 201015 r ...Motor 1,2HTP, který mám fabii, je úžasný, fantastický, božský.... ale víckrát už bych si ho do fabie nedal a proooč ? Máš nějaké konkrétní výhrady? Já teda musím říci že mojím účelům tato motorizace naprosto dostačuje a klepklepklep musím říci že i motor mám asi povedený, páč na ty km ...
Leden 6, 201015 r Autor chlapi jak zijete v Novom roku ? nas yebal Boss cez mobil a email cele sviatky...projekt treba dokoncit, ved su za neho premie !! ale tie sefove, nie moje....hehehe. inak Fabulu prehana terazky syn. nuz, ked si najdete frajerku 30 km od nas....dilino. :0( ja prehanam sluzobne 2.2 TDI, za minuly rok 30 000 km v priemere za 6,5 litra. je to take pokrivene cislo, 9 mesiacov som jazdil 80-kou po dialnici, ktoru rozsirovali za plnej prevadzky o jeden pruh. vtedy som mal dlhodobu priemerku tak 5,4, ale jak to otvorili, tak to pri 140-ke zerie aj travu okolo krajnice. optimum je tych 120 km/h a 2300 otacok na sestke a je to tak do 6,5 l/100km. kua, zacal som nejako moc tankovat be3nzin, (ani napisat to neviem...hehe). minule som isiel natankovat plnu nadrz do motorky, aby nehrdzavela nadrz v zime. aj syn sa pridal, kua-ryba !, tolko benalu pokope som neplatil ani nepametam. cheche... co som to chcel, aha, nuz terazky sa obšmietam okolo motorky tolko, co Malta, okolo Fabule. chromu je tam plna fujara, treba to lestit, jak bambus v puberte !! hohohoho... inak potesil ma napis na bloku motora : Made in Japan. je to rok vyroby 1994 a tak sa este poctivo montovalo doma, u ryžojedov ! pametam sa, ako som sa tesil, ked som videl pod kapotou Fabce napisy VW, BOSH atd. ale mejdym Džepen...to je v tom okolitom mori cinskych smejdov pre stojarovo srdce balzam. co k Fabulke, nejako blbne, ked idem do Kauflandu pre chleba. (Monty, blbne aj ked idem pre rozky...) nema rada take kratke jazdy v zime, tak do kilometra. sviecky sa neprehreju, potom to dlho startuje. inak pri dlhsej jazde je vsetko v poriadku. akurat mlady pan vodic hlasi, ze sa serie ukazovatel teploty motora. stale je na nule. asi cidlo, alebo termostat ? lebo to aj slabsie hreje. neviem ako vy, ale musel som sa naucit, ze auticko uz nie je len vyhradne moje, teda ako sofera myslim. kde som si co nachystal, tam to vzdy bolo. sedaslo, spetaky ani nepocitam, ale terazky mam namiesto mince do Tesco-kosika v popolniku vyrobky Durex. nemrznuca nie je ani v garazi, ani vzadu kufry, ale pod zadnym sedadlom spolu s dievcenskymi korculami... takze opatrne vpred, plynožrúti, je rok Tigra. Upraveno Leden 6, 201015 r od colins
Leden 6, 201015 r Colins: neber to na lehkou váhu, čidlo lebo termostat musíš spravit rýchlo, přece nechceš, aby Ti synátor vo fábuli umrzol pri... Upraveno Leden 6, 201015 r od Wassermann
Leden 6, 201015 r a proooč ? Máš nějaké konkrétní výhrady? Já teda musím říci že mojím účelům tato motorizace naprosto dostačuje a klepklepklep musím říci že i motor mám asi povedený, páč na ty km ... Výhrady? Mňo, při popojíždění po okreskách dobrý, ale na dálnici to žere jako čert, že i 1,8T by snad jezdila úsporněji Při plným zatížení jakbysmet, k tomu když přihodím neustále se opakující závady u těchto motorů typu cívky, EGR ventil, u 40kW verze je v háji občas "jen" hlava a dodám k tomu u mě při přestavbě na lpg typický problém s častým rozlaďováním tříválce na lpg a s tím spojenou častou potřebu seřizování, tak nějak nadšením neoplývám. Při pořizování fabie jsem byl asi jako každý hodně omezený cenou a nemůžu říct, že bych si HTP pořizoval z lásky ke třem válcům, ale kvůli financím. Pořizovat fabii dnes, tak jdu kvůli LPG jednoznačně do 4-válce, pokud by to byl benzín nebo do nafty. A po pravdě ta smradlavá nafta mě láká víc, už jen kvůli tomu faktu, že spolehlivost TDíček je věhlasná a až na váhu vzduchu, která odchází při vysokém km proběhu, není v podstatě co řešit. Což o HTP se rozhodně říct nedá, tam se domnívám, že je těch "obvyklých" závad nějak moc A spotřeba je u TDíček opravdu nízká a člověk u ní přece jen nemusí mít až tak ohleduplně lehkou nohu na plynu, pokud chce jet úsporně, jako je tomu u HTP, kde je motor přece jen na styl jízdy daleko citlivější. Ale vše je o pěnězích, jen tím chci říct, že při dnešních cenách bych už při zemi u HTP nezůstával... Ale to jsou jen úvahy, probudím se, je ráno a v nočníku načůráno... Leasing mi ještě neskončil a až skončí, tak bych fabii neprodal za žádný slušný peníz, navíc si ji hýčkám a piplu od fungl nova jako nějakou tajnou milenku, takže bych se s ní i nerad loučil a jsem rád, že ji mám... Jen při pohledu do dnešních ceníků se někdy tak trochu zasním, jak by se to dnes nakupovalo za ty stejné peníze, co mě stála ta moje před lety... Upraveno Leden 6, 201015 r od Wassermann
Leden 6, 201015 r Autor chcel som sem napisat par slov o mojich 20 000 km so sluzobnym HTP, ale nenapisem. Giordano Bruno vravel, ze mu bolo prilis teplo... je mozne, ze Malta s tym obisiel zemegulu, ale ja by som ten motor nechcel. po litriku cerveneho sem pisem triezvo a neútočne. Upraveno Leden 6, 201015 r od colins
Leden 6, 201015 r To jste se pěkně rozepsali Colins - co jsou to rozky? . Asi nějaké vaše speciální rohlíky ne? Jinak mě auto nezlobí, jen co 2 dny leju 0,4 dcl nemrzku, protože mi teče a nikdo mi to nechtěl přes svátky opravit a teď už zase jezdím do zaměstnání Upraveno Leden 6, 201015 r od montas
Leden 7, 201015 r chcel som sem napisat par slov o mojich 20 000 km so sluzobnym HTP,ale nenapisem. Giordano Bruno vravel, ze mu bolo prilis teplo... je mozne, ze Malta s tym obisiel zemegulu, ale ja by som ten motor nechcel. po litriku cerveneho sem pisem triezvo a neútočne. Colins: kua, ty jsi éro... Co komentář, to perla Upraveno Leden 7, 201015 r od Wassermann
Leden 7, 201015 r Tak , tak Waserman....Naftáčik, ae Fabču som si ešte nechal....Treba ju troch zreparuvat...a zase bude jazdit..Už sa mi tlačí voda do motora....atd...atd...ale ešte pojazdí...
Leden 9, 201015 r Autor Colins: kua, ty jsi éro... Co komentář, to perla dakujem "mokremu" panovi ! niekomu ta masina sedi, niekomu nie. ako to sem napisat a neurazit, nevyvolat flame war ? a navyse, ked sam som vlastnikom zastaraleho, nevykonneho 4-valca, vsak ? :p Upraveno Leden 9, 201015 r od colins
Leden 18, 201015 r Kurňááá, chlapi, co je s Váma všema, žijete vůbec??? Jak to tady tak sleduju, tak Monty se liská s Karlem ve vláknu o cenách lpg a jen vyhrožuje, že přijde pokecat do Lumpárny a zatím nic, colins jim to pak musí správcovsky a otcovsky rozmluvit aby neblbli no a náš kamarád Martin Malta se snad urazil či na mě nahněval a snad i přestal se mnou kamarádit po té, co jsem vyjádrřil svůj čistě hypotetický postoj a názor k motoru 1,2HTP ve smyslu, že příště už bych pod kapotou své fabči rád viděl něco jiného... A ostatní jste snad zapadli pod sněhovou peřinu, či co? Nebo Vám zamrzly dráty od internetu, jak Pendolinu CD-romy, při té krásné ladovské zimě? Upraveno Leden 18, 201015 r od Wassermann
Leden 18, 201015 r ale neboj neurazil , vždyť mám ještě pořád tvůj zapalovací modul, tak to by mi ani svědomí nedovolilo se k tobě obrátit zády . jinak co se týká peřiny, tak cesta do hokny byla fáááákt úžasná. Na státovce postávaly kamióny a já měl pak problém se mezi něma prodírat. Poté co jsem jedny objel, narazil jsem vzápětí na další, tak jsem se otočil a jel na Blansko, nicméně cestu kterou jedu piánko 45 min, jsem jel díky zajížďce a stání na parkovišti E35 1h 50min .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.