Přejít na obsah

quicksilver

Uživatel
  • Počet příspěvků

    604
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

1 636 zobrazení profilu

Oznámení quicksilver

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Jediný lék na tento problém je zaslepení EGR ventilu. Já jsem odpojil jen podtlakovou hadičku, která ovládá EGR ventil a myslím, že to tak stačí.
  2. Není potřeba žádný přípravek. Ale je fakt, že uvnitř jsou tři šroubky - na hvězdičkový klíč - a ty jdou občas špatně povolit. Chce to pořádně nastříkat nějakým WD40 nebo něčím podobným. Hodně zdaru
  3. Ze začátku to spadne do nouzového režimu jen občas. Časem se to bude zhoršovat.
  4. Vůle na tom čepu by ani tak vadit neměla, ale podle toho, co popisuješ to bude přidřená regulace turba. Pokud chceš mít jistotu, tak to naloguj za jízdy a uvidíš, jestli se to potvrdí. Jestli to turbo budeš čistit, tak ho určitě vypodlož, ale ne moc, ať ho nemusíš vyndavat dvakrát jako já . Po vyčištění a vypodložení už 25tkm v pohodičce
  5. Neboj se vlka nic Koupil si dobře a pravděpodobnost, že ti odejdou trysky při tomhle nájezdu je mizivá. Jak už bylo psáno, tankuj kvalitní naftu a pokud bys to chtěl dotáhnout opravdu k dokonalosti, tak do každé nádrže šplouchni jednu odměrku aditiv. Já používám VIF, ale je toho na trhu opravdu hodně Tak ať slouží bez poruchy
  6. Vyřešeno. klepání způsobuje napínací kladka rozvodového řemene. Není špatné ložisko jako takové, ale spíš mechanismus uvnitř kladky. Objednal jsem novou a v pondělí ji tam šoupnu
  7. Tak jsem to dnes odstrojil, sundal řemen na altík, klimu a servo. Nastartoval a zvuk je pořád stejný. Poslouchal jsem to a hledal až jsem skončil u vstřiku na prvním válci .
  8. JJ, vím že jsem ji měl vyměnit. Už jsem ji objednal, zítra bych ji měl mít, tak se do toho pustím. Zkusím sundat ten řemen a vyloučit třeba volnoběžku na alternátoru, na kterou mám podezření.... Ale je fakt, že ta by cvakala zřejmě pořád a ne jen dvě minuty při studeném motoru.
  9. Ahoj, mám takový záhadný problém. Po nastartování studeného motoru se mi začne ozývat klepavý zvuk od rozvodů. Jenže nezačne hned po nastartování, ale až tak za 20 sec. začíná pozvolna klepat víc a pak to zase pomalu ustává. Po cca 2 minutách je klid a během dne už se nic neozve - dokud auto zase nevychladne. Původně jsem měl za to, že jsou to zdvihátka, ale ty jsem vyměnil a je to pořád stejné. Rozvody mám Bosch cca 10tkm. Nevyměnil jsem při rozvodech vodní pumpu, ale nevím jestli je nějak schopna vydávat tenhle zvuk. Při zvýšení otáček se zvuk úměrně zrychluje, ale není pravidelný každou otáčku. Díky za jakýkoliv nápad
  10. Tak když někomu přetáčím kotouče, tak občas po mě chtěj i přerovnat destičky. Není problém na frézce a když nejsou moc vydřené, tak stačí vzít do 0,5mm a jsou jako nové Akorát musím vždycky lože mašiny obložit novinama, pač tenhle prach na stroji nesnáším
  11. Taky jsem dneska vyčistil turbo - už podruhé, minule to vydrželo jen rok. Teď jsem udělal vylepšení podle Humla z dieselpower fora a myslím, že to bude OK Tímto díky Humlovi za super nápad
  12. Nemyslím si, že homologace je zbytečná věc. Auto má nějaké deformační zóny, které rámem úplně změníš. Homologovaný má určitě danné místo pro připevnění, aby to neovlivňoval. Nejsem příznivce věšení si na auto různých spoilerů a světýlek bez homologace. Jinak ten rám je pěkná věc třeba pokud máš scouta
  13. Vyrobit se určitě nechá, ale nebude mít homologaci. To bych neriskoval už jen z důvodu náhodné kolize. Pojišťovna se pak chytá všeho, jen aby nemusela platit
  14. Myslím, že nemá smysl jen tak bezhlavě měnit čidla. Spíš to chce někoho, kdo Ti udělá pořádnou diagnostiku - ne jen vyčte závady. Nejspíš to bude zatuhlá regulace v turbu, ale jak říkám kvalitní diagnostika je základ.
×
×
  • Vytvořit nový...