Bredy Vloženo 17. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 me se rozsveci akorat kdyz zapnu zapalovani (nestartuji)poprve,kdyz vypnu a zapnu tak kontrolka zhasne a vsechno funguje,za jizdy se mi to jeste nestalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 tak se pust do hledání je tady toho mraky,čidlo nebo kabelový svazek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 18. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Me furt nejde do hlavy proc to dela jen v mrazu,kdyz je nad nulou tak ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 19. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Novy poznatek,dnes rano uz nepomohlo jen jednou vypnout a zapnout zapalovani, ale po nekolikatem pokusu vypnuti a zapnuti jsem nastartoval se svitici kontrolkou(tuhy volant) pak jsem motor vypnul.Po novem zapnuti vporadku.Dalsi starty pres den taky vpohode,tak nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Novy poznatek,dnes rano uz nepomohlo jen jednou vypnout a zapnout zapalovani, ale po nekolikatem pokusu vypnuti a zapnuti jsem nastartoval se svitici kontrolkou(tuhy volant) pak jsem motor vypnul.Po novem zapnuti vporadku.Dalsi starty pres den taky vpohode,tak nevim. To by chtělo,když nastartuješ a máš tuhý (kontrolka svítí),poslechnout jestli servo tlačí.Mě třeba ta kontrolka zhasíná až po nastartování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 19. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Myslim ze to pres rachot motoru neuslisim,vypada to ze to s klesajici teplotou zhorsuje,ja myslel ze dokud nenastartuju tak se cerpadlo serva nehybe,je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 20. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 zřejmě jo ,hejbe se po nasrartování.Proto ta kontrolka zhasíná až po nastartování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 20. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 Me ale zhasina jeste nez nastartuji ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 20. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 Upozornìní na závady kontrolkou servořízení -K92- Jestliže kontrolka servořízení -K92- po nastartování motoru nezhasne, mohou být v paměti závad ulozeny zavady. Je to popsáno v D.P 48-25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 20. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 myslis ze by to jako hlasilo i jine zavady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 24. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 Tak jsem vymenil senzor a je to porad stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 1. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Pripojeno na VAG a nalezena chyba 00566-provoz servorizeni 27-10-nesmyslny signal-sporadicky,jak se ted dostala teplota nad 0 funguje normalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volt Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Tak ma napadlo či to nemá niečo spoločné s hustotou oleja. Len neviem, či sa pri zapnutí zapaľovania zapne na pár sekúnd elektromotor čerpadla. Že by tam vznikol väčší odber, alebo blokovanie čerpadla vplyvom hustého oleja - väčší odpor pre čerpadlo, teda nedostatočného tlaku a potom sa čerpadlo odpojí. Že by to na druhé zapnutie zapaľovania pretočilo a preto je to potom OK. A po používaní v priebehu dňa olej redší a tak rýchlo nestuhne. (Dúfam, že netrepem) Skúsil by som vymeniť olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Tak ma napadlo či to nemá niečo spoločné s hustotou oleja. Len neviem, či sa pri zapnutí zapaľovania zapne na pár sekúnd elektromotor čerpadla. Že by tam vznikol väčší odber, alebo blokovanie čerpadla vplyvom hustého oleja - väčší odpor pre čerpadlo, teda nedostatočného tlaku a potom sa čerpadlo odpojí. Že by to na druhé zapnutie zapaľovania pretočilo a preto je to potom OK. A po používaní v priebehu dňa olej redší a tak rýchlo nestuhne. (Dúfam, že netrepem) Skúsil by som vymeniť olej. Tam je plna syntetika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bredy Vloženo 3. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Myslim ze tam plna syntetika neni,je to olej do serva,ja mam zeleny ,kupoval jsem ho ve skoda servisu asi za 300kc.Myslim ze po zapnuti klicku cerpadlo nebezi az po nastartovani,to by asi bylo slyset.Ale bezpecne to souvisi s teplotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.