Přejít na obsah

Chybové kódy


sandwwich

Doporučené příspěvky

Ahoj mam O1 1,8T 12/2001. Stále mi vag vypisuje tieto chyby

17705 - mezi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spad

P1297 - 35-00 - -

17545 - rada valcu 1 - prizpusobeni smesi (add): system bohaty

P1137 - 35-00 -

auto ide normalne, spotreba cca 7,5l

17705- kde sa nachadza toto čidlo? je pri škrtiacej klapke?

17545- lambda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle VISu je 17705 - mezi zdrojem plnícího tlaku a škrtící klapkou je tlakový spád, postup odstranění - kontrola propojení hadic, kontrola těsnosti.

Tak bych nejdříve zkontroloval těsnost hadic od turba ke škrtící klapce jestli tam nění nějaká netěsnost nebo poškozená hadice. Eventuelně ještě ve VAGu udělat test akčních členů ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle VISu je 17705 - mezi zdrojem plnícího tlaku a škrtící klapkou je tlakový spád, postup odstranění - kontrola propojení hadic, kontrola těsnosti.

Tak bych nejdříve zkontroloval těsnost hadic od turba ke škrtící klapce jestli tam nění nějaká netěsnost nebo poškozená hadice. Eventuelně ještě ve VAGu udělat test akčních členů ...

No to by mohlo byt prvy krat mi to spravilo po vymene rozvodov tak je to mozno zle zlozene a v com spociva vlastne ten test akcnych clenov? Co sa tam da zistit? Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Test akčních členů uvede do pohybu členy které jsou podřízeny dané řídící jednotce a vizuálně nebo poslechově kontrolovat jejich činost. U motoru se spustí například palivové čerpadlo nebo vstřiky a eventuleně vypadnou další chyby které se nemuseli ještě objevit. (tak to popisuje VIS) Ale spíš bych se zaměřil na tu netěsnost hadic, protože jestli to začlo dělat po rozvodech, tak je víc než možné. Hlavně bych se asi zaměřil na ty hadice vedoucí z a do chladiče v nárazníku, před tím chladičem je kus hadice co je napojena na plechovou trubku, tam to je takové slabé místo, a z chladiče to pak už vede přímo ke klapce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Test akčních členů uvede do pohybu členy které jsou podřízeny dané řídící jednotce a vizuálně nebo poslechově kontrolovat jejich činost. U motoru se spustí například palivové čerpadlo nebo vstřiky a eventuleně vypadnou další chyby které se nemuseli ještě objevit. (tak to popisuje VIS) Ale spíš bych se zaměřil na tu netěsnost hadic, protože jestli to začlo dělat po rozvodech, tak je víc než možné. Hlavně bych se asi zaměřil na ty hadice vedoucí z a do chladiče v nárazníku, před tím chladičem je kus hadice co je napojena na plechovou trubku, tam to je takové slabé místo, a z chladiče to pak už vede přímo ke klapce.

ok to skusim kuknut a inak kde to kukas vo VIS? Ja som pozeral ten VIS a je to tam pisane len tak zbezne ziadne konkretne popisi, aka je to verzia popr. mi to nemozes poslat na mail?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...