Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

Chci se zeptat.Kdyz pouziju pravou packu pod volantem na nastaveni steracu a zadniho sterace slysim jak mi cvaka relatko asi v ridici jednotcce nebo co to jo.Cvaka to na leve strane u ridice dole.Nevite nekdo co to je?V servisu mi rekli,ze to dela kazdymu.Moc se mi to nezda.Diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FISHkaa,tebe bych chtěl mít v servise jako zákazníka,takový dobrý rady tady dáváš,ale asi ani jednou jsi u něčeho taklového nebyl.Raději,kdyby jsi poradil tomu kdo se ptá,at  to auto v servisu naloží a odvezou do Boleslavi.To je taky jedno z řešení.A uvidíš,že to tak dopadne.A pokud jde o tu závadu,kokta není žádný kafemlýnek,hold ,některé závady se obtížně hledají.Myslím si,že na něj v servise určitě nekašlou a dělají všechno proto,aby ji odstranili.Jiná věc by byla,kdyby se to auto sralo a neustále něco jiného.O to víc bude radosti ,až to odstraní.Vždyt té příčiny vadného čidla je hned několik,tak ono to bude chvíli trvat,nebo si myslíš ,že jsou všichni géniové a na vše okamžitě příjdou?Přeju Ti auto s problémem at se probereš k realitě!!!!

Musim ti oponovat, tyhle pravidla proste plati u kazdeho vyrobku a o to vic u veci za 3/4 mega... Proste je to realita, ktera jde domluvou/pravne resit. Ver ze kdyby se mi to stalo, tak nevaham ani vterinu, tak jako nevahas pro reklamaci bot (nebo si je nechavas 10x opravovat?).

Tvoji vetu "kdyby se to stalo tobe..." radeji umyslne prejdu - to byl pokus o co? :smich:

Nezalezi tady na servisacich - i kdyz mam vetsinou spatne zkusenosti, tak vim nekteri sou mooc dobri, ale tohle jde mimo ne!

V me praci taky zakaznikovi nevysvetluji ze to zkusim jeste takhle a takhle, proste mu to na jeho prani vymenim a je klid - ja sem rad ze sem neprisel o zakaznika a on nam zachova prizen...

TO JE PROSTE REALITA, CHLAPE ;) Jinak to samo fungovalo za komancu, ale to NASTESTI uz nemame... :ph34r:-_-

Editováno: , autor: FISHkaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem 1.9ku v Eleganci s malým nadstandartem se slevou 125tisíc,je to EU3ka a nemohla se přihlásit v tomhle roce.Tak jsem vydržel a nakonec se to povedlo.Kupoval jsem ji 29.12.2OO5..model 2OO6.

Mám najeto 25ookm,spotřeba kolem 5l..reklamoval jsem jen ten sříbrný pásek na palubovce...

Couvací asistent jsem i nechával domontovat...je to originál ,ale nepracuje se STREAMEM..co jsem chtěl..a bez problému.

Měl jsem OI. 1.6ku v Eleganci...po záruce..po třech letech..pískání ložisek kompresoru klimatizace..mechanické..Nejdřív to mělo stát 35tisíc, ale po emailovém dopisování se servisem a Mladou Bolesl.výměna jenom za cenu náplně a práce..cca 1560Kč.

Prostě chce to psát,psát,psát.

Kamarád měl stejnou závadu na Peugeotu 307..v plné palbě..a stálo ho to majland.Žabožrouti to hodili na krk našim lidem a ..hodili na to bobek..máš na drahé auto..zaplať..oba jsme měli najeto pod 40tis.km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FISHkaa,tebe bych chtěl mít v servise jako zákazníka,takový dobrý rady tady dáváš,ale asi ani jednou jsi u něčeho taklového nebyl.Raději,kdyby jsi poradil tomu kdo se ptá,at  to auto v servisu naloží a odvezou do Boleslavi.To je taky jedno z řešení.A uvidíš,že to tak dopadne.A pokud jde o tu závadu,kokta není žádný kafemlýnek,hold ,některé závady se obtížně hledají.Myslím si,že na něj v servise určitě nekašlou a dělají všechno proto,aby ji odstranili.Jiná věc by byla,kdyby se to auto sralo a neustále něco jiného.O to víc bude radosti ,až to odstraní.Vždyt té příčiny vadného čidla je hned několik,tak ono to bude chvíli trvat,nebo si myslíš ,že jsou všichni géniové a na vše okamžitě příjdou?Přeju Ti auto s problémem at se probereš k realitě!!!!

Musim ti oponovat, tyhle pravidla proste plati u kazdeho vyrobku a o to vic u veci za 3/4 mega... Proste je to realita, ktera jde domluvou/pravne resit. Ver ze kdyby se mi to stalo, tak nevaham ani vterinu, tak jako nevahas pro reklamaci bot (nebo si je nechavas 10x opravovat?).

Tvoji vetu "kdyby se to stalo tobe..." radeji umyslne prejdu - to byl pokus o co? :smich:

Nezalezi tady na servisacich - i kdyz mam vetsinou spatne zkusenosti, tak vim nekteri sou mooc dobri, ale tohle jde mimo ne!

V me praci taky zakaznikovi nevysvetluji ze to zkusim jeste takhle a takhle, proste mu to na jeho prani vymenim a je klid - ja sem rad ze sem neprisel o zakaznika a on nam zachova prizen...

TO JE PROSTE REALITA, CHLAPE ;) Jinak to samo fungovalo za komancu, ale to NASTESTI uz nemame... :ph34r:-_-

Tak tohle opravdu platí u bot,ale u aut ne.Přečti si pořádně servisní knížku.A propo,víš,že pokud je auto napsáno na právnickou osobu,tak je všechno trochu jinak?Servis udělá vše pro to,aby závadu odstranil,pokud nelze nebo to neumí,je přizván oblastní technik a ten rozhodne.Navrhne opravu nebo převezení auta do Boleslavi.Tam se stím poperou.Od nich potom vyleze závěr.Za celou dobu,co jsem u aut,jsem dotet viděl snad jen dvě auta,která byla vrácena,ale to pro ůplně jinou hystorii problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska nové info ze salůnu. Naše OII vyrobená únor 2005- údajně svolávací akce, výměna reflektorů-netěsnost, přehrání sw v rádiu (špatný příjem signálu, o tom už se tady mluvilo)

Ano, to už mám za sebou. Pravý přední reflektor. A SW taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FISHkaa,tebe bych chtěl mít v servise jako zákazníka,takový dobrý rady tady dáváš,ale asi ani jednou jsi u něčeho taklového nebyl.Raději,kdyby jsi poradil tomu kdo se ptá,at  to auto v servisu naloží a odvezou do Boleslavi.To je taky jedno z řešení.A uvidíš,že to tak dopadne.A pokud jde o tu závadu,kokta není žádný kafemlýnek,hold ,některé závady se obtížně hledají.Myslím si,že na něj v servise určitě nekašlou a dělají všechno proto,aby ji odstranili.Jiná věc by byla,kdyby se to auto sralo a neustále něco jiného.O to víc bude radosti ,až to odstraní.Vždyt té příčiny vadného čidla je hned několik,tak ono to bude chvíli trvat,nebo si myslíš ,že jsou všichni géniové a na vše okamžitě příjdou?Přeju Ti auto s problémem at se probereš k realitě!!!!

Musim ti oponovat, tyhle pravidla proste plati u kazdeho vyrobku a o to vic u veci za 3/4 mega... Proste je to realita, ktera jde domluvou/pravne resit. Ver ze kdyby se mi to stalo, tak nevaham ani vterinu, tak jako nevahas pro reklamaci bot (nebo si je nechavas 10x opravovat?).

Tvoji vetu "kdyby se to stalo tobe..." radeji umyslne prejdu - to byl pokus o co? :smich:

Nezalezi tady na servisacich - i kdyz mam vetsinou spatne zkusenosti, tak vim nekteri sou mooc dobri, ale tohle jde mimo ne!

V me praci taky zakaznikovi nevysvetluji ze to zkusim jeste takhle a takhle, proste mu to na jeho prani vymenim a je klid - ja sem rad ze sem neprisel o zakaznika a on nam zachova prizen...

TO JE PROSTE REALITA, CHLAPE ;) Jinak to samo fungovalo za komancu, ale to NASTESTI uz nemame... :ph34r:-_-

Tak tohle opravdu platí u bot,ale u aut ne.Přečti si pořádně servisní knížku.A propo,víš,že pokud je auto napsáno na právnickou osobu,tak je všechno trochu jinak?Servis udělá vše pro to,aby závadu odstranil,pokud nelze nebo to neumí,je přizván oblastní technik a ten rozhodne.Navrhne opravu nebo převezení auta do Boleslavi.Tam se stím poperou.Od nich potom vyleze závěr.Za celou dobu,co jsem u aut,jsem dotet viděl snad jen dvě auta,která byla vrácena,ale to pro ůplně jinou hystorii problému.

musím se zasmát :D

1/ už na začátku sem psal, že kupující musí být fyzická osoba, takže nevím co to zase řešíš.

2/ to jako že zákon platí pro boty, kočárky, autodráhu, ale pro auta, vrtulníky a plyšový medvídky ne? Trochu dovné ne? :ph34r: Prostě pokud je to opakovaná reklamace stejné věci, tak máš podle ZÁKONA právo:

A/ jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci, anebo má právo od smlouvy odstoupit.

Táž práva příslušejí kupujícímu, jde-li o vady odstranitelné, jestliže kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat."

- vada se opakovala po opravě, kupující má právo od smlouvy odstoupit.

Už to necháme být - píšeš zaujatě, protože jsi asi zaměstnán v autoservise nebo kde a snažíš se omluvit problém... :(

Editováno: , autor: FISHkaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano kupujici byl fyzicka osoba. Po posledni vymene (cidla otacek motoru) je jiz 2000 km vse v poradku (5 vymena). V servisu rikali, ze v MB maji auto, ktere ma ty same problemy, snazi se je odstranit.. :( Ale zatim to vypada na pokus omyl, alespon to jsem se dozvedel. Zkouseji vymenit vse, co je v kontaktu, nebo spolupracuje s cidlem. Pokud by pry zavadu odhalili, hned by me meli kontaktovat a mel bych se dostavit do servisu na odstraneni, ale jak rikam, ted je vse v poradku. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že jsou to úplně normální a ve většině případů navíc celkem banální věci. Jak tu někdo psal, nedělejme si iluze, že je to u jiných značek lepší. Snad možná Toyota. Tady se ještě řada závad, jak je vidět, vyskytuje častěji : voda ve světle, vadný rádio atd.. Já měl to pravý světlo např. taky mokrý. Pak mám taky vodu ve 3. brzd. světle a rozlepilo se mi nepatrně čelní sklo. No a co, tak mi to vyměněj a neřešim to. U toho okna jsem i celkem rád, aspon budu mít po zimě zase nový, neomlácený. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozem poslusit - Audi a BMW su na tom podla mojich skusenosti podobne ako Skoda (alebo o chlp horsie to Audi kvoli fure elektroniky). Volvo a Mercedes su na tom katastrofalne a ani by som si nedovolil to ku Skodovke prirovnat. Mame tu jeden mimoriadne poruchovy exemplar Volva. A vzdy nam tvrdili, ze dana porucha sa u nas vyskytla vobec prva krat v ich servise. Verili sme im, az kym som mestretol znameho, ktory cely stastny rozpraval, ako sa konecne zbavil Volva, lebo bolo poruchove. Po kratkej debate sa zistilo, ze tie poruchy sa na seba az prilis podobali a tiez "to bolo prvy krat". Audi ide do servisu prave zajtra. Samozrejme nie pravidelny servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tot mi nebudete verit....

Vcera ako som prisiel k autu som nahodou bez odomknutia dialkou,kluca otvoril dvere vodica. Nic nebolo poskodene, dokonca letka centralu vo dverach blikala, blikala aj letka alarmu-ten nastastie zaregistroval otvorenie dveri a zacal pistat. Ostatne dvere boli zaistene. Dnes som s tym bol v servise. Po odstraneni gumovej manzaty(co kryje kable) sme vytiahli vsetky konektory......ten najvrchnejsi bol zateceny ako fras ....sama zelenomodra oxidacia. Po dokladnom pohlade na konektor som nasiel urvane dva piny . Jeden bol pravdepodobne od motorceka, a druhy od vystrazneho svetla vo dverach(to tiez nesvietilo). Pravdepodobne sa odchylila krycia gumova manzeta a pekne to zatieklo......SKONTROLUJTE SI TO(nedrzi to tam bohvieako).

Toto by som bral ...stava sa, ALE CO MA NAJVIAC SERE, JE TA LEDKA CERTRALU , KTORA ROZHODNE PRI TOMTO PROBLEME NEMALA BLIKAT.

Oprava - vymena vrchneho konektoru na karoserii.

O2 1.6/75KW . Auto ma iba 3mesiace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes som bol v servise dat odstranit (zatial) posledne zavady v zaruke a ked to zrekapitulujem, zatil som reklamoval tieto veci:

pri cca. 16000 km

lavy predny svetlomet - nedrzal sroub, ktory drzi sponku a ta drzi ziarovku (vymeneny)

pri cca. 20000 km

palivove cerpadlo

RJ Climatronic

odlepovanie chromovane pasika na kasliku na palubovke

firmware STREAM

lista vyduchu ventilacie pod celnym sklom

vsetky veci boli vymenene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mám něco dobrýho. Právě jsem byl umejt auto vapkou a jak stříkám, koukám, že se nějak nafukuje barva na zrcátku. Normálně jsem si tam udělal bublinu. Byla tam oděrka od šutru a voda to odfoukla. To jsem ještě nežral.Tak už dost s těma závadama nebo mi ještě někde upadne za jízdy kolo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Carlito:

Nooooooo.......to znie dost zle....

Idem sa na to pozriet - da sa k tomu dostat bez rozobratia dveri?

Ziadne rozoberanie...otvoris dvere a odcvaknes tu gumovu manzetu od karoserie(pojde ti to lahko, kedze to tam moc nedrzi) no a potom si pozri konektory.

Este k tomu servisu....bol som to reklamovat...o pol hodinu mi vola technik, ze to mam opravene ....pytam sa ci tak rychlo zohnali nahr. diel. Ze vraj nie....nemenilo sa nic. Tak teda pridem pre auto...a pytam saako to opravili....ze vraj to napojili napriamo....KUA skoro ma JEBLO ...auto v zaruke a oni to tam pytlikuju .Hovorim , ze nech okamzite objednaju nahradny diel a nech mi zavola ked to pride. Vraj O.K. . To je sila co ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V poslední době mně točí rány v laku od šutrů. Není to sice závada v pravým smyslu slova, ale o to víc mě to sere, že se to stalo. Mám "béžovou saharu" a nachytal jsem ran už požehnaně. Snažil jsem se to opravit tou zprávkovou barvou, ale ten odstín je úplně jinej. Je to prostě hrozně vidět a je to snad horší, než to nechat obouchaný. Tak z toho teda mám nervy. Máte s touhle barvou někdo podobnou zkušenost. Nebo máte snad nějakou metodu, aby to nebylo tak vidět ? Už to tu kdosi vloni probíral, ale nic moudrýho z toho nevypadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...