Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

pani, mozno to tu uz niekto preberal mozno nie, ale rad by som sa poradit ohladom prehodenia standartnych brz na OII RS za Bremba (4piestikovu sadu). Otazka je, ci to niekto uz riesil na OII RS a aka je spokojnost s brzdnym ucinkom sily.

Samozrejme s tytm suvisiace nabehy abs a esp.....

Zevraj na RS-so existuje "pack" :aggressive:

pre zainteresovanych este pripajam jeden link

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...D=OCTAVIA2RS147

poradit ohladom prehodenia standartnych brz na OII RS za Bremba (4piestikovu sadu). Otazka je, ci to niekto uz riesil na OII RS a aka je spokojnost s brzdnym ucinkom sily.

Samozrejme s tytm suvisiace nabehy abs a esp.....

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...D=OCTAVIA2RS147

Loni v Praze na Autoshow některý náš úpravce nabízel výměnu kotoučů Brembo na RS ale s tím, že kvůli zachování funkcí elektronických systémů ponechává originální brzdiče.Prý to i tak brzdí líp-nemohu posoudit u firemních RS jsme měli brdy jen origo a přišlo mi, že brdí dobře.Zkus prohledat web.

  • Autor
Loni v Praze na Autoshow některý náš úpravce nabízel výměnu kotoučů Brembo na RS ale s tím, že kvůli zachování funkcí elektronických systémů ponechává originální brzdiče.Prý to i tak brzdí líp-nemohu posoudit u firemních RS jsme měli brdy jen origo a přišlo mi, že brdí dobře.Zkus prohledat web.

Diky Rosta za reakciu, nehovorim ze original brzdy mi brzdia zle, ale... su chvile, kedy by to mohlo byt lepsie. Tvz nabehy su dost pomale,potom ked viac pritlacim na brzdovy pedal je to lepsie, proste charakteristika brzdenia mi dost vadi. Este raz opakujem, na originaly to vobec nieje zle, ale mal som moznost jazdit na brembach komplet (aj na mojom predchadzajucom aute, kde sme to tiez prehadzovali a aj na firemnych" autach, kde je brembo standart) . Myslim, ze stvorpiestiky maju svoje opodstatnenie :palec2: . Len samozrejme som realista, pokial to niekto nerobi "profi" aj s otestovanim spravania sa abs a esp tak to nema vyznam. Potom mi pride uz len alternativa c.2, vymenit kotuce a oblozenia .. (osobne , ta prva by sa mi viacej pacila)

tak podle mě když už měnit brzdy za Bremba, tak komplet kotouče i brzdiče

tak podle mě když už měnit brzdy za Bremba, tak komplet kotouče i brzdiče

Z hlediska funkce brzd máš určitě pravdu ale měl jsem na prezentačním stánku pocit, že je problém s bezvadnou funkcí elektronických snímačů namontovaných na brzdičích Brembo.Nebylo by třeba reálnější namonzovat brzdiče a kotouče z Golfu V GTI? Tam jsou 6ti písté brzdiče a elektronické funkce by možná byly bez problémů.

  • Autor
Z hlediska funkce brzd máš určitě pravdu ale měl jsem na prezentačním stánku pocit, že je problém s bezvadnou funkcí elektronických snímačů namontovaných na brzdičích Brembo.Nebylo by třeba reálnější namonzovat brzdiče a kotouče z Golfu V GTI? Tam jsou 6ti písté brzdiče a elektronické funkce by možná byly bez problémů.

Noo... :-) Rosta DIKY!!! tak, to je to co som chcel, nakolko nieje to investicia za "par supov" a aj na medzinarodnych strankach sa o tom moc nepise. Preto som semko do "plena" hodil, ci ste sa niekto s danou zalezitostou nestretli. Viac nazorov, viac skusenosti :-)

Pozriem sa po brzdicoch z GTI, dakujem !!

PS: vies o nich nieco viac ;)

tak zkus rovnou brzdy z R32 jestli by tam nepasovaly nebo z Passata R36, i když to asi bude problém sehnat

Noo... :-) Rosta DIKY!!! tak, to je to co som chcel, nakolko nieje to investicia za "par supov" a aj na medzinarodnych strankach sa o tom moc nepise. Preto som semko do "plena" hodil, ci ste sa niekto s danou zalezitostou nestretli. Viac nazorov, viac skusenosti :-)

Pozriem sa po brzdicoch z GTI, dakujem !!

PS: vies o nich nieco viac ;)

No o těch brzdičích toho za stolik nevím - ve smyslu napasovat je na Okinu-jednu dobu jsem se vážně zajímal o Seata Leona 2.0 TFSI 177kW, ten má také tyto brzdy a moc se milíbily ale napasovat je na Okinu o tom jsem neuvažoval.Já osobně bych nechal origo RS brzdiče a měnil jen ty kotouče-v mechanice problém nevidím ale mohou být potíže s ABS a ESP.Zásadní problém je , že Ti nikdo ani v servisu VW ani ve Škodě neřekne jestli by SW ABS fungoval dobře v RS i po výměně kotoučů a brzdičů z Golfu GTI.Snímače v Golfu mohou mít jiné parametry.

Tak pokud chcete menit jen kotouce tak s tim problem neni, ale nejakej hlubsi smysl v tom nevidim a brzdy ucinek se moc nezlepsi. Jinak z R32ky golfa nebo z GTi ted nevim tu ma komplet brzdy na O1 RS uzivatel Octavia RRS takze se ho zeptejte. Pokud vim vsechny el. systemy funguji dale jako predtim. Ale i tak, levna sranda to neni.

Tak pokud chcete menit jen kotouce tak s tim problem neni, ale nejakej hlubsi smysl v tom nevidim a brzdy ucinek se moc nezlepsi. Jinak z R32ky golfa nebo z GTi ted nevim tu ma komplet brzdy na O1 RS uzivatel Octavia RRS takze se ho zeptejte. Pokud vim vsechny el. systemy funguji dale jako predtim. Ale i tak, levna sranda to neni.

JJ bude to drahý ale to je věc priorit, to si musí každý zvážit sám.

  • 2 týdny později...
  • Autor
JJ bude to drahý ale to je věc priorit, to si musí každý zvážit sám.

Rosta ma pravdu,

priority su take, ze momentalne sa snazim dostat k Etke, kde je Golf GTI aj s brzdicmi a ich uchyteniami a k presnym nastavenia abs resp. esp . Cele to zavisi od toho, ako sa daju brzdice uchytit o unasace, nakolko nechcem menit poloosi, unasace atd. Toho sa chcem vyvarovat, aj ked viem ze je to mozne (vid prerabka prednes napravy na OI napr. 1,9 tdI na benzin 1,8T, kde boli pouzite brzdice aj z passatu.

Takze len vymenou kotucov nechcem skoncit, nakolko je to nezmysel. Ma to vyznam len ako celu sadu, ktora je komplenta a odskusana (s tym suvisi, ze ked to bude stat hodne cez 40tis Sk, nechcem tuto investiciu urobit ako zbytocnu... ). Preto som rad, ze ste tu "opreli" svoje nazory. Moje RS-so ma momentalne 38.tis km, k jej "40" tu chcem postupit postrehy k danemu poctu km, a samozrejme buduce "upravy" tohto rodinneho milacika.

Zatial dikes!!!

  • 2 týdny později...

Naprosto s tebou souhlasim,ze ty brzdy by mohly mit lepsi nastup,ale zase pri jezdeni ke kteremu je tohle auto urceno je vyhoda,ze pri mensim dotyku nejsi hned na prednim skle.Nasel jsem v Anglii firmu JKM performance,ktere vetsi a ostreji brzdy nabizeji,ale cena je taky mazec.Mi na brzdach vadilo,ze pri intezivnejsim brzdeni zacly vadnout.Prehodili jsme teda seriove kotouce za sportovni a koupil jsem i zavodni desticky.Brzdeni se znatelne zlepsilo.brzdy nevadnou a nekrouti se.Mam jeste jednu sadu na prodej,kdyz by te to zajimalo mrkni na bazar.....

  • 2 týdny později...

Cus chci se vas co mate O II zeptat jestli u octavky porad pretrvava casta nemoc krouceni prednich kotoucu??DEKUJI ZA ODPOVEDI

Upraveno od lubann

Vim od bráchy kterej vystřídal opravdu dost OI že tam to nemoc byla velká,ale u OII tomu rozhodně tak neni.....už jsem měl OII který měli i přes 300.000km a kotouče v pohodě.

cca 128K km, přední kotouče mám už druhý, měniliy se po 18K km, zkroucený, od tý doby při brzdění víc přemejšlim, protože brzdění z vyšších rychlostí, mám na mysli prudší, nemaj moc rádi. zadní taky druhý, ale to jenom proto, že došly destičky...

Luke ma pravdu je potreba u bezdeni vic premejslet, i po zabrzdeni ze ? jinak 108 000 porad prvni ve vyborne kondici,

asi si sedim na vedení, ale třeba to ostatní pochopili...

kolko km vám vydržali doštičky? :help:

kolko km vám vydržali doštičky? :help:

predne cca 80tis km (zacala svietit signalizacia) a vymenili sa hned aj kotuce, boli skrutene

este jedna otazka, mozno si budete myslieť že jak to neviem, ale ako zistim skrutené kotúče so 100% pravdivosťou???

při brzdění ti bude vibrovat volant. to poznáš

kolko km vám vydržali doštičky? :help:

Přední destičky mi vydržej vždy kolem 120.000km...např.nedávno jsem je na jedné OII měnil právě v těch 120.000km a ještě ani nesvítila signalizace,bylo tam ještě pár mm....teď je na té samé OII kolem 134.000km a zadní jsou ještě původní a co jsem na ně koukal tak do příští prohlídky ve 150.000km v klidu vydržej.

Nedavno jsem se bavil z jednim kolegou co má už druhého SI a ten řikal že se mu vždy nejdřív sjedou zadní destičky,že ty mění vždy tak kolem 70.000km a přední mu vydržej do 100.000km v pohodě.....Celkem zvláštní ne že se mu nejdřív sjížděj zadní destičky????....a to neni jedinej člověk od kterýho jsem to slyšel...řekl bych že tam bude chyba v hlavnim brzd.válci......jinak to neni možný. ;)

já si právě nebyl jistej, ale jak mi měnili ty kotouče přední, dávali i desky a měnili je až při prolídce 120K km a ještě tam zbejvalo, takže vydrří fakt dost

  • 2 týdny později...
Z hlediska funkce brzd máš určitě pravdu ale měl jsem na prezentačním stánku pocit, že je problém s bezvadnou funkcí elektronických snímačů namontovaných na brzdičích Brembo.Nebylo by třeba reálnější namonzovat brzdiče a kotouče z Golfu V GTI? Tam jsou 6ti písté brzdiče a elektronické funkce by možná byly bez problémů.

ROSTA1.8

mohu se zeptat, kde jsi zjistil, že GTI má 6-písté brzdiče?

Upraveno od Martin IV.

ROSTA1.8

mohu se zeptat, kde jsi zjistil, že GTI má 6-písté brzdiče?

To info mám od Seatu Exner, když jsem se zajímal o Seata Cupru, říkal mi prodejce, že má 6ti písté brzdiče jako Golf GTI, osobně jsem to ale neprověřoval.Na té Cupře ale tyto brzdíče opravdu byly.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.