Publikováno Červen 7, 200817 r u O1 se mi stává, že po zapnutí klíčku a nastartování nejde ovládání střešního okna, až po nějaké chvíli (do 2 min) se to vše zpamatuje, a začne norm. reagovat na tlačítka .Po nějaké době jízdy nereaguje na zavření. Po vypnutí motoru např. u pumpy zůstane otevřený, ale po nastartování se sám od sebe uzavře , pak opět chvíli nereaguje na otevření. Setkal se s tím někdo, kde začít hledat? Poraďte.
Červen 11, 200817 r já když ho chci zavřít a otočím kolečko z polohy max. otevřeno do zavřeno tak se zavře na třičtvrtě a pak se zas otevře naplno. Když ho zavírám po jednotlivých dílcích od přibližně toho třičtrvrtě tak se zavře normálně. Jinak radši bych celý šíbr neměl,páč je mi stejně k ničemu ke climatronicu a akorát snižuje výšku stropu a čekám kdy v něm začne něco rachtat nebo nedej pánbůh zatékat. Za celou dobu sem ho otevřel snad dvakrát a je na zkoušku jak to má fungovat
Červen 14, 200817 r já když ho chci zavřít a otočím kolečko z polohy max. otevřeno do zavřeno tak se zavře na třičtvrtě a pak se zas otevře naplno. Když ho zavírám po jednotlivých dílcích od přibližně toho třičtrvrtě tak se zavře normálně. Jinak radši bych celý šíbr neměl,páč je mi stejně k ničemu ke climatronicu a akorát snižuje výšku stropu a čekám kdy v něm začne něco rachtat nebo nedej pánbůh zatékat. Za celou dobu sem ho otevřel snad dvakrát a je na zkoušku jak to má fungovat Mne to robí tiež, ale to asi preto, lebo pri zatvaraní ked narazi na nejakú prekážku, alebo mu to ide jednoducho tažšie, tak sa vráti. Vtedy treba ovládacie koliesko dať do polohy zatvoriť a zatlačiť do vnútra a držať, kým sa nezavrie. Ináč je to aj v príručke ku Octavii.
Červenec 14, 200817 r Jojo,mas pravdu,staci jen pridrzet ten knoflik.Stava se to treba kdyz odpojis baterku,ze to zacne blnout,ale tim otacecim knoflikem,kdyz ho pridrzis,tak se to zas srovna.... Upraveno Červenec 14, 200817 r od matysekchp
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.