Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

chlapi, otazka !

citam ako jara2 mal problemy a ako mu znova nastavovali

cely system ["Potom celý systém seřídili podle benzínové řídící jednotky (podle adaptačních koeficientů ze škrtící klapky)."]

tak ma napadlo, ked som cistil pred nedavnom skrtiacu klapku,

tak som mal odpojenu baterku, potom sa mazali adaptivne hodnoty.

ako treba spravne postupovat, aby sa riadiaca jednotka motora

naucila jazdne rezimy ? viem ze treba vyskusat vsetky jazdne rezimy,

od volnobehu az po plnu zataz. prebehnut autom cele spektrum otacok az k obmedzovacu.

po 200 -300 km by to mala mat ohmatane. ale co s RJ na LPG ?

mam jazdit tych prvych 200 km len na benzin ?

a az potom prepnut na LPG ?

alebo z toho robim zbytocne kovbojku a RJ LPG sa sama prisposobi

jazdnym rezimom ?

help.

:kuk: Tady by Ti asi nejfundovaněji odpověděl Karel.lpg...

Já u Favorita stříkačky předělaného na lpg pouze jednou odpojoval baterku, ale klapku jsem nečistil. Po připojení bylo vše ok, tedy co se jízdy týče. Jen se mnou vy :prc: multifunkční ventil na nádrži, páč odpojením a znovupřipojením baterie došlo k rychlému přepnutí mezi lpg a benzínem (cvaknutí) na tom bazmeku, co v motoru přepíná mezi lpg nebo benzínem, v důsledku čehož došlo ke krátkodobému (mžikovému) vyššímu "odběru" lpg, což mi následně multif.ventil na nádrži vyhodnotil jako nadlimitní odběr a zahryzl se (asi měl strach, že lpg někde uniká a tak zareagoval tak, jak by v krizové situaci zareagovat měl). No a do motoru mi pak vůbec nešel lpg. Čuměl jsem jako puk :kuk: než mi došlo, že se multif.ventilu dá jednoduše napravit hlava tím, že se zavřou oba kohouty na nádrži a následně otevřou a pak je vše zase ok (měl jsem válcovou nádrž v kufru)... Jen mě trochu překvapilo, že se něco takového může stát hloupým odpojením a znovupřipojením baterky. Ale co se týče nastavování, atd to asi na karla....

Já jen mohu říct, že jízda po odpojení a znovupřipojení baterie byla ok, naprosto bez problémů... :palec2:

chlapi, otazka !

citam ako jara2 mal problemy a ako mu znova nastavovali

cely system ["Potom celý systém seřídili podle benzínové řídící jednotky (podle adaptačních koeficientů ze škrtící klapky)."]

tak ma napadlo, ked som cistil pred nedavnom skrtiacu klapku,

tak som mal odpojenu baterku, potom sa mazali adaptivne hodnoty.

ako treba spravne postupovat, aby sa riadiaca jednotka motora

naucila jazdne rezimy ? viem ze treba vyskusat vsetky jazdne rezimy,

od volnobehu az po plnu zataz. prebehnut autom cele spektrum otacok az k obmedzovacu.

po 200 -300 km by to mala mat ohmatane. ale co s RJ na LPG ?

mam jazdit tych prvych 200 km len na benzin ?

a az potom prepnut na LPG ?

alebo z toho robim zbytocne kovbojku a RJ LPG sa sama prisposobi

jazdnym rezimom ?

help.

Zdravím, no pokud čtu dobře, že máš "1,4 MPi 50kW+Cimbu, EURO 2, LPG - BRC Just, riadeny podtlak, "...tzn BRC Just - řízený...tak podle mě můžeš být v klidu (sic Justa moc neznám), řídí se pouze na úkor spálené směsi.

Jinak na firemní Felicii je Just a tam se akumulátor mění dokola.....zatím bez problému co se týče uchovávání nastavení v ŘJ Justa. Jinak nějaké adaptační hodnoty Just (podle mě) nemá.

Takže pohoda jazz...

Zdravím, no pokud čtu dobře, že máš "1,4 MPi 50kW+Cimbu, EURO 2, LPG - BRC Just, riadeny podtlak, "...tzn BRC Just - řízený...tak podle mě můžeš být v klidu (sic Justa moc neznám), řídí se pouze na úkor spálené směsi.

Jinak na firemní Felicii je Just a tam se akumulátor mění dokola.....zatím bez problému co se týče uchovávání nastavení v ŘJ Justa. Jinak nějaké adaptační hodnoty Just (podle mě) nemá.

Takže pohoda jazz...

tak to je dobře, autí mám skoro 6 let a baterka brzo asi odejde :feve:

nemam taketo problemy ale to bude asi tym mojim systemom. odpojim a zapojim kedy chcem a co chcem a tak ma napada ze ani neviem kde je skrtiaca klapka lebo som ju ste nikdy necistil. ale dnes mi menili homokineticky klb a ani to nebolelo. vydrzal len 70 tkm.

Teda, že vám do toho kecám, baterku jsem již odpojoval s LPG vícekrát, u mě (sekvenční) po zapojení

problém nebyl, systém LPG a auto naběhlo standardně.

Ale jen pro zajímavost, dělal jsem nový dálkový ovládání s neorigo vystřelovákem, no a při zkoušce klíčů

bez imobilizéru (prostě jsem to chtěl jen zkusit) mě vůbec nenaskočilo LPG (samo již s klíčem který měl imo).

Nejdříve jsem vymazal přes VAG vypsané chyby, to ale nepomohlo, na benzín OK, LPG ani nezasvítila kontrolka.

Musel jsem vypnout baterii a až po tom se systém LPG rozběhl. Vypadá to jako nějaký ochranný program ŘJ LPG.

Už jsem se viděl v servisu LPG, a nadával si do blbů, ale odpojení baterky nakonec pomohlo.

To učení systému LPG by mě taky zajímalo, zda nejprve něco najet na benzin a až potom se ŘJ LPG něco učí

z benzinu, nebo zda je to jedno, a jezdit rovnou na LPG. To ví určitě Karel, ale nevím jestli nás tady nezdupe,

že jsme lamy :scooter:

  • Autor
Zdravím, no pokud čtu dobře, že máš "1,4 MPi 50kW+Cimbu, EURO 2, LPG - BRC Just, riadeny podtlak, "...tzn BRC Just - řízený...tak podle mě můžeš být v klidu (sic Justa moc neznám), řídí se pouze na úkor spálené směsi.

Jinak na firemní Felicii je Just a tam se akumulátor mění dokola.....zatím bez problému co se týče uchovávání nastavení v ŘJ Justa. Jinak nějaké adaptační hodnoty Just (podle mě) nemá.

Takže pohoda jazz...

aby sme si rozumeli, po pripojeni baterky vsetko islo ako po masle.

len ma trapi ta adaptacia RJ LPG.

aby sme si rozumeli, po pripojeni baterky vsetko islo ako po masle.

len ma trapi ta adaptacia RJ LPG.

BRC Just nemá adaptaci...co se týče korigováním směsi. Fakt si s tím nedělej starost;)

Jedině co si můžeš ověřit je vzít si auto na analyzátor a tam zjistí jestli je v normě bohatost (chudost) směsi...případně jestli se udržuje v rozmezí jak ve volnoběhu tak v cca 3000otáčkách. Teda pokud si chceš být extra jistý. Jinak pokud funguje bez problémů, není co řešit.

Teda, že vám do toho kecám, baterku jsem již odpojoval s LPG vícekrát, u mě (sekvenční) po zapojení

problém nebyl, systém LPG a auto naběhlo standardně.

Ale jen pro zajímavost, dělal jsem nový dálkový ovládání s neorigo vystřelovákem, no a při zkoušce klíčů

bez imobilizéru (prostě jsem to chtěl jen zkusit) mě vůbec nenaskočilo LPG (samo již s klíčem který měl imo).

Nejdříve jsem vymazal přes VAG vypsané chyby, to ale nepomohlo, na benzín OK, LPG ani nezasvítila kontrolka.

Musel jsem vypnout baterii a až po tom se systém LPG rozběhl. Vypadá to jako nějaký ochranný program ŘJ LPG.

Už jsem se viděl v servisu LPG, a nadával si do blbů, ale odpojení baterky nakonec pomohlo.

To učení systému LPG by mě taky zajímalo, zda nejprve něco najet na benzin a až potom se ŘJ LPG něco učí

z benzinu, nebo zda je to jedno, a jezdit rovnou na LPG. To ví určitě Karel, ale nevím jestli nás tady nezdupe,

že jsme lamy :scooter:

Nejsu si jistý tím co říkáš...že by měl Omegas nějakou ochranu či co?

A měls to auto nastartované víc než 1 minutu, teplotu motoru 50°C a prošlápl otáčky nad 2500ot/min?

tak to je dobře, autí mám skoro 6 let a baterka brzo asi odejde :feve:

6let je na akumulátor docela solidni doba už....aspň jí zamávej před nastartovaným autem až odejde :palec2:

6let je na akumulátor docela solidni doba už....aspň jí zamávej před nastartovaným autem až odejde :palec2:

před chvílí jsem byl pro syna v olomouci, tak jsem se schválně díval a mrkala na mě zeleně. Před zimou jsem ji měřil a byla v poho. Tak uvidíme. :p

Nejsu si jistý tím co říkáš...že by měl Omegas nějakou ochranu či co?

A měls to auto nastartované víc než 1 minutu, teplotu motoru 50°C a prošlápl otáčky nad 2500ot/min?

Ani 2000 ot, ani teplota (u mě 40°C) a ani déle nastartované (min 30 vt), to pro zapnutí respektivně náběh systému

jako takového není podstatné (nepsal jsem, že nedošlo k přepnutí na LPG, ale nezapnutí systému), prostě

nesvítili diody a systém ani po delší následné jízdě na nic nereagoval, prostě se tvářil jako když v autě není

(až po odpojení a znovu zapojení baterie).

Myslím že by to mohla být nějaká funkce safe systému, toť má spekulace, Karel by určitě věděl víc,

tento systém montuje.

píšu to pouze jako zajímavost, ale kdyby náhodou byl někdo ve stejný situaci aby se nelekl a

pouze odpojil a napojil baterii :)

píšu to pouze jako zajímavost, ale kdyby náhodou byl někdo ve stejný situaci aby se nelekl a

pouze odpojil a napojil baterii :)

Dík, to jsem zatíl neslyšel ale dobré vědět. :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.