Přejít na obsah

ŘJ motoru zablokována


Photomaniak

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny...Mám prozbu Octavia1,9TDI rok výroby 1998 měl sem problém s imobilizerem a došlo k zablokování ŘJ motoru..Nevíte někdo jak ji odblokovat??Nějak sem nikde nic nenašel...Děkuji... :)

jakej problém jsi měl s immem?

jak jsi vyřešil ?

po opravě by to mělo dál normálně fungovat

pokud ne provést znovu přispůsobění

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Zdravím všechny...Mám prozbu Octavia1,9TDI rok výroby 1998 měl sem problém s imobilizerem a došlo k zablokování ŘJ motoru..Nevíte někdo jak ji odblokovat??Nějak sem nikde nic nenašel...Děkuji... :)

No to je jasny pokud tam hodis jine budiky ci startujes s blok. immo - tam pak vyskoci hlasek - jednotka blokovana a jine - uz si je nepamatuji - jeste nejake rele a tak

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OK

pokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů

a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník"

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OK

pokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů

a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník"

lol presne tak - tohle vsechno je mozne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OK

pokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů

a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník"

No ono to jako chytne ale hned chcípne...Ale z druhým klíčem to nehlásí chybu klíče....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud jeden klíč bez problémů a druhý špatný tak zkusit přispůsobit špatný klíč znovu

ale tak jak tak bych to vedení opravil

Pokud jednotka jeden klíč načte a druhý ne, není nutno na vedení ani na čtecí cívce nic dělat.

Vada na vedení a cívce by se chovala stejně pro všechny klíče, nikoli pouze pro jeden. Jsou tu pouze dvě možné příčiny.

1 – v klíči chybí čip, jak už tady někdo správně napsal. Dovede lehce vypadnout pokud si někdo hraje s klíčem a rozloupne plastové díly

2 – při náhodném nebo úmyslném odstartování procesu přizpůsobení došlo k načtení pouze toho klíče, který byl právě zasunut do spínací skříňky. Při odstartování procesu přizpůsobení se vždy vymaže celá sada doposud zaznamenaných kódu a všechny klíče, které hodláte pro vůz používat se musí načíst znovu a při jednom procesu načítání. Ty které nebudou načteny současně, nebude řídící jednotka akceptovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OK

pokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů

a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník"

ej....mám presne to samy.....klíč mi to načte v pohodě, ta kontrolka normálně zhasne....ale jen to točí, nechce to ani trochu chytnout...mechanik riká že do toho nejde benzín, ani jiskra....

kluci poradte pls..mám taky vymenit ten kabílek nebo udělat neco jinýho???

nebo dá se to nějak obejít?? na diagnostiku sem to zatim nedával....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud zhasne kontrolka imobilizéru tak to namená že ohledně imma je to OK

hm...tos me moc nepotesil...ale samozrejme díky....

nejhorsi je, ze se mi to stalo uz 3x a dneska rano po 4....ted mi volal mechanik a auto jezdi:( jenze samozrejme nevim cim to je:( ...ale prave pumpa i svicky sou v poradku, to je jasny....v tom chyba neni

este bych moh mozna dodat ze mam chip od sportmotoru a alarm meta, kterej je pravdepodobne dodelavanej....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm...tos me moc nepotesil...ale samozrejme díky....

nejhorsi je, ze se mi to stalo uz 3x a dneska rano po 4....ted mi volal mechanik a auto jezdi:( jenze samozrejme nevim cim to je:( ...ale prave pumpa i svicky sou v poradku, to je jasny....v tom chyba neni

este bych moh mozna dodat ze mam chip od sportmotoru a alarm meta, kterej je pravdepodobne dodelavanej....

a VAG říká co ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a VAG říká co ?

VAG neříká nic, na VAG sme to nedavali pac mechanik VAG nemá...sice řikal že už by to na to taky pichnul, ale ja ted nemam vubec cas a on taky ne....

a má to ted cenu dávat to na vag kdyz to ted jezdí??? jestli jo, tak hned jak budu mit trochu casku tak to na to necham pichnout...nebo mam pockat az se to zas rozbije????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAG neříká nic, na VAG sme to nedavali pac mechanik VAG nemá...sice řikal že už by to na to taky pichnul, ale ja ted nemam vubec cas a on taky ne....

a má to ted cenu dávat to na vag kdyz to ted jezdí??? jestli jo, tak hned jak budu mit trochu casku tak to na to necham pichnout...nebo mam pockat az se to zas rozbije????

každá podstatná závada zůstane zapsaná v chybové paměti jednotky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...