Čau,řešil jsem to samé,koupil jsem i nové gumové uložení ,vůle se zmenšila,ale po čase si to sedlo.Při prejezdu nerovností to mlátí,už jsem uvažoval že dám to spodní ložisko i ze shora,ale ještě na to nedošlo.
tak jsem to čidlo vytáh,jeden pin byl trochu zaoxidovaný,vyčistil,ale pořád stejný.Chtělo by to přeměrit,ale nevím jaké to má mít hodnoty.Jestli je to tím čidlem,tak bude vadná spíš ta část co měří tlak. ?
Klapka je vyčistěná,nastavení taky,vše je ok,jen ten start,no,když mi to někdy nechytne hned-málo podržím klíček ve startovací poloze,tak při druhém startu už motor naskočí jako by byl už zahřátý.
Zdravím,nevíte šlo by snížit startovací dávku při studeném motoru u 1.3MPI přes VAG?Při startu mi to zaječí na dva tisíce ot.,samozřejmě bez plynu.Díky.
Ahoj,trochu mimo feldu,jezdím s Ivekem a tam se nám stávalo,že byl cítit smrad spálené gumy,né pořád,jen někdy,no přišli jsme na to,že na myčce myli nějaký spálený elektromotor a ta voda byla tím smrděla.