vladaBrno Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Zdravím, Už 3 měsíce mě trapí účinek posilovače brzd (OI, TDI, 66kW, r98, 220000km). Modelova situace: Jedu treba z kopce, brzdim motorem, slapnu na brzdu, brzdi jak svin, vse ok, ale hned potrebuju brzdit znova(mezitim pustim pedal) tak je ucinek evidentne slabsi. To stejne na miste treba pri parkovani...staci pridat plyn a je to zase ok na prvni slapnuti...kdyz pedal drzim pri brzdeni, tak ucinek se temer nemeni-nesmim ho pustit a seslapnout znovu. Dneska mi tam vlitnul autobus a zabrzdil sem "na fleku", abs taky pracovalo. Zjistil jsem praskliny na hadicce k posilovaci od vakuoveho cerpadla, vymenena, zkousel jsem i vymenit vakuove cerpadlo, zase zadne zlepseni. Pedal my pri seslapnuti nesyci a brzdovy asistent spina...je tam treba nekde tesneni? co by mohlo byt v kasi? Poprve jsem si toho vsimnul v chorvatsku v dlouhych klesanich - napadlo me jestli jsem neuvaril brzdovku, ale to by se melo projevovat jinak - kdyz opakovane na miste seslapuji pedal, tak tvrdne, nepruzi, nejde proslapnout...brzdovka nemizi ...ma nekdo podobnou zkusenost, na co se zamerit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischa Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Ja si myslim ze je to hlavni brzdovy valec.Mam ten samy problem a potvrdil mi to jeden znamej automechanik. Zkus pri vypnutym motoru na miste parkrat naslapat a zkusit stat na pedalu. Bude asi dost tvrdy. Jestli ale po chvili co na nem budes porad stat ucitis ze ti pod nohou mirne nebo vic povoli tak je to urcite on. Doporucuji jeho vymenu za novy, hlavne nekupovat opravnou soupravu gumicek a tesneni. To je pry naprd, protoze jsou ve valci ryhy od rezu a pomohlo by to na chvili. Snad jsem ti pomohl, pak napis co to bylo. Dalsi vec muze taky byt posilovac, ale to ti poradi nekdo jiny.... Zdravím, Už 3 měsíce mě trapí účinek posilovače brzd (OI, TDI, 66kW, r98, 220000km). Modelova situace: Jedu treba z kopce, brzdim motorem, slapnu na brzdu, brzdi jak svin, vse ok, ale hned potrebuju brzdit znova(mezitim pustim pedal) tak je ucinek evidentne slabsi. To stejne na miste treba pri parkovani...staci pridat plyn a je to zase ok na prvni slapnuti...kdyz pedal drzim pri brzdeni, tak ucinek se temer nemeni-nesmim ho pustit a seslapnout znovu. Dneska mi tam vlitnul autobus a zabrzdil sem "na fleku", abs taky pracovalo. Zjistil jsem praskliny na hadicce k posilovaci od vakuoveho cerpadla, vymenena, zkousel jsem i vymenit vakuove cerpadlo, zase zadne zlepseni. Pedal my pri seslapnuti nesyci a brzdovy asistent spina...je tam treba nekde tesneni? co by mohlo byt v kasi? Poprve jsem si toho vsimnul v chorvatsku v dlouhych klesanich - napadlo me jestli jsem neuvaril brzdovku, ale to by se melo projevovat jinak - kdyz opakovane na miste seslapuji pedal, tak tvrdne, nepruzi, nejde proslapnout...brzdovka nemizi ...ma nekdo podobnou zkusenost, na co se zamerit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudyno Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Zdravím, Už 3 měsíce mě trapí účinek posilovače brzd (OI, TDI, 66kW, r98, 220000km). Modelova situace: Jedu treba z kopce, brzdim motorem, slapnu na brzdu, brzdi jak svin, vse ok, ale hned potrebuju brzdit znova(mezitim pustim pedal) tak je ucinek evidentne slabsi. To stejne na miste treba pri parkovani...staci pridat plyn a je to zase ok na prvni slapnuti...kdyz pedal drzim pri brzdeni, tak ucinek se temer nemeni-nesmim ho pustit a seslapnout znovu. Dneska mi tam vlitnul autobus a zabrzdil sem "na fleku", abs taky pracovalo. Zjistil jsem praskliny na hadicce k posilovaci od vakuoveho cerpadla, vymenena, zkousel jsem i vymenit vakuove cerpadlo, zase zadne zlepseni. Pedal my pri seslapnuti nesyci a brzdovy asistent spina...je tam treba nekde tesneni? co by mohlo byt v kasi? Poprve jsem si toho vsimnul v chorvatsku v dlouhych klesanich - napadlo me jestli jsem neuvaril brzdovku, ale to by se melo projevovat jinak - kdyz opakovane na miste seslapuji pedal, tak tvrdne, nepruzi, nejde proslapnout...brzdovka nemizi ...ma nekdo podobnou zkusenost, na co se zamerit? vlado dosel si nakonec na duvod co to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 16. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Ahoj chlapi, sorry ze tak pozde pisu, nedostal sem se na pricinu... Mam ted zkousky a navic muj kamos co se mi o octu stara ted nema cas. Musim to ale co nejdrive vyresit. Zda se mi ze je to horsi a horsi. Miloš (muj serviskamarad) mi po telefonu rekl ze neco podobneho resil na sve octavce a zaroven mu prestavala brzdit rucka. Byly to prasatka v bubnech, unikala brzdovka. Ja ale problem s ruckou nemel, brzdila fest. Ale pred tydnem jsem zjistil jeji slabnouci ucinek taky, mozna ubylo i trochu brzdovky, diky bordelu co je venku nevidim jestli z bubnu neco unika nebo ne, musim to rozdelat. Vsechny priznaky me spis pripominaji mizici tlak posilavce, ze by hadicka, ale uz sem prosel vsechny...asi jeste jednou Snad s tim pohnu uz ted o vikendu. Do toho mi zacal unikat olej ze serva..nevim kde kurna nejak se to zacina kazit...snad jsou to ojedinele zavady... Protoze sem pres tyden v Brne a muj kamos je v Trebici - jezdim tam na vikendy, neni tu nekdo sikovny s dilnickou z te nasi moravske hroudy-Brna? .) Diky Misha za postreh, lehce tam citim zmenu ale nevim jestli to neni tim ze me spis odumira noha jak tlacim, kazdopadne to kamosovi reknu az to rozdela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jopo966 Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 mal som taky problem a prefukol vyčistil som hadičku od vac.pumpy ku posilovaču,čistil som to čističom brzd. a hlavne vyčistit ten bi ely spetny ventyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 31. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Zdarek chlapi tak zahada je vyresena, byla to vypadena hadicka u ventilu N18 - nebylo to videt, ale nahodou sem si toho vsimnul a kdyz sem ji nasadil, tak brzdy zacaly fungovat jako drive...no sakra takova blbost... myslel sem si ze by to melo mit vliv i na vykon, ale nezda se mi ze by se neco zmenilo, prikladam foto ventilu jestli sem urcil spravne. Priste projdu snad vsechny spoje :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Zdarek chlapi tak zahada je vyresena, byla to vypadena hadicka u ventilu N18 - nebylo to videt, ale nahodou sem si toho vsimnul a kdyz sem ji nasadil, tak brzdy zacaly fungovat jako drive...no sakra takova blbost...myslel sem si ze by to melo mit vliv i na vykon, ale nezda se mi ze by se neco zmenilo, prikladam foto ventilu jestli sem urcil spravne. Priste projdu snad vsechny spoje :-) no na vikon to vliv ani mit nemuze je to ventil co ovlada ARG ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jajic Vloženo 13. Červen 2010 Sdílet Vloženo 13. Červen 2010 no na vikon to vliv ani mit nemuze je to ventil co ovlada ARG ventil EGR ventil..........Exhaust gas recirculation Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 Zdravím, úplně ten samý problém i u mě. Teď jsem boural jelena a rozmlátil mi celý předek, a brzdy teď reagují jako by byly bez posilovače. Jelen mi to rozdrtil všude tam kde ukazuješ na obrázku o něco výše (obrázek z červeným kolečkem). Tak hadičky zkontroluji a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 tak to vypadá asi na tento problém, od vývjevy hadice k posilovači prasklá a vytažená, viz obrázek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 21. Červen 2010 Sdílet Vloženo 21. Červen 2010 (editace) Tož jasné, bylo to tím. Nová hadička na místě a super brzdíme !!! I po několika sešlápnutí. btw original hadička v original Auto Heller Opava - s 12% slevou 776 kč bez DPH Editováno: 21. Červen 2010, autor: pointfrost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 5. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2010 Tak ještě je to málo, sehnal jsem novou vývěvu .. original stojí 8000,- sehnal jsem ji z vrakáče za 500,- a uvidíme. Ten nátrubek k trubičce se na mojí staré hýbe, tady na té se ani nehne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.