Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Novy poznatek,dnes rano uz nepomohlo jen jednou vypnout a zapnout zapalovani, ale po nekolikatem pokusu vypnuti a zapnuti jsem nastartoval se svitici kontrolkou(tuhy volant) pak jsem motor vypnul.Po novem zapnuti vporadku.Dalsi starty pres den taky vpohode,tak nevim. :help:

Vloženo
Novy poznatek,dnes rano uz nepomohlo jen jednou vypnout a zapnout zapalovani, ale po nekolikatem pokusu vypnuti a zapnuti jsem nastartoval se svitici kontrolkou(tuhy volant) pak jsem motor vypnul.Po novem zapnuti vporadku.Dalsi starty pres den taky vpohode,tak nevim. :help:

To by chtělo,když nastartuješ a máš tuhý (kontrolka svítí),poslechnout jestli servo tlačí.Mě třeba ta kontrolka zhasíná až po nastartování

Vloženo

Myslim ze to pres rachot motoru neuslisim,vypada to ze to s klesajici teplotou zhorsuje,ja myslel ze dokud nenastartuju tak se cerpadlo serva nehybe,je to tak?

Vloženo

Upozornìní na závady kontrolkou servořízení

-K92-

Jestliže kontrolka servořízení -K92- po nastartování motoru nezhasne, mohou být v paměti závad

ulozeny zavady. Je to popsáno v D.P 48-25

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pripojeno na VAG a nalezena chyba 00566-provoz servorizeni 27-10-nesmyslny signal-sporadicky,jak se ted dostala teplota nad 0 funguje normalne.

Vloženo

Tak ma napadlo či to nemá niečo spoločné s hustotou oleja. Len neviem, či sa pri zapnutí zapaľovania zapne na pár sekúnd elektromotor čerpadla. Že by tam vznikol väčší odber, alebo blokovanie čerpadla vplyvom hustého oleja - väčší odpor pre čerpadlo, teda nedostatočného tlaku a potom sa čerpadlo odpojí. Že by to na druhé zapnutie zapaľovania pretočilo a preto je to potom OK. A po používaní v priebehu dňa olej redší a tak rýchlo nestuhne. (Dúfam, že netrepem) Skúsil by som vymeniť olej.

Vloženo
Tak ma napadlo či to nemá niečo spoločné s hustotou oleja. Len neviem, či sa pri zapnutí zapaľovania zapne na pár sekúnd elektromotor čerpadla. Že by tam vznikol väčší odber, alebo blokovanie čerpadla vplyvom hustého oleja - väčší odpor pre čerpadlo, teda nedostatočného tlaku a potom sa čerpadlo odpojí. Že by to na druhé zapnutie zapaľovania pretočilo a preto je to potom OK. A po používaní v priebehu dňa olej redší a tak rýchlo nestuhne. (Dúfam, že netrepem) Skúsil by som vymeniť olej.

Tam je plna syntetika.

Vloženo

Myslim ze tam plna syntetika neni,je to olej do serva,ja mam zeleny ,kupoval jsem ho ve skoda servisu asi za 300kc.Myslim ze po zapnuti klicku cerpadlo nebezi az po nastartovani,to by asi bylo slyset.Ale bezpecne to souvisi s teplotou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...