Přejít na obsah

Problémy se startováním


Romíno

Doporučené příspěvky

Čus, chtěl bych se pozeptat, nedávno jsem si koupil vůz Škoda Octavia 1,9 TDi 81 KW r. v. 1999, najeto 200000 km. Vůz jezdí velmi dobře, studené starty jsou vynikající, ale při ohřátém motoru velmi dlouho točí startér. Prý je to chyba startéru. Chtěl bych se pozeptat, zda se dá opravit nebo co s tím. Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čus, chtěl bych se pozeptat, nedávno jsem si koupil vůz Škoda Octavia 1,9 TDi 81 KW r. v. 1999, najeto 200000 km. Vůz jezdí velmi dobře, studené starty jsou vynikající, ale při ohřátém motoru velmi dlouho točí startér. Prý je to chyba startéru. Chtěl bych se pozeptat, zda se dá opravit nebo co s tím. Díky za info

To je dotaz , který se tu asi 1000x opakuje. tak používej funkci hledat.V první řadě musíš mít bezvadný akumulátopr s plnou kapacitou. Pak ten starter.

200 000 je dost je buď zralý na repasi nebo výměnu. Já jsem tu na foru koupil nové Valeo za 3000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čus, chtěl bych se pozeptat, nedávno jsem si koupil vůz Škoda Octavia 1,9 TDi 81 KW r. v. 1999, najeto 200000 km. Vůz jezdí velmi dobře, studené starty jsou vynikající, ale při ohřátém motoru velmi dlouho točí startér. Prý je to chyba startéru. Chtěl bych se pozeptat, zda se dá opravit nebo co s tím. Díky za info

Měl jsem stejný problém - řešení: zajel jsem do sevisu, tam mi zvedli startovací dávku paliva a je po problému. Trvalo to 20 minut a stálo to 200 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém - řešení: zajel jsem do sevisu, tam mi zvedli startovací dávku paliva a je po problému. Trvalo to 20 minut a stálo to 200 Kč.

Jo někomu to možná pomůže . Já jsem to takly zkoušel. Efekt byl ten, že to zahulilo z výfuku, ale starter musel stejně déle točit.

Jestli má najeto 200 000 taj tento strter je za zenitem. Buď zrepasovat nebo vyměnit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo někomu to možná pomůže . Já jsem to takly zkoušel. Efekt byl ten, že to zahulilo z výfuku, ale starter musel stejně déle točit.

Jestli má najeto 200 000 taj tento strter je za zenitem. Buď zrepasovat nebo vyměnit

U mě osobně to problém vyřešilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dotaz , který se tu asi 1000x opakuje. tak používej funkci hledat.V první řadě musíš mít bezvadný akumulátopr s plnou kapacitou. Pak ten starter.

200 000 je dost je buď zralý na repasi nebo výměnu. Já jsem tu na foru koupil nové Valeo za 3000,-

Jo dobrá,dík za info.Baterku mám půl roku,takže to budu směrovat ke koupi startéru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, koupil jsem novou baterku Varta (gelovku) a novej startér.... a stále dlouho točí.... Tak jsem byl na seřízení předvstřiku, stalo mě to ty 200,- a stále dlouho točí.... Tak nevím :feve::feve::feve:

ahoj mám stejný problém na 66kw repas startéru nová baterka a nic, vetší startovací dávka a nic, mám strach aby to nebylo čerpadlo prej jak se zahřeje vzniknou v něm vůle a dělá to co to dělá, až na neco přídeš dej vědět čusek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...