TomasB Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 http://auto.idnes.cz/svedsko-kdo-neumi-jez...49_automoto_fdv tož toto co už se děje je moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 http://auto.idnes.cz/svedsko-kdo-neumi-jez...49_automoto_fdv tož toto co už se děje je moc. Nemyslim si... Svedi se s tim neserou! Jen u nas je pravidlo, cim vice se s hovnem mazes, tim vice smrdi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Ve Švédsku jsem byl po prvé v době, kdy většina z vás nebyla ani na světě. Už tehdy bylo pro ně životní prostředí důležitým pojmem. Tak čemu se dneska divíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 (editace) Ve Švédsku jsem byl po prvé v době, kdy většina z vás nebyla ani na světě. Už tehdy bylo pro ně životní prostředí důležitým pojmem. Tak čemu se dneska divíte. Já se ničemu nedivím Jak to dělají Švédové by tomu mělo být i v celé EU. Jde o to, že počet aut stoupá geometrickou řadou a Země si s narůstajícími exhalacemi zkrátka neporadí. Cesta A) je buď NĚKOMU ZAKÁZAT JEŽDĚNÍ (chudým a nemajetným) a nechat ji jako VÝSADU nejbohatším vrstvám / nebo cestou B ) krotit se budou muset všichni.. Nicméně nově odepisovat z daní i nejluxusnější vozy je krokem proti ekologii, a Zemi vůbec, protože neznám luxusní vůz, jež by pod kapotou měl "ekologický" motor 1.2, 1.4, 1.6.. Většinou tam jsou 5 až 6 litry, čímž nejde jen o spotřebované palivo, ale též o množství vypouštěných exhalací. Takové auto vydá pak za 10 dalších vozů, čímž jeho majitel snobsky a sobecky žije na úkor jiných. DAVON má pravdu: v českých zeměpisných šířkách se ti nejnadutější mažou hovnama po celém těle (dámám se omlouvám) a ještě to zahovnatělé tělo rádi ukazujeme na obdiv jiným. Vypůjčím-li si vhodné přirovnání z trilogie Slunce, seno.., pak musím říci: "HNUS VELEBONOSTI".. p.s. nejsu volič SZ Editováno: 4. leden 2008, autor: Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Já se ničemu nedivím Jak to dělají Švédové by tomu mělo být i v celé EU.Jde o to, že počet aut stoupá geometrickou řadou a Země si s narůstajícími exhalacemi zkrátka neporadí. Cesta A) je buď NĚKOMU ZAKÁZAT JEŽDĚNÍ (chudým a nemajetným) a nechat ji jako VÝSADU nejbohatším vrstvám / nebo cestou B ) krotit se budou muset všichni.. Nicméně nově odepisovat z daní i nejluxusnější vozy je krokem proti ekologii, a Zemi vůbec, protože neznám luxusní vůz, jež by pod kapotou měl "ekologický" motor 1.2, 1.4, 1.6.. Většinou tam jsou 5 až 6 litry, čímž nejde jen o spotřebované palivo, ale též o množství vypouštěných exhalací. Takové auto vydá pak za 10 dalších vozů, čímž jeho majitel snobsky a sobecky žije na úkor jiných. DAVON má pravdu: v českých zeměpisných šířkách se ti nejnadutější mažou hovnama po celém těle (dámám se omlouvám) a ještě to zahovnatělé tělo rádi ukazujeme na obdiv jiným. Vypůjčím-li si vhodné přirovnání z trilogie Slunce, seno.., pak musím říci: "HNUS VELEBONOSTI".. p.s. nejsu volič SZ inženýre, jedinou cestou jsou alternativní zdroje, na který nejsme bohužel ještě úplně připravený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iceman Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 inženýre, jedinou cestou jsou alternativní zdroje, na který nejsme bohužel ještě úplně připravený. Ale jsme - zapadni svet. Nase penezenky ale nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 inženýre, jedinou cestou jsou alternativní zdroje, na který nejsme bohužel ještě úplně připravený. alternativním myslíš doufám jádro, protože jiný zdroj do budoucna nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.