Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

hm, v každém případě začít jedním a pak se uvidí

stejně jsou ty naše fabule kouzelné :p . Vždy nás dokážou něčím překvapit

ty vole mě se zbláznil PC, kousl se a po 3. minutách to poslal znovu :feve:

dnes je to nějaké divné, už mi 3x zamrzl net ... asi Bill někde udělal chybu

A to není z NDR lol

dnes je to nějaké divné, už mi 3x zamrzl net ... asi Bill někde udělal chybu

musíš si doma taky trochu zatopit, nesmíš pořád jen šetřit na dovolenou :p :p :p :p :p

  • Autor
počkej až po čidlu a termostatu.

Mohlo by být těsnění pod ním prasklé, měl jsem to Feldě s podtlakem a běželo to chvilinkama na 3 válce a nemělo to výkon. Ale jak říkám nejdříve jedno a pak se uvidí

ok, ved to az tak nehori, teda zatial :)

mas pravdu, najskor jedno a potom druhe

ok, ved to az tak nehori, teda zatial :)

mas pravdu, najskor jedno a potom druhe

ked mas teple starty az na 3-4 krat, je cidlo v pytli.

Pro Robko: pokud máš na Vagu závady na vstřikovačích tak napiš všem co máš vlastně v autě namontované, na 100% tam nemáš vstřikování a navíc máš odpojené vstřikovače jen relátkem a nejsou tam emulátory, proto ti to píše závady vtřikovačů + sonda, to mohou být závady při provozu na LPG/nebránící provozu/, ostatní nemají nic společného s plynem....

Pro Robko: pokud máš na Vagu závady na vstřikovačích tak napiš všem co máš vlastně v autě namontované, na 100% tam nemáš vstřikování a navíc máš odpojené vstřikovače jen relátkem a nejsou tam emulátory, proto ti to píše závady vtřikovačů + sonda, to mohou být závady při provozu na LPG/nebránící provozu/, ostatní nemají nic společného s plynem....

má podtlak, prooto ty chyby vstřikovačů ;)

  • Autor
má podtlak, prooto ty chyby vstřikovačů ;)

jo, dik malta, presne tak, mam podtlak a na ostatne uz som si dal objednat diely, uz aby to dorazilo, hned to vymenim ked sa k tomu dostanem

teda termostat a cidlo teploty na motore :palec2:

jo, dik malta, presne tak, mam podtlak a na ostatne uz som si dal objednat diely, uz aby to dorazilo, hned to vymenim ked sa k tomu dostanem

teda termostat a cidlo teploty na motore :palec2:

roberto : daj si do podpisu typ LPG zariadenia, please

  • 2 týdny později...
  • Autor

tak podavam prve informacie a zmene a oprave,

cez vikend som sa aj napriek nepriazne pocasia (bola kur..ska zima) pustil do vymeny termostatu, cidla teploty a ked uz to mam otvorene tak aj vymeny chladiacej kvapaliny

trvalo to celko asi 2 hodinky aj s cigaretkou a priebeznim zohriatim sa :prc::p

este som dal potom dostelovat privod plynu a hustotu zmesi a siel som to previezt, je to rozdiel, aspom zatial sa mi to tak javi, auto uz nejde stale v studenom rezime ale krasne sa zatial vzdy preplo do tepleho, rucicka na budikoch sa uz tiez zobudila a ukazuje teplotu

jazda je hladsia a netrha to tolko, mam pocit, ze je aj trosku zivsie to auti :palec2:

cas ukaze aka bude spotreba po oprave dufam ze uz sa nevysplham na 10l lol

tak podavam prve informacie a zmene a oprave,

cez vikend som sa aj napriek nepriazne pocasia (bola kur..ska zima) pustil do vymeny termostatu, cidla teploty a ked uz to mam otvorene tak aj vymeny chladiacej kvapaliny

trvalo to celko asi 2 hodinky aj s cigaretkou a priebeznim zohriatim sa :prc::p

este som dal potom dostelovat privod plynu a hustotu zmesi a siel som to previezt, je to rozdiel, aspom zatial sa mi to tak javi, auto uz nejde stale v studenom rezime ale krasne sa zatial vzdy preplo do tepleho, rucicka na budikoch sa uz tiez zobudila a ukazuje teplotu

jazda je hladsia a netrha to tolko, mam pocit, ze je aj trosku zivsie to auti :palec2:

cas ukaze aka bude spotreba po oprave dufam ze uz sa nevysplham na 10l lol

ty vole, já všechny práce stále odsouvám až bude tepleji :p . jinak přeji ať je to už v poho. :palec2:

.....este som dal potom dostelovat privod plynu a hustotu zmesi a siel som to previezt, je to rozdiel, aspom zatial sa mi to tak javi, auto uz nejde stale v studenom rezime ale krasne sa zatial vzdy preplo do tepleho, rucicka na budikoch sa uz tiez zobudila a ukazuje teplotu

.......

ako ste stelovali "privod plynu a hustotu zmesi" ??

ako zistis to prepnutie na teply rezim ?

Upraveno od colins

ako ste stelovali "privod plynu a hustotu zmesi" ??

ako zistis to prepnutie na teply rezim ?

píchneš ŘJ na Notebook a jedeš a šteluješ, jak jinak :p

  • Autor
ako ste stelovali "privod plynu a hustotu zmesi" ??

ako zistis to prepnutie na teply rezim ?

teply rezim sme odhadovali podla otaciek motora, ze ked uz prepne tak klesnu na 800 ot a konecne mi zacala cirkulovat aj voda v chladici ked to bolo zohriate

ked to jazdilo na studeny rezim tak to bol problem aj po hodine rozbehnut na krizovatke mal som chut to potlacit :feve: a strasne to zvyklo skakat a trhat to auto,

teraz to uz ide lahucko rozbehnut a musim si zvyknut na rychlejsie preradovanie a jmnejsi plyn lebo mi to teraz lieta do otaciek :palec2:

privod plynu, teda hustotu zmesi mi nastavoval pritulkinin otec, on ked este robil v servise to montoval do aut a ma doma taku nejaku sondu, ktoru pripoji na RJ plynu a potom podla toho ako sa to sprava pritahuje alebo povoluje nejaky srobik na splynovaci,

spotrebu musim odsledovat asi po 2 az 3 nadrziach plynu

  • Autor
píchneš ŘJ na Notebook a jedeš a šteluješ, jak jinak :p

nojo, musim si zohnat kabel na tu riadiacu jednotku a nejak to rozbehut na notasi, VAG sa mi osvedcil a odhalil mi tie chyby co som riasil :palec2:

super vec :palec2:

teply rezim sme odhadovali podla otaciek motora, ze ked uz prepne tak klesnu na 800 ot a konecne mi zacala cirkulovat aj voda v chladici ked to bolo zohriate

ked to jazdilo na studeny rezim tak to bol problem aj po hodine rozbehnut na krizovatke mal som chut to potlacit :feve: a strasne to zvyklo skakat a trhat to auto,

teraz to uz ide lahucko rozbehnut a musim si zvyknut na rychlejsie preradovanie a jmnejsi plyn lebo mi to teraz lieta do otaciek :palec2:

privod plynu, teda hustotu zmesi mi nastavoval pritulkinin otec, on ked este robil v servise to montoval do aut a ma doma taku nejaku sondu, ktoru pripoji na RJ plynu a potom podla toho ako sa to sprava pritahuje alebo povoluje nejaky srobik na splynovaci,

spotrebu musim odsledovat asi po 2 az 3 nadrziach plynu

hoši, já přijedu do firmy-nastartují na benál(změří si hodnoty), jedu se projet na benál(celou dobu si tsahuje hodnoty benzínu), pak přepnu na LPG a šteluje LPG a ono to jezdí :p :p :p :p :p

co ta netesnost v sacom potrubi ??

zmizla ta chyba ??

  • Autor
co ta netesnost v sacom potrubi ??

zmizla ta chyba ??

to prave este neviem, musim to pripojit na VAG a zmazat tie chyby lebo notas som nechal doma a nebolo mozne nic pripojit

tak to budem musiet spravit dodatocne, dufam ze uz sa to neobjavi

nojo, musim si zohnat kabel na tu riadiacu jednotku a nejak to rozbehut na notasi, VAG sa mi osvedcil a odhalil mi tie chyby co som riasil :palec2:

super vec :palec2:

zozen ten kabel, aj mne by sa zisiel ....prispejem. ;)

  • Autor
zozen ten kabel, aj mne by sa zisiel ....prispejem. ;)

no ak ho budem moct kupit tak ho kupim, ale zatial mam velmi mizivu sancu si ho pozicat, aj to som si nie moc isty

keby bol tak urcite poskytnem aj dalej :palec2:

no ak ho budem moct kupit tak ho kupim, ale zatial mam velmi mizivu sancu si ho pozicat, aj to som si nie moc isty

keby bol tak urcite poskytnem aj dalej :palec2:

omrkni tie konektory, ci na nich nie je nejake cislo.

drotiky by sme nahodili...a frciiiime.

  • Autor
omrkni tie konektory, ci na nich nie je nejake cislo.

drotiky by sme nahodili...a frciiiime.

skusim zistit ze co s tym kablom sa da robit a ci sa da nejak doma na kolene spravit,

ak ano tak vsetko prezradim aj bez mucenia ;)

len to bude chvilu trvat, s tym chlapikom nie som kazdy den

skusim zistit ze co s tym kablom sa da robit a ci sa da nejak doma na kolene spravit,

ak ano tak vsetko prezradim aj bez mucenia ;)

len to bude chvilu trvat, s tym chlapikom nie som kazdy den

Hoši, hoši. Vy jste ale bombarďáci. Dáme vám přezdívku PAT a MAT :p :p :p :p :p

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.