Publikováno Únor 2, 200817 r Zdravím všechny...Mám prozbu Octavia1,9TDI rok výroby 1998 měl sem problém s imobilizerem a došlo k zablokování ŘJ motoru..Nevíte někdo jak ji odblokovat??Nějak sem nikde nic nenašel...Děkuji...
Únor 2, 200817 r Zdravím všechny...Mám prozbu Octavia1,9TDI rok výroby 1998 měl sem problém s imobilizerem a došlo k zablokování ŘJ motoru..Nevíte někdo jak ji odblokovat??Nějak sem nikde nic nenašel...Děkuji... jakej problém jsi měl s immem? jak jsi vyřešil ? po opravě by to mělo dál normálně fungovat pokud ne provést znovu přispůsobění
Únor 2, 200817 r Zdravím všechny...Mám prozbu Octavia1,9TDI rok výroby 1998 měl sem problém s imobilizerem a došlo k zablokování ŘJ motoru..Nevíte někdo jak ji odblokovat??Nějak sem nikde nic nenašel...Děkuji... No to je jasny pokud tam hodis jine budiky ci startujes s blok. immo - tam pak vyskoci hlasek - jednotka blokovana a jine - uz si je nepamatuji - jeste nejake rele a tak Upraveno Únor 2, 200817 r od Host
Únor 2, 200817 r Autor Diagnostika hlásila Klíč příliš slabý signál...Z druhym klíčem se to tváří dobře ale ŘJ motoru hlasý že byla zablokována...Ale nevím jak jí odblokovat..:-(
Únor 2, 200817 r Diagnostika hlásila Klíč příliš slabý signál...Z druhym klíčem se to tváří dobře ale ŘJ motoru hlasý že byla zablokována...Ale nevím jak jí odblokovat..:-( a ted to startuje OK ,?
Únor 2, 200817 r Autor No to je jasny pokud tam hodis jine budiky ci startujes s blok. immo - tam pak vyskoci hlasek - jednotka blokovana a jine - uz si je nepamatuji - jeste nejake rele a tak Jj přesně tak...Ale ostatní jdou smazat ale tto zablokování nee...To tam skočí hned zpátky...
Únor 2, 200817 r Autor a ted to startuje OK ,? Ne nastartovat právě nejde...Pořád to hlásí v jednotce motoru že je zablokována...
Únor 2, 200817 r zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OK pokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník" Upraveno Únor 2, 200817 r od Vaša
Únor 2, 200817 r zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OKpokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník" presne tak - tohle vsechno je mozne
Únor 2, 200817 r Autor zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OKpokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník" No ono to jako chytne ale hned chcípne...Ale z druhým klíčem to nehlásí chybu klíče....
Únor 2, 200817 r pokud jeden klíč bez problémů a druhý špatný tak zkusit přispůsobit špatný klíč znovu ale tak jak tak bych to vedení opravil
Únor 2, 200817 r pokud jeden klíč bez problémů a druhý špatný tak zkusit přispůsobit špatný klíč znovu ale tak jak tak bych to vedení opravil Pokud jednotka jeden klíč načte a druhý ne, není nutno na vedení ani na čtecí cívce nic dělat. Vada na vedení a cívce by se chovala stejně pro všechny klíče, nikoli pouze pro jeden. Jsou tu pouze dvě možné příčiny. 1 – v klíči chybí čip, jak už tady někdo správně napsal. Dovede lehce vypadnout pokud si někdo hraje s klíčem a rozloupne plastové díly 2 – při náhodném nebo úmyslném odstartování procesu přizpůsobení došlo k načtení pouze toho klíče, který byl právě zasunut do spínací skříňky. Při odstartování procesu přizpůsobení se vždy vymaže celá sada doposud zaznamenaných kódu a všechny klíče, které hodláte pro vůz používat se musí načíst znovu a při jednom procesu načítání. Ty které nebudou načteny současně, nebude řídící jednotka akceptovat.
Únor 3, 200817 r ad vedení: opravil bych ho protože vzhedem k roku se problémy můžou brzy objevit jinak s tímto problémem (jeden klíč jde druhej ne) to nemá nic společnýho
Únor 3, 200817 r zkontrolovat, propájet, nebo vyměnit vedení mezi čtetcí cívkou imma a budíky a mělo by to být OKpokud ti nekdo neviměnil motorovou jednotku, budíky nebo nesebral čip z klíčů a nebo poku ti do toho nerejpal nějakej "odborník" ej....mám presne to samy.....klíč mi to načte v pohodě, ta kontrolka normálně zhasne....ale jen to točí, nechce to ani trochu chytnout...mechanik riká že do toho nejde benzín, ani jiskra.... kluci poradte pls..mám taky vymenit ten kabílek nebo udělat neco jinýho??? nebo dá se to nějak obejít?? na diagnostiku sem to zatim nedával....
Únor 3, 200817 r pokud zhasne kontrolka imobilizéru tak to namená že ohledně imma je to OK hm...tos me moc nepotesil...ale samozrejme díky.... nejhorsi je, ze se mi to stalo uz 3x a dneska rano po 4....ted mi volal mechanik a auto jezdi:( jenze samozrejme nevim cim to je:( ...ale prave pumpa i svicky sou v poradku, to je jasny....v tom chyba neni este bych moh mozna dodat ze mam chip od sportmotoru a alarm meta, kterej je pravdepodobne dodelavanej....
Únor 3, 200817 r hm...tos me moc nepotesil...ale samozrejme díky....nejhorsi je, ze se mi to stalo uz 3x a dneska rano po 4....ted mi volal mechanik a auto jezdi:( jenze samozrejme nevim cim to je:( ...ale prave pumpa i svicky sou v poradku, to je jasny....v tom chyba neni este bych moh mozna dodat ze mam chip od sportmotoru a alarm meta, kterej je pravdepodobne dodelavanej.... a VAG říká co ?
Únor 4, 200817 r a VAG říká co ? VAG neříká nic, na VAG sme to nedavali pac mechanik VAG nemá...sice řikal že už by to na to taky pichnul, ale ja ted nemam vubec cas a on taky ne.... a má to ted cenu dávat to na vag kdyz to ted jezdí??? jestli jo, tak hned jak budu mit trochu casku tak to na to necham pichnout...nebo mam pockat az se to zas rozbije????
Únor 4, 200817 r VAG neříká nic, na VAG sme to nedavali pac mechanik VAG nemá...sice řikal že už by to na to taky pichnul, ale ja ted nemam vubec cas a on taky ne....a má to ted cenu dávat to na vag kdyz to ted jezdí??? jestli jo, tak hned jak budu mit trochu casku tak to na to necham pichnout...nebo mam pockat az se to zas rozbije???? každá podstatná závada zůstane zapsaná v chybové paměti jednotky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.