Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den prosím o radu mam octu 1,6 55kw r98 a na výfukovách svodech na prvnim válci jse mi udělala prasklinka štve mě to protože mi leze smrad do kabiny.Touto cestou bych se chtěl zeptat jestli je problém když budu vařiti tuto část auta přímo na autě bez demontáže.Svářečkou se tam bez problému dostanu budu vařit eletrikou (trafo svařečkou).Nechce se mi to demontovat protože už je to docela ty šrouby zarezlí a nejde to ani povolit.Když bych to vařil přímo na autě nezničí se elektronika řídíci jednotka atd???Dík za odpověď

Upraveno od free.hacker

také jsem vyřil a doporučuji vyndat !!!

pak nahřát opatrně autogenem nebo v dřevěném uhlí, aby byl materiál prohřátý a nehrozilo takové zkroucení nebo prasknutí po vychladnutí = po svaření opět do uhlí a pomalu schlazovat.

Ještě doporučuji uchytit na traverzu, aby se to moc nezkroutilo, malý průhyb cca 1mm nevadí, stahne se po montáži.

Na autě určitě nevařit, je tam špatný přístup a šroubů se neboj, jdou i když se nazdají ;)

PS: litina je svině a kdyby se to zavařilo bez prohřátí, tak to prdne hned vedle sváru, jak to vychladne

Upraveno od rolbař

Přesně jak píše Rolbař...k tomu není co dodat....

  • Autor
také jsem vyřil a doporučuji vyndat !!!

pak nahřát opatrně autogenem nebo v dřevěném uhlí, aby byl materiál prohřátý a nehrozilo takové zkroucení nebo prasknutí po vychladnutí = po svaření opět do uhlí a pomalu schlazovat.

Ještě doporučuji uchytit na traverzu, aby se to moc nezkroutilo, malý průhyb cca 1mm nevadí, stahne se po montáži.

Na autě určitě nevařit, je tam špatný přístup a šroubů se neboj, jdou i když se nazdají ;)

PS: litina je svině a kdyby se to zavařilo bez prohřátí, tak to prdne hned vedle sváru, jak to vychladne

díky za info no radost co dodat

Dobrý den prosím o radu mam octu 1,6 55kw r98 a na výfukovách svodech na prvnim válci jse mi udělala prasklinka štve mě to protože mi leze smrad do kabiny.Touto cestou bych se chtěl zeptat jestli je problém když budu vařiti tuto část auta přímo na autě bez demontáže.Svářečkou se tam bez problému dostanu budu vařit eletrikou (trafo svařečkou).Nechce se mi to demontovat protože už je to docela ty šrouby zarezlí a nejde to ani povolit.Když bych to vařil přímo na autě nezničí se elektronika řídíci jednotka atd???Dík za odpověď

Pokud je to přístupné pro svaření a jde tam udělat bruskou náběh (drážka )na svár,tak bych to tam vybrousil.Samozřejmě vše před svařováním a broušením dobře zakrýt,kostu svářečky připojit co nejblíže svařovanému místu v autě.Nastartovat aby se potrubí ohřálo,vypnout motor a odpojit baterku.Svařit elektrodama na litinu

které se používají na svařování bez předehřevu.Nedělej to sám,kamarád ať ti hlídá jestli něco nehoří.Pokud není ta litina stará a spálená,tak to bude držet,jinak ti to praskne i kdybys to dělal,jak ti tady radí kolegové.

Cus

No nevím, z práce máme bohaté zkušenosti se svařováním litiny a bez předehřevu a pak pozvolnému chladnutí se nevyhneš, pokud to má být svár na 1 a nic nemá prasknout, nebo deformovat...litina je svinstvo a má jí vařit ten, kdo tomu rozumí a má s tím zkušenosti....

Nebo to vymontuj a určitě je u Vás poblíž nějaká svářecí škola, kde Ti to za pár kaček zavaří a máš jistotu....

  • Autor
Pokud je to přístupné pro svaření a jde tam udělat bruskou náběh (drážka )na svár,tak bych to tam vybrousil.Samozřejmě vše před svařováním a broušením dobře zakrýt,kostu svářečky připojit co nejblíže svařovanému místu v autě.Nastartovat aby se potrubí ohřálo,vypnout motor a odpojit baterku.Svařit elektrodama na litinu

které se používají na svařování bez předehřevu.Nedělej to sám,kamarád ať ti hlídá jestli něco nehoří.Pokud není ta litina stará a spálená,tak to bude držet,jinak ti to praskne i kdybys to dělal,jak ti tady radí kolegové.

Cus

diky kámo

  • Autor
No nevím, z práce máme bohaté zkušenosti se svařováním litiny a bez předehřevu a pak pozvolnému chladnutí se nevyhneš, pokud to má být svár na 1 a nic nemá prasknout, nebo deformovat...litina je svinstvo a má jí vařit ten, kdo tomu rozumí a má s tím zkušenosti....

Nebo to vymontuj a určitě je u Vás poblíž nějaká svářecí škola, kde Ti to za pár kaček zavaří a máš jistotu....

no nějak to pořeším zatím se radši informuji,no je to pakárna

No jasně, lépe se 3x zeptat než to 1x pohnojit :-)

ad chládnutí:

když není dochlazovací pec tak zabalit do skelné vaty

No nevím, z práce máme bohaté zkušenosti se svařováním litiny a bez předehřevu a pak pozvolnému chladnutí se nevyhneš, pokud to má být svár na 1 a nic nemá prasknout, nebo deformovat...litina je svinstvo a má jí vařit ten, kdo tomu rozumí a má s tím zkušenosti....

Nebo to vymontuj a určitě je u Vás poblíž nějaká svářecí škola, kde Ti to za pár kaček zavaří a máš jistotu....

Předehřev ti udělá motorem zahřáté potrubí výfuku.Jinak by jsi měl vědět,pri tvých bohatých zkušenostech z práce,že existují elektrody kterými se dá svařovat bez předehřevu.Taky by se to vařit nemuselo,šlo by to zapájet mosazí na tvrdo.

Hele já to samo vím, že dá vařit i za "studena"...ale u 90% případů se litina vždy předehřívá, ale co je ale mnohem důležitější je pak její pozvolné ochlazování...a hlavně on chce aby mu to drželo pořádně a nemusel to pak znovu opravovat.....

Když máš elektrodu bez předehřevu, tak nemusíš ani dochlazovat. Je totiž legovaná niklem - obdobně jako přechodová elektroda na nerez. U těch svodů bych právě volil spíš elektrodu s vysokým odsahem niklu ( ne nerez elektrodu, tam je sice niklu spoustu, ale taky dost chromu a ten ve spojení s litinou, kde je dost uhlíku, rád praská) Na elektrodě nešetři, Obyč Esab 2,5mm bude stát kolem 50,-/ks. Osobně vařím Böhler a tam ta cena je asi 70,-/ks. Jinak trafem vařit můžeš, ale radši usměrněným a úplně nejlépe si od někoho zkus půjčit invertor. ;)

  • Autor

jj díky no budu se muset už do teho pustit

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.