Publikováno Únor 7, 200817 r Jak se holt stane, že přijdu k odemčenému autu s dírou v zámku dveří řidiče, odemčení OCTAVIE je pro zloděje asi hračkou. Aspoň malá útěcha bývá, že takovéto vniknutí je šetrné než vymláceným okýnkem... Jediné, že se takto odemkne se všemi dveřmi i kufr. Tak mne napadlo, když mám zámek u kufru na klíček, nechat jej elektronicky jen zamykat, ale vyřadit jeho elektronické odemykání. To by bylo možné jen klíčkem. Napadlo mne zapojit do série s motůrkem zámku kufru diodu, která by propouštěla proud jen pro směr zamykání. Je odemykání a zamykání na principu jednoho motůrku přehazováním polarit napětí (směru proudu), nebo je to celé složitější? Nemám schéma jak co přesně pracuje ani návod jak se k úpravám do potředných míst dostat a kde ta nejvhodnější místa pro to jsou. Dík Upraveno Únor 7, 200817 r od michy
Únor 7, 200817 r Autor normálně ho zaslep záslepkou co se dává do Octavie TOUR a máš pokoj Právě záslepka nic neřeší. Ta je stejně jako zámek na klíč překonatelná. Jak se dostanou přes zámek či záslepku do dveří, tak šroubovákem odemknou nejen přední dveře, ale elektronicky i celé auto s kufrem. Známej, co si dal u předních dveří za záslepku ještě plech, aby šmejdi šroubovákem neodemkli, tomu rovnou vymlátili okno. Tak co mne napadlo, že by takto najednou nemuseli i kufr otevřít. Ten by šel jen klíčem odemknout, ale zamknout i centrálem. Upraveno Únor 7, 200817 r od michy
Únor 7, 200817 r no tou diodou by to šlo pokial je ten zámok na princípe ako vo dverách, bojím sa však že ak sú tam mikrospínače na zistenie polohy zámku, mohlo by to robiť problém
Únor 7, 200817 r Autor no tou diodou by to šlo pokial je ten zámok na princípe ako vo dverách, bojím sa však že ak sú tam mikrospínače na zistenie polohy zámku, mohlo by to robiť problém No právě, jestli v tom nebude nějaký takový zádrhel...
Únor 7, 200817 r Tak odpoj mechaniku zamykání na klíč a je to cetrál normáně zamyká ,ale když strčíš do zámku klíč tak nic
Únor 11, 200817 r a co odsmiknout odemikaci drat co posila signal ze zamku do komfotrky?.i kdyz nevim co je lepsi rozlamej zamek ,nebo rkurveny cely dvere +okno
Únor 11, 200817 r a co odsmiknout odemikaci drat co posila signal ze zamku do komfotrky?.i kdyz nevim co je lepsi rozlamej zamek ,nebo rkurveny cely dvere +okno jenže stejnak je spojenej zámek s mechanismem táhlem, takže by se muselo vyndat ještě to táhlo
Únor 12, 200817 r Autor a co odsmiknout odemikaci drat co posila signal ze zamku do komfotrky?.i kdyz nevim co je lepsi rozlamej zamek ,nebo rkurveny cely dvere +okno Jak jsem psal, nejde mi o nedobytnost dveří. Jasně, furt menší zlo vydloublá záslepka než řachlé okno či pomršené dveře. Myšlenka byla jiná. Přeci, Ti šmejndi auto neodemknou prvotní příčinou elektronicky, ale po vydloubnutí zámku či záslepky odemknou mechanicky a to odmčení celého auta, tím i kufru je sice elektronicky, ale vyvolané jako následný efekt při mechanickém odemykání. Tak mne napadlo, prostě vyřadit kufr, který by šel jen mechanicky klíčkem odemknout, ale zamknout i elekronicky centrálem, to pro případ opomenutí zamknutí kufru klíčkem. Proto myšlenka diody. Jen mne pro toto zajímalo je-li složité se k nějakému tomu motůrku či servům zámku kufru dostat, prostě na jakém to principu pracuje. Upraveno Únor 12, 200817 r od michy
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.