Publikováno Červen 25, 200817 r Pani mam teoreticku otazku (mozno aj prakticku). Mam Rsku od pondelka som na nej nabehal uz cca 1500km. Jazdi super, len je na mna ten podvozok trosku tvrdy, (bolieva ma chrabat/zada) pri mojom najazde 8 tis. km mesacne. Predtym som mal tiez OII na 16kach diskoch. Na RSke mam 17ky t. j. aj tu je trosku rozdiel. Ale myslim ze hlavny problem je v podvozku. 1. Co vsetko by som musel vymenit aby som z tohto podvozku urobil normalny? taky ako na klasickej OII. 2. Kolko by to trvalo casovo? 3. Kolko by to stalo? 4. Moze zmena podvozku ovplyvnit funkcnost bezpecnostnych systemov ABS, ESP atd. Myslim ze sa niekto najde kto by mal (v pripade ze sa rozhodnem na vymenu) zaujem o RS podvozok. Teda ak je to vymenitelne. Dik za info. Upraveno Červen 25, 200817 r od kingo12
Červen 26, 200817 r OT: z jakýho důvodu sis kupoval RS, alias nejsportovnější verzi OII, kde je tvrdost podvozku předpokládaná, když tě bolí záda?
Červen 26, 200817 r tak tu Rsku prodej a kup si obyc oII :kuk:ja sem měl obyc OII na 17tkach a tet mam RS na 18tkach ale nakou radikalni zmenu necitin.asi nemam citlivy zadeček Upraveno Červen 26, 200817 r od zdeno77
Červen 26, 200817 r Autor to Luke288: V tomto pripade plati ze uvidis az ked vyskusas. Doteraz som s tym (zadami) problem v ziadnom aute nemal. Tak som ani netusil ze bude problem teraz. Nemal som moznost predtym vyskusat RSku a pochybujem ze aj keby som mohol ze sa to prejavi, po par kilometroch. Mam s tym problem tak po 2 a viac hodinach v aute.
Červen 26, 200817 r Autor to zdeno77: Ja to bohuzial citim. Aj teraz ked presadnem este do mojej stare OII tak citim rozdiel. Je pravda ze sa jej za 1,5roka zbavim (je sluzobna) len dovtedy musim na nej odkrutit par tisic km.
Červen 27, 200817 r jinak k problému- podle mě nebude výměna tlumičů a pružin nic zásadního, řekl bych, že by mělo jít vyměnit kus za kus
Červen 29, 200817 r Autor Tak problem tvrdeho podovozku som z casti eliminoval. Pani v Skodovke nahustili pneumatiky na 3,1 (za studena teple mali 3,5)namiesto predpisovych 2,1 atm. By som ich najradsej nakopal do zadku za takto odflaknutu predpredajnu pripravu. Upraveno Červen 29, 200817 r od kingo12
Červen 30, 200817 r Tak problem tvrdeho podovozku som z casti eliminoval. Pani v Skodovke nahustili pneumatiky na 3,1 (za studena teple mali 3,5)namiesto predpisovych 2,1 atm. By som ich najradsej nakopal do zadku za takto odflaknutu predpredajnu pripravu. Co sa tyka fukania pneu, optimum je okolo 2,3 v predu 2,1 vzadu. Dalej zavisi od toho, ked po par tisic km das dole kolesa, pozries sa detailnejsie na dezen a zistis opotrebenie na stranach (podla toho treba pridat alebo ubrat tlaku v kolesach). Co sa tyka konfortu podvozku, skus pozriet niekde na webe (nie na tomto) vymenu tlmicov. Myslim ze to boli Cony, ktore mali charakteristiku konfort/tvrdost . Dokonca som nasiel firmu tusim v Nitre, ktora ich vozi. Pri tomto ti staci vymenit len tlmice, a pri tej verzii co myslim nemaju "stavaciu elektroniku". Su "prudko inteligentne".... Pri znizeni tlaku v pneu bude mat auto tendenciu vacsich naklonov a hlavne, znicis pneu (ktore ked si aspon trosku v obraze, su dost drahe) Co sa tyka zmeny suvisiace s abs, esp resp. eds ... pokial nebudes menit brzdice/kotuce/oblozenia , ostanes len pri vymene tlmicov resp. pruzin tieto zmeny nebudu mat ne vplyv. Upraveno Červen 30, 200817 r od wagoo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.