tygr Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Zdravím,nevíte šlo by snížit startovací dávku při studeném motoru u 1.3MPI přes VAG?Při startu mi to zaječí na dva tisíce ot.,samozřejmě bez plynu.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rauch Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 to je nornalne....ziadnu davku paliva neznizuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 No uplne normalni to neni, 2000 ot. je hodne. Otazkou zustava, cim je to zpusobene... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rauch Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 tak potom treba vycistit skrtiacu klapku + zakladne nadstavenia.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tygr Vloženo 9. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Klapka je vyčistěná,nastavení taky,vše je ok,jen ten start,no,když mi to někdy nechytne hned-málo podržím klíček ve startovací poloze,tak při druhém startu už motor naskočí jako by byl už zahřátý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rauch Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 zacal som si to vsimat na manzelkinej felde a za studena to skoci na 1900,za tepla nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tygr Vloženo 10. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 že by vadný kombinovaný čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 vetsinou jsou na tom cidle zoxidovene (nekdy taky uhnile) kontakty ,protoze je primo pod dirou v kapote...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rauch Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 to by diagnostika ukazala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tygr Vloženo 11. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 tak jsem to čidlo vytáh,jeden pin byl trochu zaoxidovaný,vyčistil,ale pořád stejný.Chtělo by to přeměrit,ale nevím jaké to má mít hodnoty.Jestli je to tím čidlem,tak bude vadná spíš ta část co měří tlak. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejajiri Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 skus prehrat soft v ridici jednotce.tu mas odkaz kterym programem to jde http://www.motordiag.cz/msm/index.php .osobne jsem jej odskousel a vse v poradku.mel jsem ten samej problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tygr Vloženo 18. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Ten program mám,ve Vagu jsem provedl i základní nastavení,volnoběh je super,ale studený start zůstal stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 Vyresiljsi to nejak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tygr Vloženo 29. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Ne,vyměnil jsem čidla teploty vzduchu a vody,ještě mě napadl Hallův snímač,ale už to neřeším,po žních půjde z domu,k Turkovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.