Jump to content

sandwwich

Uživatel
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

2 Followers

About sandwwich

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    325331674

Recent Profile Visitors

773 profile views
  1. Ahojte, mam problem s imobilizerom. Na aute sa vybila bateria. Niekolko neuspesnych startov a napokon plne nabitie baterie. Teraz blika kontrolka immo. Kluce origo 1JO959753AG ale nejde ani jeden. Predtym ziaden problem. Skusal som ich nanovo prisposobit ale nejdu. Po prisposobeni sa hned rozblika kontrolka a v chybach pristup zamietnuty resp. blokovany. Je to rok 2002, 1,8t AUM Nenapada Vas nieco? Neviem ci ma vyznam kupovat novy kluc. Dik za kazdu info
  2. Tak co uz mas nieco nove? Ja mam tento problem uz davnejsie a neprisiel som na nic. Cerpadlo mam nove, stare malo slaby tlak tak som vymenil. Vycistena nadrz, niekolko filtrov. Tiez som myslel ze to bude cerpadlom ale problem bude niekde inde. Problem je len ked je malo paliva.
  3. Ja som zo zapadneho slovenska takze moc kamosov v Prahe nemam Treba napichnut auto, povozit sa a hned zistis ci je turbo k.o. Pri tom cisle dielu co Ti napisal ten mechos treba brat do uvahy ludsky faktor
  4. Ahoj, auto by som radsej niekomu kto sa tomu venuje a je sikovnejsi ako mastri zo Skodovky. Auto najprv treba nalogovat cim zistis ako ide turbo. Je to lacnesie ako zistovanie s novym dielom Ak nemas ziadneho znameho pokukaj tu na fore su tu sikovny ludia Este k tomu dielu je to vyfukove potrubie s turbom. Vela stastia.
  5. Skontroluj vo VAGu ake hodnoty dava cidlo teploty ci su realne.
  6. Tento kabel funguje len s urcitym programom. Asi najlepsia volba je spominany Scanmaster ELM. Pouziva iny cip takze na VAG mozes zabudnut. Osobne ho mam ale je dobry len na zakladne diagnostikovanie resp. zistenie hodnot. Jeho vyhodou je siroke pouzitie ale to je asi tak vsetko. Na koncern jedine VAG. Neviem aky mas ale ja v pohode citam merane hodnoty takze ked je niekde problem moze pomoct.
  7. Co tak skusit vedla diagnostickej zasuvky?
  8. Myslim, ze tento prispevok bol velmi uzitocny.
  9. Ahoj, ja som jazdil s tvrdou spojkou dlhsi cas a neriesil som to lebo nesmykala. Tym ze bola taka tvrda mi naraz klakla cela spojka a to tak ze sa mi zlomila vysuvacia paka na lozisku. Lamela bola v pohode aj lozisko takze este by zniesla hodne ale tym ze praskla ta paka tak to odislo komplet a mohol som kupovat novu kompletku zo zotrvakom. Este skus aku mas brzdovku, ked je ok tak spojka idepomaly ale iste paapaa.
  10. Ked uz si sa hrabal pod sedackou nerozpojil si konektor?
  11. Problemom preco ledky odchadzaju je nesprevna hodnota odporu. Mnoho vyrobcov pouziva mensie odpory aby zvysili svietivost. Davaju tam odpory prisluchajuce napatiu 12V (to je napatie baterky na odchode) Preto svietia pekne ale nie dlho. Osobne som si vyrobil ledky sam a max spokojnost. Mam tu napr osvetlenie kufra na ukazku
  12. Tak aj ja som mal podobny problem. Jeden den presmykla, vecer zacalo hrkotat lozisko (pri jemnom zoslapnuti spojky stichlo) a na druhy den som ledva dosiel domov. Vymenil som komplet spojku aj zotrvacnik. Dovod bol ze praskla vysuvacia paka.
×
×
  • Create New...