Publikováno Únor 22, 200817 r Ahoj mam O1 1,8T 12/2001. Stále mi vag vypisuje tieto chyby 17705 - mezi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spad P1297 - 35-00 - - 17545 - rada valcu 1 - prizpusobeni smesi (add): system bohaty P1137 - 35-00 - auto ide normalne, spotreba cca 7,5l 17705- kde sa nachadza toto čidlo? je pri škrtiacej klapke? 17545- lambda?
Únor 22, 200817 r Dle VISu je 17705 - mezi zdrojem plnícího tlaku a škrtící klapkou je tlakový spád, postup odstranění - kontrola propojení hadic, kontrola těsnosti. Tak bych nejdříve zkontroloval těsnost hadic od turba ke škrtící klapce jestli tam nění nějaká netěsnost nebo poškozená hadice. Eventuelně ještě ve VAGu udělat test akčních členů ...
Únor 23, 200817 r Autor Dle VISu je 17705 - mezi zdrojem plnícího tlaku a škrtící klapkou je tlakový spád, postup odstranění - kontrola propojení hadic, kontrola těsnosti.Tak bych nejdříve zkontroloval těsnost hadic od turba ke škrtící klapce jestli tam nění nějaká netěsnost nebo poškozená hadice. Eventuelně ještě ve VAGu udělat test akčních členů ... No to by mohlo byt prvy krat mi to spravilo po vymene rozvodov tak je to mozno zle zlozene a v com spociva vlastne ten test akcnych clenov? Co sa tam da zistit? Dik
Únor 23, 200817 r Test akčních členů uvede do pohybu členy které jsou podřízeny dané řídící jednotce a vizuálně nebo poslechově kontrolovat jejich činost. U motoru se spustí například palivové čerpadlo nebo vstřiky a eventuleně vypadnou další chyby které se nemuseli ještě objevit. (tak to popisuje VIS) Ale spíš bych se zaměřil na tu netěsnost hadic, protože jestli to začlo dělat po rozvodech, tak je víc než možné. Hlavně bych se asi zaměřil na ty hadice vedoucí z a do chladiče v nárazníku, před tím chladičem je kus hadice co je napojena na plechovou trubku, tam to je takové slabé místo, a z chladiče to pak už vede přímo ke klapce.
Únor 24, 200817 r Autor Test akčních členů uvede do pohybu členy které jsou podřízeny dané řídící jednotce a vizuálně nebo poslechově kontrolovat jejich činost. U motoru se spustí například palivové čerpadlo nebo vstřiky a eventuleně vypadnou další chyby které se nemuseli ještě objevit. (tak to popisuje VIS) Ale spíš bych se zaměřil na tu netěsnost hadic, protože jestli to začlo dělat po rozvodech, tak je víc než možné. Hlavně bych se asi zaměřil na ty hadice vedoucí z a do chladiče v nárazníku, před tím chladičem je kus hadice co je napojena na plechovou trubku, tam to je takové slabé místo, a z chladiče to pak už vede přímo ke klapce. ok to skusim kuknut a inak kde to kukas vo VIS? Ja som pozeral ten VIS a je to tam pisane len tak zbezne ziadne konkretne popisi, aka je to verzia popr. mi to nemozes poslat na mail?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.