Publikováno Únor 6, 200817 r Neviem ako ostatny a ich vypisy chyb sposobene prerabkou na LPG, ale ja vsetkemu nerozumiem co mi VAG vypise a kto bude vediet mohol by mi (aj ostatnym) poradit, ze co je vlastne normalne a co treba skontrolovat Urcite to mnohym pomoze a hlavne budeme vediet na co sa v servise vyhovaraju a zhadzuju to na LPG (lebo sa i nechce)
Únor 6, 200817 r nevím číslo chyby ale prakticky pokaždé když se mi rozsvítí check tak je v ŘJ zapsaná chyba fuel too lean - tedy směs příliš chudá
Únor 6, 200817 r Autor Chyby ktore mi VAG vypisal no neviem si stym rady, akurat tie vstreky rozumiem, lebo tie sa odpajaju, mam podtlak 7 Nalezeny chyby: 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-10 - - - Sporadicky 17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota P1141 - 35-10 - - - Sporadicky 17633 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) Zkrat ke kostre P1225 - 35-00 - - 17635 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) Zkrat ke kostre P1227 - 35-00 - - 17636 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) Zkrat ke kostre P1228 - 35-00 - - 17634 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) Zkrat ke kostre P1226 - 35-00 - - 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0110 0101 a este aby som nezabudol, zdvihla sa mi spotreba v poslednej dobe a zere to nieco cez 9l/100km co s tym? Upraveno Únor 6, 200817 r od robko
Únor 6, 200817 r tak ty zkraty jsem měl u Feldy (HL propan) to je normální. Sice je teď u Fábky nemám, ale mám jiný systém, resp.výrobce. Co se týká system odměřování ..... příliš bohatý, to je opak mého chudého. Co se týká první chyby možná bude vadné čidlo a proto i ta zvýšená hodnota spotřeby, ale nejsem specialista na VAG.
Únor 6, 200817 r Nech si seřídit dávkování plynu, mě to trvalo cca 3 měsíce, než to pořádně doladily. Teď už asi půl roku nemám žádnou hlášku na Vagu.
Únor 6, 200817 r Autor tak ty zkraty jsem měl u Feldy (HL propan) to je normální. Sice je teď u Fábky nemám, ale mám jiný systém, resp.výrobce. Co se týká system odměřování ..... příliš bohatý, to je opak mého chudého.Co se týká první chyby možná bude vadné čidlo a proto i ta zvýšená hodnota spotřeby, ale nejsem specialista na VAG. no zatial si potvrdil moje predstavy co som si o tom myslel, neviem ci bude stacit vymenit cidlo teploty alebo aj termostat, viem ze aj ten sa dokaze rosypat
Únor 6, 200817 r Autor no este neviem co s tym zatizenim chyba 17549 to je netesnost v sacom potruby, to asi tiez nepatri do chyb LPG Upraveno Únor 6, 200817 r od robko
Únor 6, 200817 r Autor začal bych lacinější variantou, nevím zda je to čidlo či termostat to aj ja by som rad, len je problem ze ked vyberiem cidlo a bude rosypany termostat tak uz tam to druhe asi nedam takze budem musiet kupit asi obe veci naraz
Únor 6, 200817 r díval jsem se na skoda-dily.cz a čidlo je lacinější. A co ručka na palubce, jak se chová?
Únor 6, 200817 r no este neviem co s tym zatizenim chyba 17549to je netesnost v sacom potruby, to asi tiez nepatri do chyb LPG ja som mal pred chipom presne tie iste chyby., lebo to manik kontroloval. aj ta netesnost sa objavila. cidlo som vymenil, lebo bolo zle. dal som aj new termostat. pre istotu. lebo tu chlapi pisali, ze termoše odchadzaju. ale nekupuj najlacnejsi - polsky. od vtedy O.K. ten zoznam chyb je v DP. kapitola Motor. su tam aj vysvetlivky. alebo si stiahni VIS. tam je navod, co robit, ked error. Upraveno Únor 6, 200817 r od colins
Únor 6, 200817 r to aj ja by som rad, len je problem ze ked vyberiem cidlo a bude rosypany termostat tak uz tam to druhe asi nedam takze budem musiet kupit asi obe veci naraz hoši neblbněte. Závady si skopíruj, vymaž závady z vagu, nech si seštelovat plyn a až se budou závady opakovat tak to řeš. Mě se takhle objevovala závada hned když jsem auto koupil, kámoš mi ji dvakrát smázl ateď se už skoro 6 let neobjevila.Už ani nevím co to bylo.pokud auto jede tak bych to moc neřešil.
Únor 6, 200817 r Autor díval jsem se na skoda-dily.cz a čidlo je lacinější. A co ručka na palubce, jak se chová? rucka, praveze aj s nou mam problem, ona raz ide a raz nejde, niekedy ostane niekde v tretine a to by mal by motor teply
Únor 6, 200817 r Autor ja som mal pred chipom presne tie iste chyby., lebo to manik kontroloval.aj ta netesnost sa objavila. cidlo som vymenil, lebo bolo zle. dal som aj new termostat. pre istotu. lebo tu chlapi pisali, ze termoše odchadzaju. ale nekupuj najlacnejsi - polsky. od vtedy O.K. ten zoznam chyb je v DP. kapitola Motor. su tam aj vysvetlivky. alebo si stiahni VIS. tam je navod, co robit, ked error. a stou netesnostou si nieco robil? treba nieco vymenit alebo dostelovat?
Únor 6, 200817 r a stou netesnostou si nieco robil?treba nieco vymenit alebo dostelovat? nic som s tym nerobil. zmizlo to samo.
Únor 6, 200817 r hele tak v tom případě začni tím čidlem s termostatem. Určo ti pak zmizne bohatost systemu. Pak vše vymazat a uvidíš. K té netěsnosti, nemáš pocit že to třeba jede chvílema na 3 válce, popř.slabší výkon?
Únor 6, 200817 r rucka, praveze aj s nou mam problem, ona raz ide a raz nejde, niekedy ostane niekde v tretine a to by mal by motor teply mne raz rucicka visela na nule 20 km. potom som sa nasr....dil, restartoval som motor a nahle isla. ale prestalo to az po vymene cidla. Upraveno Únor 6, 200817 r od colins
Únor 6, 200817 r Autor hele tak v tom případě začni tím čidlem s termostatem. Určo ti pak zmizne bohatost systemu. Pak vše vymazat a uvidíš. K té netěsnosti, nemáš pocit že to třeba jede chvílema na 3 válce, popř.slabší výkon? no ten vykon je slabsi, ale myslel som ze sa to prechlastava a preto to nechce tahat, obcas ako keby to nechcelo zabrat a pri rozbeho je to tiez nejake slabucke
Únor 6, 200817 r no ten vykon je slabsi, ale myslel som ze sa to prechlastava a preto to nechce tahat,obcas ako keby to nechcelo zabrat a pri rozbeho je to tiez nejake slabucke inak to cidlo mozes zmerat aj ohmetrom. niekde som to tu pisal, ze ma za studena asii 2000 Ohmov a zohriatim to klesne asi na 300. ked je v pérdeli, tak nic nenameras, lebo je prerazeny taky tenky drotik vo vnutri. v DP su presne hodnoty.
Únor 6, 200817 r hm, v každém případě začít jedním a pak se uvidí stejně jsou ty naše fabule kouzelné . Vždy nás dokážou něčím překvapit
Únor 6, 200817 r Autor mne raz rucicka visela na nule 20 km.potom som sa nasr....dil, restartoval som motor a nahle isla. ale prestalo to az po vymene cidla. mne to robi tiez ze sa rucicka ani nepohne ale po opetovnom nastartovani sa tiez ani nepohne, ale zas si to niekedy rozmysli a nabehne aj pocas jazdy takze je jasne ze budem menit cidlo a termostat dik hosi
Únor 6, 200817 r Autor a pak dej vědět s chybama dál, pokud ještě nějaké budou jasne ze dam, len to chvilu potrva lebo nebude na to cas, a co s tym sacim potrubym, riesit to alebo nie?
Únor 6, 200817 r počkej až po čidlu a termostatu. Mohlo by být těsnění pod ním prasklé, měl jsem to Feldě s podtlakem a běželo to chvilinkama na 3 válce a nemělo to výkon. Ale jak říkám nejdříve jedno a pak se uvidí
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.