Prosinec 17, 200717 r Autor me se rozsveci akorat kdyz zapnu zapalovani (nestartuji)poprve,kdyz vypnu a zapnu tak kontrolka zhasne a vsechno funguje,za jizdy se mi to jeste nestalo
Prosinec 19, 200717 r Autor Novy poznatek,dnes rano uz nepomohlo jen jednou vypnout a zapnout zapalovani, ale po nekolikatem pokusu vypnuti a zapnuti jsem nastartoval se svitici kontrolkou(tuhy volant) pak jsem motor vypnul.Po novem zapnuti vporadku.Dalsi starty pres den taky vpohode,tak nevim.
Prosinec 19, 200717 r Novy poznatek,dnes rano uz nepomohlo jen jednou vypnout a zapnout zapalovani, ale po nekolikatem pokusu vypnuti a zapnuti jsem nastartoval se svitici kontrolkou(tuhy volant) pak jsem motor vypnul.Po novem zapnuti vporadku.Dalsi starty pres den taky vpohode,tak nevim. To by chtělo,když nastartuješ a máš tuhý (kontrolka svítí),poslechnout jestli servo tlačí.Mě třeba ta kontrolka zhasíná až po nastartování
Prosinec 19, 200717 r Autor Myslim ze to pres rachot motoru neuslisim,vypada to ze to s klesajici teplotou zhorsuje,ja myslel ze dokud nenastartuju tak se cerpadlo serva nehybe,je to tak?
Prosinec 20, 200717 r zřejmě jo ,hejbe se po nasrartování.Proto ta kontrolka zhasíná až po nastartování.
Prosinec 20, 200717 r Upozornìní na závady kontrolkou servořízení -K92- Jestliže kontrolka servořízení -K92- po nastartování motoru nezhasne, mohou být v paměti závad ulozeny zavady. Je to popsáno v D.P 48-25
Leden 1, 200817 r Autor Pripojeno na VAG a nalezena chyba 00566-provoz servorizeni 27-10-nesmyslny signal-sporadicky,jak se ted dostala teplota nad 0 funguje normalne.
Leden 2, 200817 r Tak ma napadlo či to nemá niečo spoločné s hustotou oleja. Len neviem, či sa pri zapnutí zapaľovania zapne na pár sekúnd elektromotor čerpadla. Že by tam vznikol väčší odber, alebo blokovanie čerpadla vplyvom hustého oleja - väčší odpor pre čerpadlo, teda nedostatočného tlaku a potom sa čerpadlo odpojí. Že by to na druhé zapnutie zapaľovania pretočilo a preto je to potom OK. A po používaní v priebehu dňa olej redší a tak rýchlo nestuhne. (Dúfam, že netrepem) Skúsil by som vymeniť olej.
Leden 2, 200817 r Tak ma napadlo či to nemá niečo spoločné s hustotou oleja. Len neviem, či sa pri zapnutí zapaľovania zapne na pár sekúnd elektromotor čerpadla. Že by tam vznikol väčší odber, alebo blokovanie čerpadla vplyvom hustého oleja - väčší odpor pre čerpadlo, teda nedostatočného tlaku a potom sa čerpadlo odpojí. Že by to na druhé zapnutie zapaľovania pretočilo a preto je to potom OK. A po používaní v priebehu dňa olej redší a tak rýchlo nestuhne. (Dúfam, že netrepem) Skúsil by som vymeniť olej. Tam je plna syntetika.
Leden 3, 200817 r Autor Myslim ze tam plna syntetika neni,je to olej do serva,ja mam zeleny ,kupoval jsem ho ve skoda servisu asi za 300kc.Myslim ze po zapnuti klicku cerpadlo nebezi az po nastartovani,to by asi bylo slyset.Ale bezpecne to souvisi s teplotou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.